KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Ik gebruik 17-43 op mijn SMT
Dus net dat beetje meer soepelheid op lage snelheden maar niet “zoveel” snelheid verlies als bij 16-42 combi. Verhouding is ongeveer 1:3
Dus een 17-45 is hetzelfde als 16-42

Plus een groter achterstand wiel zorgt ook voor meer afstand van de ketting ten op zichtte van de achterbrug. Dus minder geklapper van de ketting bij lage toeren :)
 
  • Leuk
Waarderingen: TPOD
Als de verhouding voor/achter vergelijkbaar is tussen 16/42 en 17/45, dan is het verlies aan topsnelheid toch ook vergelijkbaar...? :?
 
Hallo,
Ik wil graag een topkoffer van sw-motech om mijn 2013 smt.
ik kan alleen nergens vinden welke adapter plaat ik nodig heb.
Iemand hier een topkoffer trax ion om zijn smt?
graag reactie van iemand die em daadwerkelijk heeft, heb al contact gehad met leverancier en importeur, die weten het beide niet, heb ook al uren zitten googelen, maar heb graag advies van iemand die er zeg een gemonteerd heeft
 
26 januari gaat er iets aangekondigd worden, ben benieuwd. Of misschien is het gewoon die Superduke RR die een keer zou komen...

Is er nog iemand die ergens een goede 990SMR weet te staan?
 
Weer eens onder de aandacht brengen. Ik heb nog een goede Brembo-remschijf liggen van mijn verkochte 950 SM. Mag weg voor paar tientjes.
 
Goede avond

weet er iemand toevallig of de smt velgen ook in een 950 Sm passen?
vast bedankt
Gr Danny
Van een SMT weet ik het niet zeker maar wat ik wel zeker weet is dat de velgen van een superduke 990 wel passen. Ik heb een achtervelg van een 990 namelijk in mijn 950 SM zitten.
 
Iemand hier nog een knipperlicht relais van een 990 Adv (of vergelijkbaar, artikel 44611207200) liggen?
Zo niet bestel ik m ff, maar altijd fijn als ik er iemand van af kan helpen.

Knipperlichten begonnen gister heel kort aan te gaan, lang uit, kort aan enz. Nog wel gewoon de juiste plek en wanneer ik ze bediende. Later gingen ze alleen even kort aan als ik de schakelaar bediende en na x-minuten rijden nog een keer (als ik m ingeschakeld liet). Uiteindelijk deed ie niks meer.
Lijkt me dus t relais.
 
Weet iemand misschien ergens een onderhoudsschema voor een smt te vinden.
Eigenlijk al mijn vorige motoren onderhouden met een haynes Manuel erbij.
Zijn er bijvoorbeeld nog extra dingetjes bij de 30k beurt.
Klepcontrole weet ik wel, gangbare onderhoud ook.
Ik hoor het graag.
 

Paar pagina's verder staan de intervallen. Succes!
Weet iemand misschien ergens een onderhoudsschema voor een smt te vinden.
Eigenlijk al mijn vorige motoren onderhouden met een haynes Manuel erbij.
Zijn er bijvoorbeeld nog extra dingetjes bij de 30k beurt.
Klepcontrole weet ik wel, gangbare onderhoud ook.
Ik hoor het graag.
 
Heeft iemand nog een BMT / K&N luchtfilter liggen voor een SMT?

MWR maakt voor de 950 (en 990?)ook een foamfilter, wellicht ook interessant.
Nr: MC-050-05, kostte mij 90,- een paar jaren geleden.

Volgens mij filtert foam beter dan zo'n gaas-filter, ben wel benieuwd wat jullie ideeën daar over zijn!?
 
Mijn nieuwsgierigheid vond dit, dan is foam inderdaad toch een stukje beter:
1612252746709.png

bron: Foam Filters: Are they the best? | Blog | PERRIN Performance
 
Goedemiddag,

Heeft iemand nog een startschakelaar voor een KTM 990 superduke liggen?
Het moet wel een licht aan/uit schakelaar hebben anders heb ik er niets aan.

Groeten,

Klaas-Marten
 
Beste collega mooi weer rijders: wakker worden allemaal! Zaterdag is het zout weg, het kwik boven de 15 en geen spatje regen in de verwachting.

Kortom, we mogen weer buiten spelen 😎

Alvast veel plezier allemaal! Op een mooi seizoen.
 
Het word mooi weer inderdaad! Helaas mag ik wachten voor mijn brandstoffilter die ik over 3 weken pas binnen heb.
Jullie in ieder geval allemaal veel rijplezier toegewenst!
 
  • Leuk
Waarderingen: TPOD
In een zoveelste poging mijn vage storing van het hoog in de toeren lopen stationair in de versnelling op te lossen ben ik bij de koppelingschakelaar uit gekomen. Deze doet het bij mij niet en hoewel het in den beginne stug lijkt dat het daar aan ligt wil ik alles uitsluiten.

Nu wil ik echter de schakelaar van het stuur af halen, maar hij lijkt wel niet demontabel te zijn, kan iemand dat bevestigen? Als hij wel kan, hoe dan?
 
Ik kan het niet goed zien maar als je het rubber kapje eraf schuift en dan boutje los, handle eraf komt de stekker dan ook niet los.
Nogmaals is een gokje, weten doe ik het niet.
 
Ik heb het rubber van de handle af. Handle zelf is dr af, maar de schakelaar zit in het huisje. Ik zie zo geen schroefdraad of stekker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan