Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Anyway, met 95pk op 189kg word ik er nou niet heel erg warm van... 8 kilo minder maar wel bijna 25 pk minder dan mijn SMT. Misschien dat ik na een testritje er anders over denk
 
Anyway, met 95pk op 189kg word ik er nou niet heel erg warm van... 8 kilo minder maar wel bijna 25 pk minder dan mijn SMT. Misschien dat ik na een testritje er anders over denk

Ja maar de SM versie is natuurlijk 15 kilo lichter en heeft weer 105pk :-)
 
Ben m'n SMT ook nog niet zat, maar die 790AdvR is als serieuze reisfiets voor mij de betere keuze.
 
Misschien kan die grote tank eraf voor SM...? Cockpit nog wat dichter op het stuur?
Ja en wat lichter. En flikker ook een cilinder eruit!
Ik heb ook wat gefotoshopt, zouden ze baantje voor me hebben in Austria?
 
Nog een Sas vraag , vd winter standaard uitlaat vervangen & sas verwijderen maar is het nodig om dan ook het luchtfilter aan te passen..
Vind die box van rottweiler veels te duur.
K&N of BMC is wel te overzien maar heeft dat zin dan behalve het niet meer te hoeven vervangen.
 

Nergens voor nodig. Kan ik je hem beter voor dat geld netjes laten afstellen.
 
Als je toch graag een open airbox wil kan je Ipv een rottweiler ook voor een baseplate uit Griekenland en een los itg filter gaan.
Dan ben je voor +-€150 klaar
Base plate for KTM 990 ITG foam air filter.
Zou zonde zijn als je de boel nu af laat stellen, om dan later alsnog voor een open airbox te gaan en weer te moeten laten afstellen.
 
Laatst bewerkt: