KTM Duke 990

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

ik volg het forum al wat maanden, na vorig jaar september een SD (zwart natuurlijk) gekocht heb.
Motor nr. 18 op dit moment, maar wat een machine....

Ik heb 5 april in de agenda gezet, dus hopelijk tot dan....

Maakt iemand GPS routes of is het gewoon... Follow the leader, leader?
 
Ik denk dat het follow Prikkie wordt...
(verre van leader)

Maar als we vlot willen gaan rijden denk ik dat we moeten splitsen in "speedrunners" en "Speed 'ish' runners".
Maar we zien wel hoeveel er op komen dagen, het is nog lang geen April!

Met een sliert van 12 achter elkaar aan gaat denk ik niet werken :N
 
Laatst bewerkt:
Update:
full
 
:}

Ik hoor de buurman s avonds laat ook wel eens roepen: who's your daddy now, who's your daddy now?
Dan ligt 'ie volgens mij ook altijd tegen de muur te slaan ofzo, want ik hoor dan allemaal gebonk..
Zou hij dan liggen te dromen van wheelies met zijn zoontje achterop....?

:+

:+
full
 

Haha, gaaf gedaan Sid. Je bent behoorlijk handig in het aanpassen van foto's.
Ik heb de foto gelijk aan m'n zoon laten zien. Hij wist weer precies hoe hij zich voelde.
Maar ja, wat doe je als je net aan komt rijden in second gear en het stoplicht springt op groen, rechterbaan een lange rij auto's en de linkerbaan helemaal leeg............. :}
 
mis zulk soort filmpjes van onze dukeleden

hertog, wat voor jou, jij lijkt mij onze wheelikoning




helaas een triple

Neeeeeeee jaagpad, dat doe ik die vent op die ST niet na. Ik ga maar vlug weer eens oefenen in de polder, ik ken een weggetje die de mannen van Koos S niet weten.
Heb het ook eens een keer geprobeerd met losse hand................maar dat werd bijna een losse tand :$ Dus, nee, géén wheeliekoning :N
full
 
Neeeeeeee jaagpad, dat doe ik die vent op die ST niet na. Ik ga maar vlug weer eens oefenen in de polder, ik ken een weggetje die de mannen van Koos S niet weten.
Heb het ook eens een keer geprobeerd met losse hand................maar dat werd bijna een losse tand :$ Dus, nee, géén wheeliekoning :N [afbeelding]

Misschien dan wel geen wheelyking, maar wel een hele stoere foto! })
 
Ik denk dat het follow Prikkie wordt...
(verre van leader)

Maar als we vlot willen gaan rijden denk ik dat we moeten splitsen in "speedrunners" en "Speed 'ish' runners".
Maar we zien wel hoeveel er op komen dagen, het is nog lang geen April!

Met een sliert van 12 achter elkaar aan gaat denk ik niet werken :N

Als echt iedereen komt (en ik hoop het) dan geef ik me wel alvast als vrijwilliger op voor de tweede groep. Mijn SD en ik willen elkaar toch nog wat beter leren kennen.... :X
 
12 personen is nog te doen hoor! KTM-ers hebben toch de neiging om lekker door te rijden heb ik gemerkt. Kijk je in je spiegel en ben je ze nog niet kwijt. Nachtmerrie van menig sportief rijder. hahaha. Zijn meestal toch lui met ervaring die van een supersport af komen. Moeten er dan niet veel meer worden. Ben hard aan het nadenken hoe de route moet lopen. Plak alle bochten aan elkaar. Ben vorig weekend nog naar eibergen geweest. Nieuwe triumph dealer met demo's. Laat zoef haar S3 daar in onderhoud doen. Nog ff op demo gereden met KLPD-ers als voorrijders. Ging 120 op 60 km weggetjes. Die lui kunnen echt wel een stukkie sturen. Bonnenboekje was ver weg gestopt. Nog paar mooie bochten ontdekt in die regio.
 
Mooi man. Wat zeiden ze tegen je?

Agent: Hee swah, mooie fiets!
Prikmans: Ja, weet toch!
Agent: Rij maar effe een stukkie achter ons aan. Dan maken wij de weg vrij voor je en kun je dat ding eens goed aan de tand voelen. Nee, nee, nee, natuurlijk geen boete voor te hard rijden...
 
Laatst bewerkt:
Mooi man. Wat zeiden ze tegen je?

Agent: Hee swah, mooie fiets!
Prikmans: Ja, weet toch!
Agent: Rij maar effe een stukkie achter ons aan. Dan maken wij de weg vrij voor je en kun je dat ding eens goed aan de tand voelen. Nee, nee, nee, natuurlijk geen boete voor te hard rijden...

_O-
 
Gefeliciteerd man, echt superstrak ding. Stond weer een mooie test in de Motor deze week. Daar ga je veel plezier aan beleven!
Ben benieuwd naar je ervaringen morgen.
 
Hey Duke, jij bent vast één van de eersten die de RC8 in bezit heeft. Gefeliciteerd man *O* heel veel plezier ermee, enne............hou het rubber onder *D
Ben benieuwd naar het geluid :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan