DJ on wheels
MF veteraan
- 18 aug 2005
- 1.022
- 1
Hallo,
ik ben ook helaas de duozit verloren....iemand nog 1 te koop?
Ray
0653328077
Logisch! Mijn bandenoplegger is op vakantie, dus ik kan er nog een week over nadenken. Denk dat ik gewoon voor de pilot powers ga. Scheelt 50,- en die zijn volgens mij ook gewoon prima voor wat raggen en bochtjes draaien.Geen idee wat het verschil is, ik heb de nieuwste gewoon gekocht "omdat het dan wel goed zal zijn"
Dank voor je bericht. Fijn om te lezen dat ze voldoende grip geven. Is dit ook als je flink uit een bocht weg accelereert?
De Eiffel is idd prachtig om te rijden. Ben er vaak geweest. Zowel met racers als met supermoto's. Geweldig daar!
Waarom zijn Michelins Pilot Power banden zoveel goedkoper eigenlijk?
Een achterband kost bij bandenleader maar 79,79!!!
Logisch! Mijn bandenoplegger is op vakantie, dus ik kan er nog een week over nadenken. Denk dat ik gewoon voor de pilot powers ga. Scheelt 50,- en die zijn volgens mij ook gewoon prima voor wat raggen en bochtjes draaien.
Pilot power is een goedkopere band als power 3 en power rs .is een budget band van michelin
Met misschien ook budget prestaties
Leovince katvervanger vandaag gemonteerd. Verder zit er al een Leovince sportpijp zonder demper op. Best nog even klooien om het er netjes op te krijgen.
Nu was ik met mijn vorige motor (KTM 530 exc zonder katalysator en met sportpijp zonder demper) best iets gewend, maar deze klapt nu nog een stuk harder
Goeiendag wat een knallen!
De motor geeft stationair een heerlijk diep donker geluid en harde BRULLEN als je aan het gas draait. Accelereren geeft uiteraard hetzelfde effect. Gewoon op snelheid blijven, leidt echter tot een "acceptabel" geluidsniveau.
Bijkomend voordeel is dat hij echt een heel stuk minder bokkig is geworden. Vreemdgenoeg kun je in de tweede versnelling weer "normaal" over een rotonde zonder de bokken o.i.d. Fijn!
Morgen komt het grotere achtertandwiel. Als dat eronder ligt, hoop ik nog iets meer speelsheid te ervaren in de tweede versnelling
De motor geeft stationair een heerlijk diep donker geluid en harde BRULLEN als je aan het gas draait. Accelereren geeft uiteraard hetzelfde effect. Gewoon op snelheid blijven, leidt echter tot een "acceptabel" geluidsniveau.
Bijkomend voordeel is dat hij echt een heel stuk minder bokkig is geworden. Vreemdgenoeg kun je in de tweede versnelling weer "normaal" over een rotonde zonder de bokken o.i.d. Fijn!
Morgen komt het grotere achtertandwiel. Als dat eronder ligt, hoop ik nog iets meer speelsheid te ervaren in de tweede versnelling