als je in de powerparts catalogus kijkt zijn de onderdeelnummers verschillend 12-15 & 16-17 maar bijvoorbeeld de uitlaathanger is hetzelfde. ik denk dat de uitlaat zelf over te zetten is, maar dat de verschillende part nr.s vooral zitten in andere mapping en een andere nokkenas bij het 12-15 model...Enkele vraagjes mbt de oude (my12-15) en nieuwe(my16-17) Duke 690:
- Is het uitlaat systeem hetzelfde? m.a.w. kan ik de akra slipon en Leovince katvervanger overzetten van het oude model naar het nieuwe model?
geen idee, maar ik verwacht subtiele verschillen in afstelling. sowieso verschil tussen R uitvoering (instelbaar) en non-R uitvoering (niet instelbaar)- Is de achterschokker hetzelfde?
das het crashframe bedoel je toch?? rond het motorblok? die is over te zetten, alleen de kleur oranje is anders tussen 12-15 & 16-17- Crashbars zijn over te zetten?
als je in de powerparts catalogus kijkt zijn de onderdeelnummers verschillend 12-15 & 16-17 maar bijvoorbeeld de uitlaathanger is hetzelfde. ik denk dat de uitlaat zelf over te zetten is, maar dat de verschillende part nr.s vooral zitten in andere mapping en een andere nokkenas bij het 12-15 model...geen idee, maar ik verwacht subtiele verschillen in afstelling. sowieso verschil tussen R uitvoering (instelbaar) en non-R uitvoering (niet instelbaar)das het crashframe bedoel je toch?? rond het motorblok? die is over te zetten, alleen de kleur oranje is anders tussen 12-15 & 16-17
overigens zijn er meer onderdelen anders, display uiteraard en ook het zadel is anders. dus er is stiekem toch wel het e.e.a. veranderd, ook fysiek
Iemand nog belang bij een originele buddy voor weinig?
Anders slinger ik hem op MP.
Schokkerig rijden bij lage toeren doen alle 1 cilinders,door de strenge milieu eisen word dat alleen maar erger,ze staan dan te arm afgesteld bij lage toeren.hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, afgelopen week m'n A rijbewijs gehaald en nu opzoek naar een super gave sportieve mooie naked bike, op zich is KTM wel favoriet, vind de motoren erg mooi en vooral het geluid van een 690 is echt wauw !! Zijn er meerdere meiden die rijden op een ktm duke 690 en wat is jullie ervaring? Is deze bike geschikt om mee te beginnen? Ik heb een proefrit gemaakt op een 390, leuk ding maar miste iets.... en bij de rotonde vond ik hem iets te schokkerig.. (met lessen op een 2 cilinder kawasaki z650 gereden)
Precies. Terugschakelen en eventueel ander tandwiel monteren. Doet ook een heleboel.
hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, afgelopen week m'n A rijbewijs gehaald en nu opzoek naar een super gave sportieve mooie naked bike, op zich is KTM wel favoriet, vind de motoren erg mooi en vooral het geluid van een 690 is echt wauw !! Zijn er meerdere meiden die rijden op een ktm duke 690 en wat is jullie ervaring? Is deze bike geschikt om mee te beginnen? Ik heb een proefrit gemaakt op een 390, leuk ding maar miste iets.... en bij de rotonde vond ik hem iets te schokkerig.. (met lessen op een 2 cilinder kawasaki z650 gereden)
Dan is de milieuwinst ook weer weg, en daar rijden we motor voor, toch?Precies. Terugschakelen en eventueel ander tandwiel monteren. Doet ook een heleboel.
Iemand nog belang bij een originele buddy voor weinig?
Anders slinger ik hem op MP.
Ik ben een ouwe zak, maar enige interpunctie zou het leesbaarder maken.
Test gereden niet, nee.
Ik heb wel nu mijn tweede.
Met je budget moet je er wel komen, maar NL is duurder zeker.
Binnen een jaar zijn de tweedehandse weer wat goedkoper.
Verbruik is vrij laag. Denk bij mij iets van een 4l.
Ik vind de post 2015 aangenamer rijden.Weinig of geen trillingen. Je ziet zelfs iets in de spiegels.