KTM 990 SuperDuke deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
even een vraag, mijn koelvloeistof niveau staat tussen max en min na een stevige rit.
Volgens mij stond hij een maand geleden op max maar dat kan ik me niet goedm eer herinneren. Hij lekt in ieder geval nergens.
als ik bijvul waar doe ik dat dan in de radiator of in de overloop en geeft het overloopje dan aan hoeveel erin de radiator zit ?
 
iemand dit al geprobeerd?
preload 10mm
compressie15-9
reloud15-5
achter preload +200
compressie 24-10
rebound standaard
net een rondje gereden en WOHOOOOOOOOOOOOOOO
 
Los of slecht stekkertje naar de sensor? Zulke extreme waardes lijken op kortsluiting of helemaal geen signaal van de sensor.

@ anderen,
Bokken is makkelijk te verhelpen door sas, O2 en secundaire vlinderkleppen uit te schakelen(kleppen 100% open) met tuneecu.

Zal eens navragen wat hij nu precies allemaal heeft gecheckt en heeft nagelopen. Loopt alleen een beetje stroef wanneer je zelf in het buitenland woont/werkt...
 
ga er toch vanuit die met die gaatjes....... kan je wel vertellen dat ie links naast mijn piel zit voelt niet fijn :N

Toch fijn dat je het met ons wil delen :/
Beterschap.
Ik ga straks maar een avondritje maken. Eerst zoals hij er nu bij staat en daarna eindelijk een ritje zonder de db killers *O*
Sorry buren
 
Beste superduke rijders,

Ik heb een vraag, ik mag over een klein jaar onbeperkt vermogen rijden, en mijn ogen gaan steeds de kant op van deze prachtige machine. Nu is mijn vraag ik ben 2 meter lang, is deze motor dan geschikt voor mijn lengte of rade jullie mij aan om voor iets anders te kijken.
ik hoor het graag.

gr, Thijs
Ik ken iemand die 2,10 meter is. Geen probleem en altijd duivels horentjes door de helm })
 
Zo! Wat een verschil zonder die db killers zeg :9~
Die gaan er echt nooit meer terug in. Hij pakt beter op onderin en hij remt veel minder af op de motor. En het geluid :9~ :} Geweldig!!
 
iemand dit al geprobeerd?
preload 10mm
compressie15-9
reloud15-5
achter preload +200
compressie 24-10
rebound standaard
net een rondje gereden en WOHOOOOOOOOOOOOOOO
Ik wil mijn setup ook wel delen mocht hier interesse voor zijn. Als een scheermes met mijn rijstijl en op circuit ook een genot :)
 
pfieuw dat is ook niet misselijk bij jou zeg, geen kans op volledig herstel dan ?

ik ben er al achter dat hulp verlening in nederland echt niet van een hoogstaand niveau is....
dus daar hoef ik het niet te zoeken helaas.
wat ik steeds te horen krijg: ja, ik snap dat wat je mee maakt vervelend is maar je word ook ouder he...

ik ben 25!!! WTF!?!?!!??!??!!?


maarja... het zal wel, ik heb het druk erom maken los gelaten.
volledig herstel, waar ik nu ben ben ik tevreden mee, al zou ik willen dat het weer was zoals"vroeger" natuurlijk. maar als dit het zou zijn voor de rest van mijn leven, ik teken ervoor :Y

grrr voolopig ff niks heb ,n liesbreuk volgende wk onder,t mes .

zow kerel, lichamelijke rommel waarvoor je onder het mes moet is niet fijn!
ik vond het idee al niet lekker om mijn amandelen of verstandskiezen te laten verwijderen... en dat zijn nog standaard dingen waar je niet veel last van hebt.
hoe heb je de breuk gekregen als ik zo vrij mag zijn om het te vragen.

het topic heeft een bij functie gekregen lijkt het, deel je shit hier :P
 
Zo! Wat een verschil zonder die db killers zeg :9~
Die gaan er echt nooit meer terug in. Hij pakt beter op onderin en hij remt veel minder af op de motor. En het geluid :9~ :} Geweldig!!


Dat heb ik dus laatst ook ervaren, dacht eerst het zal niet veel uitmaken maar man man. Heb alleen wel meer last van mn gehoor nu als ik afstap hehe
 
het topic heeft een bij functie gekregen lijkt het, deel je shit hier :P


_O- er zitten mensen achter de nicknames he, zou erg zijn als we hier alleen zitten om data uit te wisselen en niet geinteresseerd zijn in de mens achter de post toch :?
 
_O- er zitten mensen achter de nicknames he, zou erg zijn als we hier alleen zitten om data uit te wisselen en niet geinteresseerd zijn in de mens achter de post toch :?

het was dan ook alleen een constatering en geen waarde oordeel :)
ben het zeer met je eens, anders had ik ook niet op die manier gereageerd op je posts.
 
zou het niet weten monkey... weet wel na mijn heavy motorongeval in 2008 zijn er alleen mr kwalen bijgekomen zal er ook mee te maken hebben dat we 40 + zijn....... en herstel gewoon langer duurt dan dan 20 jaar geleden .
maar de dagen dat het wel goed gaat en er tijd er is ,geniet ik nog steeds met volle teugen van het rijden !
 
Laatst bewerkt:
zal er ook mee te maken hebben dat we 40 + zijn....... en herstel gewoon langer duurt dan dan 20 jaar geleden .
maar de dagen dat het wel goed gaat en er tijd er is ,geniet ik nog steeds met volle teugen van het rijden !
:Y ik moet al bij komen als ik de sd uit de schuur heb gehaald _O-
Maarrrrr papa gaat naar de sportschool volgende week _O-
En zo meteen klim ik op de SD want volgende week heb ik een rit met mijn collegae en dan moet het beestje (en ik ) wel indruk maken.
 
Vraagje voor de kenners hier ;)

Ik heb een nieuwe achterlamp unit met geintegreerde knippers gekocht. Daar zitaten twee gele draadjes aan de zijkanten en drie voor de achterlampt zelf zeg maar. Nu heb ik alles los en zie ik veel meer draadjes voor de achterlamp en de knippers. Iemand hier ervaring mee die aan kan geven welke draden waarop moeten?
 
Waarschijnlijk deelt het hele achterlicht dezelfde massa dus de stekker aansluiten en de 2 gele knipper draadjes zou ik zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan