ktm in brand gestoken

tis geen open oververhitte frituurpan he?
Dat is idd dom, een fritpan die in de hens staat blussen met water (we kennen allemaal het spotje wel). Het water zet zich direct om in stoom en dat krijg je dan over je heen.
 
Een emmertje water kan echt geen kwaad hoor. Wij blussen altijd met water.
Een motorfiets kun je niet vergelijken met een frituurpan.
Wat weten de flikken nu van brandjes blussen.
 
Dat is idd dom, een fritpan die in de hens staat blussen met water (we kennen allemaal het spotje wel). Het water zet zich direct om in stoom en dat krijg je dan over je heen.
Ik heb er wel eens een ijsklontje in gegooid. Kettingreactie. _O-
Minderjarig, ouders niet thuis en lekker friet bakken.. hoe krijg ik dat vet nu weer gestold voordat ze terug zijn..

Ontopic: ;( |(
 
beetje een vreemde post van een vreemde vogel als je het mij vraagt B|
Hij heeft in ieder geval een erg kleine monitor waar je maar zinnen van maximaal 10 woordjes kunt doen voordat je een enter moet geven.
Ook heeft ie geen shift knop voor de hoofdletters.
 
En volgas dan? de kabouters zeker.
Nee ben het geheel met skully eens.
Tblijft een naaistreek natuurlijk..

De gasklep is ook van plastic ? Ik fantaseer ook maar een potje mee..
Maar het raarste vind ik nog steeds een mooie 640 in R'dam s'nachts buiten voor de deur.
 
Laatst bewerkt:
Een emmertje water kan echt geen kwaad hoor. Wij blussen altijd met water.
Een motorfiets kun je niet vergelijken met een frituurpan.
Wat weten de flikken nu van brandjes blussen.
idd, ik heb ook al meerdere (ouwe ;) ) motoren afzien fikken en zien blussen met water, maar nog nooit 1 knalletje of spettertje. En als ie tegen je huis aan staat laat je het toch niet branden...
 
nog nooit olie wat in een blok zit in de btrand zien vliegen, nog nooit een benzinetank zien branden of ontploffen, dat gebeurd alleen in films hoor :)

Er was echt een paar emmers water overheen gegaan.
De brandweer blust een autobrand ook met water.
 
de politie was er al bij en wachte op de brandweer.
en inderdaad ik kan beter motor rijden dan tikken op de comp.
en de motor stond daar omdat ik heel laat terug was uit de ardennen.
staat anders altijd in de garagebox ver weg.
ook in het politie rapport staat dat de motor starte toen de,
politie toe keek.
ze konden niet blussen wanr 1 straat verder hadden ze een fiets in de,
brand gestoken.
de verzekering kijkt nu naar de dealers in plaats van hun comp.
ze kwamen er niet uit dat je de motor standaard als een super motard ,
kan kopen.
hij is getaxeerd maar hij kon mij nu nog geen bedrag noemen.
ik zit echt te flippen er staan geen 640 ktm te koop op internet.
en een 525 wil ik niet i.v.m het onderhoud
 
de politie was er al bij en wachte op de brandweer.
en inderdaad ik kan beter motor rijden dan tikken op de comp.
en de motor stond daar omdat ik heel laat terug was uit de ardennen.
staat anders altijd in de garagebox ver weg.
ook in het politie rapport staat dat de motor starte toen de,
politie toe keek.
ze konden niet blussen wanr 1 straat verder hadden ze een fiets in de,
brand gestoken.
de verzekering kijkt nu naar de dealers in plaats van hun comp.
ze kwamen er niet uit dat je de motor standaard als een super motard ,
kan kopen.
hij is getaxeerd maar hij kon mij nu nog geen bedrag noemen.
ik zit echt te flippen er staan geen 640 ktm te koop op internet.
en een 525 wil ik niet i.v.m het onderhoud


Je kan ook kijken voor een 625 of een 660 natuurlijk.
en het onderhoud aan een 525 valt best mee als je er mee op straat rijdt ipv in het zand.
 
Je kan ook kijken voor een 625 of een 660 natuurlijk.
en het onderhoud aan een 525 valt best mee als je er mee op straat rijdt ipv in het zand.
Officieel gelden er geen andere onderhoudsintervallen voor een EXC als je alleen op de straat rijdt. Wel hebben ze andere intervallen voor recreatief of competitiegebruik. Ik denk dat je eerder 20 uur op straat vol maakt dan 20 uur in het zand dus ik denk dat je in de praktijk vaker onderhoud zult moeten plegen tenzij je een stuk langere interval aanhoudt.
 
Officieel gelden er geen andere onderhoudsintervallen voor een EXC als je alleen op de straat rijdt. Wel hebben ze andere intervallen voor recreatief of competitiegebruik. Ik denk dat je eerder 20 uur op straat vol maakt dan 20 uur in het zand dus ik denk dat je in de praktijk vaker onderhoud zult moeten plegen tenzij je een stuk langere interval aanhoudt.

Geen trillingsdemper in je koppelingshuis en achternaaf, ik denk dat je aandrijftrein niet zolang mee zal gaan als die van een LC-4. Op straat al helemaal niet.
 
Officieel gelden er geen andere onderhoudsintervallen voor een EXC als je alleen op de straat rijdt. Wel hebben ze andere intervallen voor recreatief of competitiegebruik. Ik denk dat je eerder 20 uur op straat vol maakt dan 20 uur in het zand dus ik denk dat je in de praktijk vaker onderhoud zult moeten plegen tenzij je een stuk langere interval aanhoudt.

Geen trillingsdemper in je koppelingshuis en achternaaf, ik denk dat je aandrijftrein niet zolang mee zal gaan als die van een LC-4. Op straat al helemaal niet. Bovendien: naar de Ardennen op een EXC ? Auch.. Monkey butt...
 
Klote voor je. Mijn motor hebben ze een paar jaar ook eens geprobeerd in de fik te steken. Bij mij was er gelukkig een bakker die goed oplette en het vuur snel heeft uitgetrapt. Daardoor bleef bij mij de schade beperkt tot een kapotte motorhoes en wat smeltplekken op een paar kappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan