KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Bekijk bijlage 1356451Zwarte akra! :9~
Wilde ik altijd al op de 950 en 990, maar dat carbon kon niet tegen de klappen van die zware V twin..

Wie koopt er nou zo'n sloom hok man?:N :+













Blijft toch nog steeds de mooiste fiets die er te koop is8-)

Ik ga dit jaar eens kijken of de 990 nog mag blijven...zal wel, heb voorlopig nog niks nieuws gezien waar ik helemaal blij van wordt
 
Vorig jaar mijn SMT gekocht met een kilometerstand van 22.000 km op de teller.
De motor is nu toe aan een onderhoudsbeurt, maar ik wil ook nog langs Ruud Frederiks.
Wat is verstandig, eerst de beurt en dan langs Ruud Frederiks of andersom? Mij lijkt de eerste optie het beste.
Ik woon zelf in Kapelle dus Ruud Frederiks is om de hoek, de beurt wilde ik door Motor 2000 uit Heinkenszand laten uitvoeren, iemand ervaring met deze motorzaak?
Als ze het niet druk hebben kunnen ze bij frederiks ook wel een onderhoud doen denk ik. Motor2000 is ktm dealer maar ze hebben bijna alleen crossmotoren. Een onderhoudsbeurt kunnen ze daar wel geven, dat is allemaal niet zo spannend.
 
Vorig jaar mijn SMT gekocht met een kilometerstand van 22.000 km op de teller.
De motor is nu toe aan een onderhoudsbeurt, maar ik wil ook nog langs Ruud Frederiks.
Wat is verstandig, eerst de beurt en dan langs Ruud Frederiks of andersom? Mij lijkt de eerste optie het beste.
Ik woon zelf in Kapelle dus Ruud Frederiks is om de hoek, de beurt wilde ik door Motor 2000 uit Heinkenszand laten uitvoeren, iemand ervaring met deze motorzaak?

Ik kom al 18 jaar bij Motor2000 prima zaak. Doen al sinds 2004/2005 KTM. Verkopen veel noppenspul maar kunnen ook prima onderhoud doen aan wegfietsen, mijn 990 SMT is daar ook in onderhoud.
 
Motor besteld!
Mooie deal kunnen maken op nieuwe overjarige 2018 met vol systeem akra, ergo seat, tail tidy en performance pakket.
De vrouw houdt de 990, dus jullie zijn niet van me af :+
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Motor besteld!
Mooie deal kunnen maken op nieuwe overjarige 2018 met vol systeem akra, ergo seat, tail tidy en performance pakket.
De vrouw houdt de 990, dus jullie zijn niet van me af :+

Gaaf!! Van harte *O*
Wanneer "krijg" je 'm?
 
las ik nou ergens dat die driehoeken van de luchtfilterbox gewoon verwijderd kunnen worden?
gaat om een 990 SMT..
 
Mijn vrije ochtend goed besteed vandaag, zoek de verschillen :+

Bekijk bijlage 1358117Bekijk bijlage 1358119
Mijn CPR filter is op na 3 jaar, het foam begint te verpulveren. Heb nu ook DNA MK3 besteld. Ik heb deze voor een “redelijke”? Prijs kunnen vinden in italie doet wel ff pijn in de portemonee. Maar ik wil niet over 2/3 jaar weer een kleine 100 euro neer tellen voor een filter die weer op is
 
Motor besteld!
Mooie deal kunnen maken op nieuwe overjarige 2018 met vol systeem akra, ergo seat, tail tidy en performance pakket.
De vrouw houdt de 990, dus jullie zijn niet van me af :+

Super cool. Heel benieuwd hoe hij gaat bevallen in vergelijking met al je vorige fietsen!
 
Zo een GPR onderlangse ''Rally'' uitlaat onderweg vanuit Engeland. Oberon koppeling cilinder van iets dichterbij onderweg. Wordt weer een productief weekend als het goed is!
 
Weet iemand of deze rempedaal verlenger ook op een SMT past?
B0D56390-EB54-402A-9625-8CF085453762.png
 
Bedankt allemaal! Ik heb er erg veel zin in.. dat blok is echt bizar, ben heel benieuwd hoe hij bevalt als ik hem goed heb leren kennen.
De 990 smr heeft voor altijd een plekje in mijn hart, als hij niet gestolen was reed ik hem nu nog...
 
Zoals ik al eerder schreef is mijn SMT990 met km stand 22.470 km toe aan een onderhoudsbeurt.
De afspraak is reeds gemaakt, waar we van mening over verschillen is of het een grote of een kleine beurt is.
Volgens de dealer gaat het om een grote beurt met kleppenstellen en dergelijke.
Volgens mij moet dit pas met 30.000 km gebeuren, of zie ik iets over het hoofd?
De motor komt uit Engeland en alle beurten staan netjes vermeld in het serviceboekje?
 
Zoals ik al eerder schreef is mijn SMT990 met km stand 22.470 km toe aan een onderhoudsbeurt.
De afspraak is reeds gemaakt, waar we van mening over verschillen is of het een grote of een kleine beurt is.
Volgens de dealer gaat het om een grote beurt met kleppenstellen en dergelijke.
Volgens mij moet dit pas met 30.000 km gebeuren, of zie ik iets over het hoofd?
De motor komt uit Engeland en alle beurten staan netjes vermeld in het serviceboekje?

Klopt...30.000 km is grote beurt...
 
Zoals ik al eerder schreef is mijn SMT990 met km stand 22.470 km toe aan een onderhoudsbeurt.
De afspraak is reeds gemaakt, waar we van mening over verschillen is of het een grote of een kleine beurt is.
Volgens de dealer gaat het om een grote beurt met kleppenstellen en dergelijke.
Volgens mij moet dit pas met 30.000 km gebeuren, of zie ik iets over het hoofd?
De motor komt uit Engeland en alle beurten staan netjes vermeld in het serviceboekje?

Welke dealer denkt grote beurt bij 22500??
 
Zojuist het onderhoudsboekje er op na geslagen.
Bij 8636 mijl heeft de motor zijn onderhoud gehad bij een KTM dealer in Engeland.
Na een telefoontje naar de Engelse dealer in Loughborough (Redline Motorcycles Ltd) en opgave van het VIN nummer bleek dat de motor zijn reguliere “grote” beurt heeft gehad.
Wat er nu dus moet gebeuren is een reguliere kleine beurt, toch wel makkelijk wanneer je een dealer kunt raadplegen.
 
Jongens zojuist een ktm smt gekocht alleen is t geluid te braaf met zon standaard uitlaatje. Duss mijn vraag is van welke types 990 past ie eronder en heeft iemand wat liggen?

Mvd
 
Ik heb een opmaat 2 naar 1 dempersysteem van superpole van een paar maandjes oud.
Reden van verkoop is compleet nieuwe uitlaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan