KTM GS600 uit 1985, type met Rotax blok

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanoSM

MF veteraan
17 jun 2003
2.129
2
Hallo allemaal,

Ik heb een KTM GS600 uit 1985 met kenteken te koop. Dit is het type met het luchtgekoelde Rotax blok. Het is voor een sleutelaar of voor iemand die onderdelen zoekt voor zijn KTM met Rotax blok. Ik heb de KTM gekocht toen deze 10 jaar in een garage heeft stilgestaan. Hij heeft 10.500 originele kilometers gereden.


Ik zal even opnoemen wat er aan gedaan is:
-andere WP voorvork Husqvarna (zelfde vork, alleen andere remklauwophanging)
-ander voorwiel van een Husqvarna, + 2 zuigerremklauw (brembo, husqvarna)
-andere goede voorremschijf
-nieuwe remblokken voor + remklauwadapter
-nieuwe remvloeistof
-nieuwe remschoenen achter
-nieuwe handvaten
-+/-150km geleden nieuwe olie, castrol GP 20w50, krijgt er nog 800ml nieuwe olie in fles bij.
-nieuw oliefilter + nog een reserve oliefilter erbij.
-nieuw luchtfilter
-nieuwe bougie
-nieuwe distributieriem + de oude erbij (is nog redelijk, in vergelijking met de nieuwe).
-originele carb vervangen door een exemplaar zonder acceleratiepomp (Dellorto PHM 40, uit een husqvarna), loopt daardoor veel harder.

Wat moet er nog gebeuren:
-voorvorkkeringen moeten worden vervangen (zelfde als origineel)
-gebruikt olie, kan nog niet inschatten hoeveel doordat ik er maar 150 km mee heb gereden, hij rookt wel. Door lange stilstaal waarschijnlijk klepseals verdroogt.
-voorwiel heeft een slag en moet worden bijgespaakt.

Prijs: 325 euro

Geïnteresseerden kunnen komen kijken en een proefritje maken. Stuur een mailtje op danieltenvoorde apestaart hotmail.

:)

full

 
met dat kenteken mag je niet de weg op volgens mij.....

Het is ook de bedoeling dat je hiermee niet op de weg rijdt ;)




Maar je hebt gelijk, hier moet een nieuw kentekenplaatje op van 10 euro.
 
Laatst bewerkt:
Als je er nog iets bij doet, is hij voor jou :) Ik wil er minstens 250 voor hebben.

Ik hoor het graag.
 
Heb helaas geen tijd voor nog een opknappertje, anders zou ik het wel weten. Kickje voor deze mooie motard!
 
Vorige keer startte hij in 2/3 trappen. Nu net geprobeert te starten, maar sloeg pas aan bij 20+ trappen. Kan worden opgehaald voor 200 euro.

:)
 
Hij is verkocht voor 225. De koper gebruikt hem voor onderdelen voor zijn rotax crosser/supermotard/enduro's. Het was een soort verzamelaar.

Er kan een slotje op.

*O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan