Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb van die chroom kleur en zou juist graag zwart willen.
 
Nope, wel een grijze 560 RFS.... in puin

Anyway net weer een bijna dood ervaring overleefd. Lag er een mini takke suv op de kop midden op de weg net na de top. Waarom doen mensen dit toch. Schrok mij lam remde te hard blokkerend voorwiel enzo. Denk toch dat abs een goed extra is ondanks dat het nu weer eens goed is gegaan...
 
zeker netjes geworden blade!!

@ se sua
THE FACK krijg je dat voor elkaar lag het aan de kwaliteit of gewoon aan jou ??

ik heb ook nog een update tijdje terug al een nette keihin fcr 41 gekocht, net even opgestuurd naar frankmx. die maakt hem even klaar en kijkt hem even na. dan kan die er binnenkort op gezet worden. daarna nog even ergens opnieuw laten afstellen en kleppen stellen en dan knallen maar
ben razend benieuwd hoe fel die dan word. heel misschien ook nog een iets groter tandwiel achter
 
Laatst bewerkt:

Ook eens rondshoppen
 
om de hoeveel km draaien jullie trouwens een nieuwe bougie erin??
en wie weet er een goed adres om me motor op de testbank af te laten stellen in de buurt van zwolle, 1 die ervaring heeft met dikke 1 pitters.
frankmx heeft geen testbank.
 

Het waren Spiegler ABM schijven van gruwelijk veel geld per stuk (niet als kapot ) Das toch wel een tamelijk sjiek merk.

Hoe het kwam?!?
Sua heeft zijn achterbrug aan gort gereden van de exc dus had zondag te veel energie dus te snel rijden op de speed triple. Kom ik 2 auto's tgen die seinen met licht, dus tempo wat laten zakken. Kom ik na 1 km over een heuvel waar ik wel eens overheen spring met wegmotor, maar gewaarschuwd door de knipperende auto's die ik tegen kwam, met slechts 100 kmh genomen. Kom ik over de top ligt er 30 m verder een auto op de kop dwars op de weg. Dus VOL in de ankers. Lang leve de mx, dus altijd vinger op de rem. Dat was ineens blokkerende voor en achterwiel voor een sec. Heb de voorvering nog nooit gebottemed. Nu wel en duchtig ook. Kon overal net tussendoor (wrakstukken en toeschouwers) door tot mijn geluk. Dacht daar gaat tie..

Dus gewoon ineen vol in de ankers was genoeg om de schijven te vermoorden. Oke Speedy is wat porkig qua gewicht maar heb geen luxe remtangen. Gewoon ori Nissins. Dag later lag alles in stukken. De andere schijf is ook overal ingebroken maar is nog in een stuk. Takkuh zooi

Ik weet dat het kan gebeuren, tis een soort van blinde bocht, maar ja als de weg vrij is dan Wordt je toch weer ff met de neus op de feiten gedrukt dat 2x speedlimit wel snel gaat terwijl dat niet zo lijkt.

 
om de hoeveel km draaien jullie trouwens een nieuwe bougie erin??
en wie weet er een goed adres om me motor op de testbank af te laten stellen in de buurt van zwolle, 1 die ervaring heeft met dikke 1 pitters.
frankmx heeft geen testbank.

Als ik de kleppenstel draai ik de bougie eruit om zuiger positie te bepalen. Dan ziet ik hoe die eraan toe is. Zolang die niet verroest (bovenste deel) of ingebrande stukkies heeft in dat gebogenstukje onder de elektrode issie gewoon nog goed. Dus dat moet gewoon netjess vierkant of rechthoekig zijn.
Kleur speelt ook nog beetje mee. Koffie met melk is goed handvat.
 


idd niet best had heel anders kunnen aflopen als je die paal gekopt had

circuit dagen: Supermotorschool: Hoe word je een nog betere motorrijder?
en http://www.supermotardtraining.nl/
 
idd niet best had heel anders kunnen aflopen als je die paal gekopt had

circuit dagen: http://www.supermotorschool.nl/
en http://www.supermotardtraining.nl/

Ja motor is wel tegen de paal gekomen en niet zo een beetje ook. Er zit een gat in de radiator. Dikke deuk in en op voorvork. Stuur zit scheef vanaf de kroonplaats, apart. En akra uitlaat weer bijgewerkt Het fokoppe is dat ik niet weet wat gebeurt is want was blijkbaar nog paar minute buite bewustzijn.

Heb je geen cirquit rond breda in brabant
 
Spiegler mailen! Grote kans dat je nieuwe krijgt.


Spiegler usa geeft geen gehoor!! tot nu toe, 2dagen..



Oei en dan nog die lantaarnpaal en stoeprand.... Fuckin' hell en jij dan?!?? Typen gaat nog dus koppie werkt en teminste 1 arm/hand.
De rest is allemaal te fixen. Stuur risers compleet demonteren dan zie je waar het verschoven/gebogen/kapot is. Ik moet regelmatig alles weer opnieuw "uitlijnen" na een decent crash op de crossbaan.
MX leert je goede reflexen en traint je snel te reageren of weer de brommert en je zelf uit het stof (hier dan) heisen. Maar is ook niet echt een goedkope hobby voor breekijzers

Maar succes met het fixen van de bike en je zelf
 
Heb de olielekkage inmiddels al wat specifieker kunnen herleiden. Hij lekt dus bij de kickstarter (daar waar de schakelas de kickstarter ingaat als het ware). Nu riep een kennis dat daarvoor het blok open moet want je moet de schakelas verwijderen. Iemand enig idee of dit klopt?
 

kijk voor de zekerheid of het niet je schakelpoot is, die lekte bij mij ook en ik dacht ook dat het mijn kickstarter was.
Het was zo verholpen door er een nieuwe ringetje tussen te stoppen
 
Hallo Tony, klinkt niet als een prettige ervaring...maar je hebt het er gelukkig zonder al te grote kleerscheuren afgebracht.
Ik heb nog een set losse voorpoten staan, met 43mm voorkopen en 20 mm as. Zien er uit als nieuw.
Ook nog een complete vork met 48 mm poten met 20 mm asgat.

En voor wie interesse heeft een set cross wielen, goud kleurige velgen met zwarte Haan naven. 20 en 26 mm! vooras. 19" achterwiel en bijna nieuwe Michelin AC10 banden.
Ik hoor het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.