Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand ervaring met het T Stuk in een frame tussen de 2 radiateuren bij een 450? Ik zie op internet dat deze vaak vervangen wordt door een samco T Stuk omdat de flow zogezegd niet goed Is. Is de originele echt zo slecht of Is het verkoop praat en Is de originele Prima?
Ik heb nooit specifiek iets gehoord over dat T-stuk.
Wel dat de exc 4takten snel oververhitten bij kruip sluip.
Het is overigens ook geen hogere wiskunde om te begrijpen dat een T-stuk een stuk verrotter doorstroomt dan een Y-stuk, maar ik denk dat je dat bij de exc niet kan oplossen door hoe het toegepast wordt.
Er al eens aan gedacht om gewoon eventjes een KTM-dealer te bellen?Heren!
Sinds kort ben ik in het bezit van een KTM 450 EXC van 2014, dus met injectie.
Afgelopen weekend heb ik heerlijk gereden op de cross country van Venlo.
In de laatste ronde heb ik hem een keer laf neegelegd, waarna hij niet meer wilde starten.
Het FI lampje ging elke +-15sec aan, waarbij tegelijkertijd de brandstofpomp begon te pompen.
De startmotor deed geheel niets.
Uiteindelijk op de openbare weg aangekomen, wilde hij plotseling weer starten. Vervolgens heb ik nog even crossbaan gereden.
Bij de auto aangekomen bleef met uitgeschakelde motor heb lampje knipperen en brandstofpomp aanslaan, net als eerder. Ook het loshalen en weer aansluiten van de accu heeft geen resultaat.
De motor start wel gewoon, en het FI lampje brand dan niet.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, en belangrijker; wat ik er aan kan doen?
Bedankt!
..ook nog gevraagt behalve 17 inch velg en naaf.. voor een 520 (2001)
een remklauw.. voor de voorkant..
als je iets hebt waar je vanaf wilt,
hoor ik t graag!
Ik heb eventueel nog een remklauw van een 2001 300exc, is hetzelfde.
Eventueel ook nog een naaf maar met de rest erbij en dan goudkleurigachtervelg idem ook met gouden naaf.
Je andere velg was een "cush" drive, waarbij vooral t afremmen op de motor mee gedempt wordt.
Nu is het gevoel en werking een stuk direkter, maar heeft eerder gevolge voor je motor dan voor je naaf..
Wel meer direct gevoel wat er aan de achterkant gebeurt,
Is ff wennen, maar kan verder geen kwaad..
Van een cushdrive merk je heus niks met rijden... T is om je blok te beschermen. De splines van je uitgaande as, en de tandwielen/splines in je blok.
Niet om je bang te maken hoor. De meeste rijden gewoon zonder problemen zonder. Maar eigenlijk elke wegmotor heeft ergens een transmissiedemper zitten, in de koppeling, of in de achternaaf. Offroad motoren hebben dit standaard niet omdat je in zand niet zoveel grip hebt dat t kwaad kan.
Van een cushdrive merk je heus niks met rijden... T is om je blok te beschermen. De splines van je uitgaande as, en de tandwielen/splines in je blok.
Niet om je bang te maken hoor. De meeste rijden gewoon zonder problemen zonder. Maar eigenlijk elke wegmotor heeft ergens een transmissiedemper zitten, in de koppeling, of in de achternaaf. Offroad motoren hebben dit standaard niet omdat je in zand niet zoveel grip hebt dat t kwaad kan.
de RFS blokken niet hoor. Heb wel verhalen op ktmtalk gelezen dat de splines aardig ver heen waren vd uitgaande as.De ktm enduros hebben wel rubbers in de koppeling
KTM is volgens mij de enige zonder rubbers in de koppeling zo ongeveer hoor?
Honda etc heeft dit wel allemaal?
KTM is volgens mij de enige zonder rubbers in de koppeling zo ongeveer hoor?
Honda etc heeft dit wel allemaal?
Die hebben er veren in zittenYamaha's 400/450 hebben ook nergens rubber, niet in de koppeling en niet in de wielen. Ik heb er mee gecrosst, enduro maar vooral supermotard, en nooit cush-drive gemist.
Die hebben er veren in zitten
[afbeelding]