Hee bosniak en daddyphilipsen,
Die suggeties met links hierbij passen niet op een akra demper.
En eej beetje meer geluid is leuk omdat de duke 390 anders op een snorfiets lijkt. Ook zonder katalysator valt het geluid reuze mee daarom mijn vraag op deze site.
Wel bedankt voot jullie reactie!
Hoezo zou deze niet passen? De diameter van de akra pijp is toch gelijk aan de originele, het lijkt mij ook dat de vorm precies hetzelfde is.
Als je een catloze pijp op een originele uitlaat past, dan moet die ook passen op een akra aangezien deze weer past op de originele voorbocht.
Is bj 2015
Je hebt al een akkra en dan wil je nog meer lawaai
Wrm?
99,9% van de Nederlanders heeft de pest aan van die herriebak motorfietsen.
En je vestigt enorm de aandacht op jezelf van onze bromsnorren.
Sta je gezellig steeds aan de kant met een wok melding. Yihaaa
Dat legt dus helemaal niks uit over wat ik zeg.
Inderdaad, en een 1-pitter met open pijp knalt behoorlijk.
Gevolg, nog meer wegafsluitingen voor motoren.
En daarbij, waarom de katalysator eruit?
Om een voorbeeld te geven vanuit mijzelf als motorliefhebber.
Afgelopen zomer waren we op een camping waar een motorcross-terrein vlakbij was, zelf bij mij begon het geluid op een gegeven moment te irriteren.
Op zo'n moment snap je die wegafsluitingen ook wat beter. (wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben!)
Dit verklaard heel veel bedankt.Het is meer dat Timo ook zn bj niet vermeld heeft.
De uitlaten vanaf 2017 zijn anders ontworpen. En hij heeft bj 2015...
Dit is ook weer typisch zo iets...
Je kiest er toch zelf voor om naar een camping te gaan met een motorcross baan in de buurt...
Het is meer dat Timo ook zn bj niet vermeld heeft.
De uitlaten vanaf 2017 zijn anders ontworpen. En hij heeft bj 2015...
Dit is ook weer typisch zo iets...
Je kiest er toch zelf voor om naar een camping te gaan met een motorcross baan in de buurt...