ktm enduro naar SM

snelwagen

MF veteraan
17 feb 2004
5.622
3
Facebook
Zo was ie eerst:


en zo is ie nu kappen zitten er net op maar mn moeder heeft de digacam mee dus kan geen foto¡¦s maken ƒ¼
koppeling deksel ff gespoten en voor de rest hele blok ff schoon gemaakt. De elektronica helemaal goed gemaakt moet alleen nog een remlicht schakelaar van voorrem want die erin zat was kapot en moet even weten hoe de fietsentellen werkt sigma bc500 volgens mij doet mn gele knopje het niet ofzo.
Heb de achterbrug ook maar goed gepolijst
[img=http://img303.imageshack.us/img303/5664/p10100142on.th.jpg]

ff foto van de andere kant


close up achterbrug:


maak binnenkort wel ff betere foto¡¦s als ik mn RBW heb en de camera weer terug is ƒº
 
Laatst bewerkt:
nee ik denk dat ik de velgen dr bij hou om miss af en toe te baggeren of ik moet een goed bod krijgen....

plannen miss nog ff andere achterkappen en een nieuw zadel, ik wil ook nog mooie stickers voor op mn voorspatbord van red bull oid maar die kan ik nergens vinden, maar voor de rest nog niet echt nog suggesties?
 
Laatst bewerkt:
als ik een zadel koop dan wil ik wel een oranje met zwart maar wat kost dat zon nieuw zadel of miss een overtrek (ff brouwer bellen binnenkort)
 
Wat zijn je plannen, (uiterlijk,kleurstelling,enz..) met de LC4 400.

En doe je de orginele velgen toevallig weg??

Hi RVDBLADE#86,

ben je op zoek naar originele velgen met crossbanden? Zo ja, wat heb je er voor over? Als het goed is heb ik m'n SM wielen over een week.... *D Misschien een deal?

-----Sorry voor deze tussenkomst-----

Mooie fiets voor een metamorfose, ik heb deze in 625 versie.
 
Ga je dat op een KTM van 90-92 zetten? Heb ik nog wel een leuk voorbeeldje op mijn site. ;)
Ja da's precies wat ik dus ook van plan ben, heb je netjes gedaan!! :}
Ben je er lang mee bezig geweest? En heb je hem nog?

Hi RVDBLADE#86,

ben je op zoek naar originele velgen met crossbanden? Zo ja, wat heb je er voor over? Als het goed is heb ik m'n SM wielen over een week.... *D Misschien een deal?

-----Sorry voor deze tussenkomst-----

Mooie fiets voor een metamorfose, ik heb deze in 625 versie.
Ja zoek nog een setje crossvelgen,uiteraard voor weinig. De mijne zijn er slecht aan toe,wil ze laten poedercoaten. Voor mij ligt de prio bij enduro en SM-velgjes misschien als extra.
 
Ja zoek nog een setje crossvelgen,uiteraard voor weinig. De mijne zijn er slecht aan toe,wil ze laten poedercoaten. Voor mij ligt de prio bij enduro en SM-velgjes misschien als extra.
Met het risico dat Snelwagen ons uit z'n topic schopt:

Eigen set poedercoaten + een set kopen + een set SM-wielen :?

SM wielen kosten al gauw 600 - 1100 euri's, wat vind je "weinig" met dat in je achterhoofd?
 
Ja da's precies wat ik dus ook van plan ben, heb je netjes gedaan!! :}
Ben je er lang mee bezig geweest? En heb je hem nog?

Ging vrij makkelijk, de oude tankophanging eraf slijpen en iets lager een nieuwe maken. Als je een microfilter onder ja tank hebt moet die daar ook weg. Alleen had ik ook het subframe van de 640 erbij en dat maakt het wel een stuk makkeijker.

Ik heb hem niet meer, ik heb hem verkocht om een wat nieuwere terug te kopen.
 
Met het risico dat Snelwagen ons uit z'n topic schopt:

Eigen set poedercoaten + een set kopen + een set SM-wielen :?

SM wielen kosten al gauw 600 - 1100 euri's, wat vind je "weinig" met dat in je achterhoofd?
Van me eigen set zijn alleen de naven+voorvelg nog bruikbaar,scheur in de achtervelg. Dus zoek een andere set om die dan zwart te coaten. En wil als SM-velgjes denk geen spaakvelgen maar iets van PVM ofzo :? .

Ging vrij makkelijk, de oude tankophanging eraf slijpen en iets lager een nieuwe maken. Als je een microfilter onder ja tank hebt moet die daar ook weg. Alleen had ik ook het subframe van de 640 erbij en dat maakt het wel een stuk makkeijker.

Ik heb hem niet meer, ik heb hem verkocht om een wat nieuwere terug te kopen.
Aan de tank ophanging hoef ik niets te wijzigen,past zo!! En mijn microfilter zit boven op het blok dus ook niet in de weg.Het enige wat ik moet veranderen is het montage gat onder de buddy om hem vast te draaien,me huiduge buddy zet ik aan de zijkanten vast.
 
plannen miss nog ff andere achterkappen en een nieuw zadel, ik wil ook nog mooie stickers voor op mn voorspatbord van red bull oid maar die kan ik nergens vinden, maar voor de rest nog niet echt nog suggesties?

Deez?: http://cgi.ebay.nl/KTM-DEKOR-Aufkleber-RED-BULL-3x-SX-EXC-Kuehler_W0QQitemZ7992423209QQcategoryZ49931QQssPageNameZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem

Of deez?

http://cgi.ebay.nl/KTM-STICKER-kit-blackbird-racing-RED-BULL-neu-DEKOR_W0QQitemZ7992844894QQcategoryZ49931QQssPageNameZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem
 
kijk daar hebben we wat aan maar ik hoef eigenlijk niet een hele stickerset te hebben die laatste vind ik echt heel mooi maar een vriend van mij heeft al dezelfde dus dan is de schik de alweer af 2 precies dezelfde motoren vind ik niet echt een suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan