Welkom!owkeey, dacht wel aan de benzine pomp, dacht gewoon niet dat die zou blijven zoemen
Heeft hier al iemand zelf olie wissel plus filtertjes gedaan?
Aha, een handige knutselaar ben je dus.hey Yannick from Belgium,
alle ondehoudsintervallen staan in het boekje dat bij de motor hoort.....
over 4000 km ben je toe aan een kleppenstelbeurt.
en dat zoemen hoort er gewoon bij, is de benzinepomp.
veel plezier met je Duke!
@Knudde:
nee hoor geen gat in de tas: ik heb het rekje zo gemaakt dat de tas naast de demper hangt.
Kleppen regelen zou ik niet zelf aan beginnen, aangezien je nog heel lang garantie hebt. Als je het zelf doet denk ik dat ze erg moeilijk gaan doen bij enige garantie. Maar misschien ligt dit aan mij, ik ben nogal makkelijk om de dealer het te laten doen. Als ik een oude motor had dan had ik wel zelf geprobeerd....wat ben ik blij met die motor zeg. zelf in regenweer is die plezant rijden
juist kwalitatief ken ik ktm niet?
dat eitje: voor verversen ja:p ,maar kleppen regelen? :p
Juist mijn remolie is zwart:p, dat heb ik nu nog nooit geweten :p
EN dit na 6000km
Zo de knetter. Als je shopt doe het dan wel een beetje in de richting van hoe het er echt uit zou zien. Deze koplamp is veelste groothierbij een van de voorkant.[afbeelding]
Fout. aan de zijkant staat een klein wit pijltje. Die wijst aan op welk nummertje hij staat. Je kunt dat rondje waar de cijfers op staan gewoon met de hand draaien.Deze week enkel in regen kunnen motorrijden jammer genoeg.
Net de Motor eens een een sopje gegeven en dit weekend droog weer rijden.
Nu heb ik eens zitten kijken naar die mappings. 1 regen 2 advance 3tot standaard.
Nu is mijn vraag, en wat zie ik wel stand het is?
Op het draai wieletje zit er een klein gleufje. (zwart)
Is dit de aanduiding? met het gleufje op 2 zou da advance zijn ? of ben ik nu verkeerd:p
Welkom! Zo te horen woon je bij mij in de buurt.Hoi,
Ik heb me zojuist ook even geregistreerd, na het hele topic nageplozen te hebben...
Ikzelf heb een witte Duke uit 2012 met 5500km op de teller. Ik zit erover te denken om de standaarduitlaat en kathalysator te vervangen, maar het hele gebeuren wordt erg duur als ik over zou stappen op de Akra.
Nu ben ik ook op de site van Bolski terecht gekomen, en hij verkoopt de Leovince kvv en een tweetal slip-on uitlaten.
Nu heb ik gehoord dat die Duitsers er niet echt blij van worden als je een kvv eronder hangt. Betekent dat dat je elke vakantie naar de oosterburen je standaard kat terug moet hangen, of is de kans dat ze je daarvoor langs de kant zetten nihil?
Ook wil ik even weten of er bij vervanging ook een andere mapping moet komen...
Dan moet je helaas de hele stickerset kopenTer info, de kvv is verkocht! Dus je moet er weer voor naar Bolski
Weet iemand toevallig of er bij de zgn 'headlight cover' (plastic voorkant van de koplamp) stickers komen? Ik wil namelijk een nieuwe bestellen omdat ik het Puig hoge schermpje ga monteren, en dan moeten er weer nieuwe gaten geboord worden.
Helemaal wit lijkt me zo saai