De Engelsen hebben nog een mooie uitdrukking : "Don't hold your breath"...
Deze is het, maar vanaf morgen ben ik weer een paar dagen naar Duitsland/Luxemburg dus ff geduld
[afbeelding]
Ik ben eens in Frankrijk mijn middenbok bijna verloren. Hij hing nog aan één boutje en kwam bijna onder het wiel. Ik ben me dood geschrokken. Ik heb toen ik thuis was een mail naar KTM gestuurd en de volgende dag was ik uitgenodigd bij de importeur om de boel te laten fiksen.Inderdaad, dat wat er zat is nu weg. Aan beide kanten!Dus beste middenbokkers, check even de status van je bok. Ik heb nu een bout in 1 van de gaten geschroefd zodat de bok weer recht hangt. Achterbrug is beschadigd maar kan er wel mee rijden zo te zien. Ik moet de groeven zien weg te schuren en de brug bijspuiten. Het is aluminium en geen keihard materiaal dus dat moet te doen zijn. Of een nieuwe brug er in lepelen. Voor nu maar even de 1e optie.
Het is wat. Ik ga toch eens KTM informeren over het gebeuren. Denk niet dat de KTM dealer me direct zal helpen. Weet iemand de contact gegevens van de KTM (importeur) voor NL?
Cheerio.
Een vriend had op de zelfde dag besteld en ook niet geleverd gekregen, de set gaat voorlopig naar hem toeHeb de mijne niet gekregen. Ben nu bezig om het geld terug te krijgen.
Snap niks van die zen 1ste x besteld verzonden nooit aangekomen. Via ebay het geld terug gekregen omdat hij geen track en trace kon overleggen.
Daarna 2de x geprobeerd. Weer niks nu heeft is het helemaal niet verzonden.
Kan ik dat setje van jou overnemen zodra ik het geld retour heb.
Kire wou zoals ik begreep voor de aluminium kleurige gaan.
Ik ben de middenbok van mijn toenmalige motor (SMT 2012) al eens kwijtgeraakt en de dealer aansprakelijk gesteld. Middenbok zat er nog niet heel lang op, en ik had de motor daar in regelmatig onderhoud. Proberen ze de schuld eerst op mij te schuiven, “ja, je moet wel alles even natrekken af en toe.” Ik ben toch zeker niet die onderhoudsmonteur! Ik heb dat ding niet geplaatst, en ik verwacht van een professionele, officiële KTM dealer dat die de zaakjes goed voor elkaar heeft, en bv de bouten met loctite vastzet. Was kennelijk niet gebeurd dus. Uiteindelijk heb ik er wel weer een middenbok opgekregen, ze hadden nog wel ergens een oudje liggen.Inderdaad, dat wat er zat is nu weg. Aan beide kanten!Dus beste middenbokkers, check even de status van je bok. Ik heb nu een bout in 1 van de gaten geschroefd zodat de bok weer recht hangt. Achterbrug is beschadigd maar kan er wel mee rijden zo te zien. Ik moet de groeven zien weg te schuren en de brug bijspuiten. Het is aluminium en geen keihard materiaal dus dat moet te doen zijn. Of een nieuwe brug er in lepelen. Voor nu maar even de 1e optie.
Het is wat. Ik ga toch eens KTM informeren over het gebeuren. Denk niet dat de KTM dealer me direct zal helpen. Weet iemand de contact gegevens van de KTM (importeur) voor NL?
Cheerio.
Ik ben op zoek naar een ander zadel voor mijn 990 Adv van 2006, iets van touratec ofzo. Heeft iemand tips? Liefst verhoogd en comfortabel, wat niet erg moeilijk moet zijn omdat er nu een houten plank op ligt.
De standaard opties zijn allemaal niet echt fantastisch, opnieuw laten vullen bij een specialist (met custom cover) is veel leuker en niet duurder. Ray-Z staat er wel om bekend dat ie weet wat ie doet bijvoorbeeld, maar hij is echt niet de enige.Niemand?
