Jim
MF veteraan
- 20 aug 2008
- 1.760
- 29
Dat was ik ook niet van plan. Ik vraag niet voor niets om ervaringen merken/types. Anders had ik er wel slaolie in gegooidMotorex 10W50 erin zoals voorgeschreven.
Niet lopen kniepen, met goedkope zooi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat was ik ook niet van plan. Ik vraag niet voor niets om ervaringen merken/types. Anders had ik er wel slaolie in gegooidMotorex 10W50 erin zoals voorgeschreven.
Niet lopen kniepen, met goedkope zooi.
Thanks!Ik heb 7100 4t, 10w60 dus. Blok gaat al ff mee dus wat dikkere olie misstaat em niet.
Ik ook Motul 7100, maar dan de 10W50. Hij verbruikt er wel +/- 1L van op 3000km, maar dat schijnt niks bijzonders te zijn :p
De LC8's staan zeker niet bekend om het uitblijven van olie verbruik, het klopt dat de 1 er geen last van lijkt te hebben en de ander juist meer, maar het is zeker geen uitzondering dat ze wat verbruiken. Ik rijdt niet anders dan ik op mijn bandit deed, die verbruikte zo goed als niets, dus de relatie tussen gas geven en olie verbruik durf ik wel in twijfel te trekken...
En welke variant gebruik je dan?Motorex 10W60, op aanraden van de dealer. KTM heeft zelf een schrijven uit gedaan dat het beter is om over te stappen op 10w60.
Het hoe en waarom weet ik er niet precies bij, maar de fabrikant zal het wel weten in dit geval
Verder koop ik het redelijk groot in online dus heel veel prijsverschil zit er per liter ook weer niet in.
Same here. Je moet de mijne eens zien bij koude startDe LC8's staan zeker niet bekend om het uitblijven van olie verbruik, het klopt dat de 1 er geen last van lijkt te hebben en de ander juist meer, maar het is zeker geen uitzondering dat ze wat verbruiken. Ik rijdt niet anders dan ik op mijn bandit deed, die verbruikte zo goed als niets, dus de relatie tussen gas geven en olie verbruik durf ik wel in twijfel te trekken...
En welke variant gebruik je dan?
Het schijnt ook zonder te kunnen:Same here. Je moet de mijne eens zien bij koude start
Ik denk eigenlijk dat dat een klepseal is of zo, maar ik heb geen zin om de koppen eraf te trekken
Op een forum krijg je namelijk 10 verschillende antwoorden. En deze vraag is al 100x gesteld hier. Gewoon wat er in het boekje staat.Dat was ik ook niet van plan. Ik vraag niet voor niets om ervaringen merken/types. Anders had ik er wel slaolie in gegooid
Cross power of Power Synth?Motorex 10w60 zoals er staat
Een vraagje voor mensen met een ktm 990 smt. (2011)
In de handleiding staat dat er op het dashboard een buiten temperatuur af te lezen is.
Op mijn motor is dit nergens te vinden. Zijn er versie's met en zonder temperatuur indicatie?
Gewoon door 'alle' functies scrollen in het dashboard. Het lijkt me niet dat er verschillende zijn. Ik weet niet wat er gebeurd als de sensor defect is of niet aangesloten is...Een vraagje voor mensen met een ktm 990 smt. (2011)
In de handleiding staat dat er op het dashboard een buiten temperatuur af te lezen is.
Op mijn motor is dit nergens te vinden. Zijn er versie's met en zonder temperatuur indicatie?
Gewoon je mode knop indrukken op je display
Ik heb er zelfs een aparte knop voor gemaakt zodat ik direct de mode knop kan bedienen vanaf mijn stuur om tussen de temp en verschillende trip standen te scrollen
lc8.nl :: Bekijk onderwerp - Display mode switch
Bekijk bijlage 1350516
ik kan op de mode knop drukken zoveel ik wil maar heb enkel odo, trip 1, trip 2.
Waar zit de temperatuur sensor op de ktm?
In het luchtfilter zit er 1 maar deze zal niet voor de buiten temperatuur zijn denk ik?
Hey Marten
Bij de SMT zit hij vooraan weggewerkt, achter het kuipje. Het is een "zwart stokje" van +/- 5 cm lang zo uit mijn geheugen.
Mss. alleen bij de ABS uitvoeringen? Is dat al bij de 2011?