Verkocht Moto Guzzi V35 Imola2 1985

Status
Niet open voor verdere reacties.

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.191
9.407
Purmerend
Verkocht

De vraagprijs is 1400 euro.
IMG_20200712_140911825.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heel aardig al die likes, maar nu nog iemand die een leuke fiets zoekt. Had ik al gezegd dat de accu ook vers is?
 
Ik wil geen Guzzi kopen, maar ik kijk uit nieuwsgierigheid en kan geen km stand of bouwjaar ontdekken. Voor eventuele kopers misschien handig.
 
Ik ken de motor niet, maar wel de verkoper en heb m zien sleutelen.
Dat gaat op een deskundige manier zonder short cuts, ik denk dat er slechtere V35érs te vinden zijn voor meer geld !!
 
Ik wil geen Guzzi kopen, maar ik kijk uit nieuwsgierigheid en kan geen km stand of bouwjaar ontdekken. Voor eventuele kopers misschien handig.

Ik gok dat de fiets 42435Km heeft gereden.... Je moet ook plaatjes kijken, tekst lezen dekt de lading niet ;) Ik zou op zich wel een guzzi willen kopen, maar alleen met ronde cilinders.
Verder lijkt het me een top fietsje voor dat geld :t
 
Ik gok dat de fiets 42435Km heeft gereden.... Je moet ook plaatjes kijken, tekst lezen dekt de lading niet ;) Ik zou op zich wel een guzzi willen kopen, maar alleen met ronde cilinders.
Verder lijkt het me een top fietsje voor dat geld :t
De oudeV35 is inderdaad nog leuker,maar dat geld ook voor de prijzen die leuk omhoog geschoten zijn.
 
Ik wil geen Guzzi kopen, maar ik kijk uit nieuwsgierigheid en kan geen km stand of bouwjaar ontdekken. Voor eventuele kopers misschien handig.
Het bouwjaar is 1985, ja je kan dus kwart tarief betalen. Kilometerstand staat op de foto maar is helemaal niet interessant. bij deze leeftijd zou je een stand over een ton verwachten maar dan heeft hij ook al een revisie achter de rug. Omdat deze zo laag is zal het blok waarschijnlijk nooit open geweest zijn maar is verdroging van keerringen en andere standschade eerder een issue. Wat mij betreft is het prima in orde maar een eventuele koper is vrij om dat te onderzoeken en een mening te vormen.
 
wellicht hele rare vraag ; wat is de afstand tussen bovenkant stepje en onderkant zitkuil ?
(een en ander vanwege zit positie)
 
Je hebt er vast een reden voor, voor mij zijn er (bijna) geen gekke vragen. Ik meet 46cm van de voetsteun tot de zitpositie. Als je gaat zitten zakt hij natuurlijk nog wat in.
Als het je om de binnenbeenlengte gaat, ik ben 183cm en mijn dochter 173cm, wij kunnen er prima op rijden. Ik denk dat als je rond de 190cm bent dat je dan met je knieën tegen de koppen komt.
Ik heb plaatjes van de meting in de Google folder gezet.
 
Kun je voor mij een foto nemen van de binnenkant van de achterband?

De reden: ik hou je graag aan het werk...
:P :P
 
Ik ben 1.94 vandaar de vraag ...........
Kun je voor mij een foto nemen van de binnenkant van de achterband?

De reden: ik hou je graag aan het werk...
:P :P

hahahahah ik vroeg het echt serieus Reinier .........ik ben 1,94 en als ik mezelf moet opvouwen hou ik dat geen kwartier vol..............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan