Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit


Als het budget het toe laat kun je ook eerst een andere kopen en dan van 2, 1 maken.

Just my 2 cents.
 
@Tim666
Ben blij dat ik je buurman niet ben ...vind de Wings op mijn SMT zonder dB killers te luid. Ik werd er knettergek van op lange ritten.
 
Sinds 2 weken is mijn 950 SM verkocht en staat er een FZ1N voor de deur. Mocht iemand interesse hebben, ik heb nog een rechte Brembo-remschijf voor het voorwiel liggen. Stuur dan even een PB want ik zal hier minder vaak meelezen.

De nieuwe fiets, nog geen goede foto's van.
 
Mmm, van een brute KTM naar een 4 cilinder...
Na 4 jaar 1 en 2 cilinders supermoto is het wel weer even wennen, vooral aan de snelheid en toeren maken. Met 150 pk is zo'n fz1n wel véél sneller, remmen zijn wel bagger. 1 ritje bevestigde wel dat ik de langere versnellingen wel echt fijner vind rijden.
 
Lineair saai sneller vanaf oninteressante snelheden en nooit lekker in zijn powerband te rijden. Nee dank u

@Toktok is het niet een idee om een quickshifter op je smr te zetten? Ik ben er helemaal verliefd op, met al dat bochten werk in de Ardennen ook een grote plus
 

Nee Zen, gaat hem niet worden op mijn lc8, ben content zoals ie is. Zijn er sowieso maar weinig die me bijhouden in de Ardennen, met of zonder QS. Bovendien word ik ouder en overweeg in de toekomst een overstap naar Guzzi...maar voorlopig nog niet
 
Waarderingen: zen
Nee Zen, gaat hem niet worden op mijn lc8, ben content zoals ie is. Zijn er sowieso maar weinig die me bijhouden in de Ardennen, met of zonder QS. Bovendien word ik ouder en overweeg in de toekomst een overstap naar Guzzi...maar voorlopig nog niet

Als leeftijd een factor was om voor een Guzzi te gaan had je nu al jaren geen smr meer staan
 
Tijdje geleden een proefrit gemaakt op een Guzzi V85TT best geinig, maar toen ik weer op m'n SMT stapte, daar was ik mee naar de Guzzi dealer gereden, wist ik na 3 picoseconden al dat de SMT nog wel even blijft.
 
Tijdje geleden een proefrit gemaakt op een Guzzi V85TT best geinig, maar toen ik weer op m'n SMT stapte, daar was ik mee naar de Guzzi dealer gereden, wist ik na 3 picoseconden al dat de SMT nog wel even blijft.

Kan ik me levendig voorstellen...
 

Alarm, scherm en zadel zijn verkocht. Wil degene die interesse had in het gereedschapsetje mij een PM sturen met adresgegevens? Dan stuur ik die op.
 
Vraagje, ben inmiddels al een jaar in bezit van een 990 SMT (2010) en lees eigenlijk altijd wel mee, maar te lui om zelf te reageren.

Eerst maanden eigenlijk niet gereden, vanwege de winter maar toen ik (3 maanden geleden) het paard uit de stalling had gehaald, kwam ik er dus achter dat de geimporteerd motor (gekocht bij Van Veen Motoren Wateringen) een schuiver heeft gemaakt aan de linker kant. Hierbij zag ik een schaaf op de handkapper (zijn zwart, viel me in eerste instantie niet op bij de koop, was de vrolijk en enthousiast).

Mijn vraag: Wat is verstandig om te doen, de motor heeft inmiddels een beurt gehad bij Bolman Motoren (Den Haag) en niks spannends gebeurt. Nou heb ik zelf 2 linkerhanden en weet ik dus niet goed of ik nog ergens op moet letten (motor rijd gewoon prima, geen schade aan het blok zeg). Tips?