smpowah
MF veteraan
elke ktm dealer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bezopen van de kruk vallen is ook een leuke bezigheid!
Misschien vh weekend rondje, ga bij iemand op bezoek en de keuze is motorrijden of windsurfen... surfen wil ik graag proberen dus.
Net mijn Zeekoe wat lichter gemaakt
Accu was dood en had nog een lithium staan want die van de KTM is dezelfde als in mijn Gixxer 600 uit 2011 zit
Vraagje: Om de hoeveel km doen jullie olie/kleppen? Volgens het handboek moet het om de 5000 voor mijn 625 SMC maar ik zie op het internet dat mensen het vaak al eerder doen. Dus ik was even benieuwd
Die van mij heeft nooit een accu gehad.Net mijn Zeekoe wat lichter gemaakt
Accu was dood en had nog een lithium staan want die van de KTM is dezelfde als in mijn Gixxer 600 uit 2011 zit
Die van mij heeft nooit een accu gehad.
Grt Fred
Dan zou er ook een startmotor op moeten zitten
Nope. Bij die van mij zit er niks op. Geen accu, geen startmotor.En die zit erop dus ja.
Ohw, dat had ik niet in de gaten. De mijne, een 2005-er 660 SMC, heeft niets. Maar als ik een startknopje zou hebben, zou ik t zeer zeker gebruiken. Maar de LC4, dus ook mijn 660, is natuurlijk van oorsprong een lompe maar sterke “maisveld-ploeger met vette noppen”, en dus vrij zwaar. Om die reden heb ik toen voor de 660 gekozen ipv de 625 die wel een startcircuit heeft. Maar dus (nog) zwaarder is. Daar komt nog bij dat ik van vrij basale simpele dingen zonder poespas houd. Maar af en toe daar wel eens spijt van...Ik heb het over de mijne natuurlijk
Toen de accu slecht was heb ik ook een tijdje mijn ktm 625 moeten kickstarten. Toen ik het door had vond ik het wel goed te doen, beter dan verwacht eigenlijk.
Maar ik mis het niet
Nee volgens mij heb je dat goed (onderdeel van de grap )Jammer voor jou dat de 640 òòk 625cc is . (Of ik heb het nu heel erg fout)
Ik had de keihin fcr41 vlakschuif onder mijn 640 lc4 gemonteerd en dit was idd een lekkere verbetering. erg fijne gasrespons!De 640 is toch wat “luxer” ten opzichte van de 660.
Completer display
Betere koplamp, ik zie geen donder in het donker
Grotere tank
Startmotor en accu
En de verlichtingschakelaars op het stuur zijn normaal.
Een 640 rijdt echt niet veel minder dan een 660. Alleen heeft de 660 net wat meer punch door die Keihin Flatslide carburateur. Maar een goede rijder maakt meer verschil dan het verschil tussen een 640 en een 660.