Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM Duke 690 IV topic drei

Bedankt mannen ik weet genoeg.
Bestel de twee oliefilters en alle ringetjes voor de zekerheid.
De ringetjes kosten me de kop niet.
 
Heb inmiddels de prijs van de originele filters: EUR 6,97.

Complete set is EUR 54,81
Nu heb ik alles van de foto behalve de twee screens en de twee afdichtdoppen voor EUR 27,38. (wel de zes ringen van de screens)
Verschil: EUR 27,43

 
Laatst bewerkt:
Gezien er nog geen 2 liter in gaat vind ik persoonlijk 10k ook wel een erg lange interval voor een vrij hoogvermogende eenpitter.
Maar ik ben misschien weer extreem voorzichtig. Staat nog geen 7,5k op bij mij en hij is al 3x ververst
 
Gezien er nog geen 2 liter in gaat vind ik persoonlijk 10k ook wel een erg lange interval voor een vrij hoogvermogende eenpitter.
Maar ik ben misschien weer extreem voorzichtig. Staat nog geen 7,5k op bij mij en hij is al 3x ververst

Je bent iig zuinig op je motor, dat is altijd goed

Ik houd de 10k aan, dat is wat KTM adviseert en dan vertrouw ik er op dat het goed gaat. Wel check ik geregeld het oliepeil en vul ik bij wanneer nodig.
 
Ik heb dit 2000km geleden ook gedaan.. het complete setje besteld en alles vervangen... ben dan gerust voor een tijdje
 
Ik heb de Duke afgelopen weekend uitgelaten in het Sauerland. Echt geweldig mooie routes gereden over veelal heel erg goede wegen. De wegen zijn de afgelopen jaren flink opgeknapt. Sporadisch kom je nog wel eens een slechte weg tegen, maar veel ligt er superstrak bij. Al met al bijna 1000km op de klok gezet.

Enige probleempje dat ik had was een afgebroken achterlicht. Op de snelweg hing ie ineens nog aan het draad, alle drie de bevestigingspunten zijn afgebroken. Verder deed de Duke het probleemloos, de Duke komt echt goed tot z'n recht in zo'n gebied.

Als het goed is gaan we in September op herhaling
 
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en sinds een maand in het bezit van KTM Duke III. Aangezien het in het Duke III topic nogal stil is hoop ik dat ik hier welkom ben

Na lang zoeken een prachtig exemplaar in Duitsland kunnen vinden met slechts 2000km op de teller. Sinds donderdag het kenteken binnen, dus afgelopen weekend mooi de tijd gehad om hem eens even uit te testen!

 
Sinds aanschaf van de motor ongeveer 4500km gereden, het viel me op dat de Duke wat olie verbruikt. Is dit normaal of verbruikt die van jullie niks?

De eerste keer dat ik de olie bekeek via het kijkglaasje zat het oliepeil net onder de bovenkant van de rode ring. Nu valt het me op dat hij na 2 uur stilstaan rond het midden van het glaasje zit.
Weet ook hoeveel ml verschil er zit tussen het minimum en maximum oliepeil op het kijkglaasje?

Tevens vandaag een nieuwe Remus Black Hawk demper besteld, levertijd 4 weken door de corona, nog effe geduld hebben dus.
 
Ben van plan een tanktas te kopen. Kan op internet niets vinden over een passende ring (waar de tas op vast geklikt wordt) op de tank voor een Duke 690?
Iemand ervaring hier mee?
 
Ben deze wel eens tegen gekomen in een LC4 groep op Facebook. Had er toendertijd ook interesse in, maar kon wijnig vinden...


 

Bijlagen

  • Screenshot_20201004-145627.jpg
    168,8 KB · Weergaven: 7