Ik ben de middenbok van mijn toenmalige motor (SMT 2012) al eens kwijtgeraakt en de dealer aansprakelijk gesteld. Middenbok zat er nog niet heel lang op, en ik had de motor daar in regelmatig onderhoud. Proberen ze de schuld eerst op mij te schuiven, “ja, je moet wel alles even natrekken af en toe.” Ik ben toch zeker niet die onderhoudsmonteur! Ik heb dat ding niet geplaatst, en ik verwacht van een professionele, officiële KTM dealer dat die de zaakjes goed voor elkaar heeft, en bv de bouten met loctite vastzet. Was kennelijk niet gebeurd dus. Uiteindelijk heb ik er wel weer een middenbok opgekregen, ze hadden nog wel ergens een oudje liggen.
Punt is dat KTM er zo langzamerhand wel van op de hoogte moet zijn. Je zou verwachten dat ze dealers beter instrueren over de voorkeurmontage.
Ik ben eens in Frankrijk mijn middenbok bijna verloren. Hij hing nog aan één boutje en kwam bijna onder het wiel. Ik ben me dood geschrokken. Ik heb toen ik thuis was een mail naar KTM gestuurd en de volgende dag was ik uitgenodigd bij de importeur om de boel te laten fiksen.
Mail naar KTM dus.
Motor staat er klaar voor, inclusief op MotoGP gebaseerde achterspoiler waar ik toevallig ook wat bagage op kan plaatsende nieuwe achterband bevalt ook goed, vorige band bleek een 190 te zijn, de 180 stuurt aanzienlijk beter. Op naar de Eifel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand dit al eens meegemaakt?
Afgelopen weekend een enorm gerammel wat duidelijk ergens onderuit het uitlaatsysteem kwam van m'n 990 SMR. Vermoedde dus al dat er iets los in lag en heb geprobeerd het eruit te blazen door de Akra's er af te halen en even gas te geven. (klinkt aardig dan maar ga daar geen vrienden mee maken..)
Niet gelukt uiteraard omdat er voor de Y-pijp nog een katalysator(tje) in zit. (of beter gezegd, in zat...)
Bleek een gegolfd plaatje los te liggen in het voorste deel van het uitlaatsysteem.
[afbeelding]
Ik kan niet echt thuisbrengen waar dit vandaan komt maar wat vorm en afmetingen betreft zou het hebben kunnen zitten op de plek waar de pijpen van de voorste en achterste cylinder samenkomen.
Komt het iemand bekend voor en heeft iemand toevallig ervaring met het loskomen van dit stukje?
Kan me voorstellen dat het er in zit (zat) voor de uitlaatgasflow, maar betwijfel of ik er iets van ga merken nu 't weg is.
Motor staat er klaar voor, inclusief op MotoGP gebaseerde achterspoiler waar ik toevallig ook wat bagage op kan plaatsen
zou wel maar de killers meenemen of erin zetten. De laatste tijd zijner veel controles in de eifel. Snelheid en geluid.
Haha dat soort oplossingen verwacht je bij brikkies van 500 euroMotor staat er klaar voor, inclusief op MotoGP gebaseerde achterspoiler waar ik toevallig ook wat bagage op kan plaatsende nieuwe achterband bevalt ook goed, vorige band bleek een 190 te zijn, de 180 stuurt aanzienlijk beter. Op naar de Eifel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het zo erg? Over een paar weken vertrekken we naar Italië en rijden daar heen via o.a. de Eiffel. Killers gaan sowieso mee hoor maar wel erg opletten dus...
Motor staat er klaar voor, inclusief op MotoGP gebaseerde achterspoiler waar ik toevallig ook wat bagage op kan plaatsende nieuwe achterband bevalt ook goed, vorige band bleek een 190 te zijn, de 180 stuurt aanzienlijk beter. Op naar de Eifel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]