Doc-Horror
Die hard MF'er
Lompje: Goe bezig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Spanningsregelaar is wel een vrij veel voorkomend probleem, heb hem ook maar even bij de bekende zwakke punten gezet in de openingspost.
Je hebt je bandje lekker gebruikt Lompje!
Dan is een bochtentraining wel ideaal. Krijg je ook nog tips en tricks. Plus dat je gewoon verzekerd bent (op een circuitdag niet)
Iemand hier bekend met de superduke 990 die bij lemar motoren staat?
Check eerst even die pakking bij de achterste cilinder. Als die lekt, gaat hij ook meer ploffen heb ik het idee.
Naked 2/3 cilinder, dus mailtje gestuurd of ik op de speed triple en de superduke
Is het zo dat op de R versie niemand achterop kan?
of de pakking ring bij de achterste cylinder. Of een scheur in het Y stuk van de uitlaat.
Maar het zal wel de pakking zijn
[afbeelding]
Ik neem aan dat we het dan over de uitlaatpakking hebben toch?
Toch wel een hoop schrikreacties net. Ding knalt echt hard
Dan maar die met achteras, want ik weet niet hoe het schroefdraad is. Thnx Nampus, mijn bezoek moet dus ff wachtenDie kan je niet los bestellen, komt compleet met de achteras zelf.
Alternatief zijn exemplaren van titanium:
Titanium Kettinspannerset KTM LC8 modellen (RC8, SMT/R etc)
€ 85,00
http://link.marktplaats.nl/m1158330...ontent=app_android&utm_campaign=socialbuttons
Partnummer voor de achteras is 60010081144 geloof ik. Kost +-€50
Laten we het hopen, mijn motor is bijna gereviseerd zoOp die foto is de achterbrug van een rc8, die aanbieder zit volgens mij ook hier op het forum in het rc8 topic.
Al die spanners zijn voor de SuperDuke hetzelfde vanaf 2005 t/m einde productie.
Er is alleen ondertussen door Ktm wel een nieuw Partnr aangehangen dus miss dat ze tegenwoordig een verbeterde versie hebben die niet meer scheurt.
Oude nummer is niet meer te bestellen.
Maatje van me met een SDR had het laatst. 2x toe zn dagrijlamp kapot. Spanningsregelaar kapot, gaf ff teveel naar de koplamp (en te weinig naar de accu)
Had zelf ook last van verlichting die het niet deed. Bleek uiteindelijk de lamp zelf te zijn. Nooit bij stil gestaan, maar het uit elkaar halen van de SDR was wel leerzaam.
Weet nu wel hoe dit makkelijk te achterhalen is. De zekering van 15 ampère klapte er elke keer uit. Die vervangen voor 30 ampère en toen ontplofte het lampje. Blijkt dus de indicatie te zijn dat het lampje zelf niet meer helemaal goed is. Nieuw lampje en klaar.
En dat ziet er goed uit lompje. Kan niet wachten tot 12-8. Dan mag ik op lelystad de bochtentraining etc volgen. Zin an!