Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar wisselende verhalen over gehoord, met name over 't onderhoud en de technische kundigheid van de monteurs.Goedhart misschien een optie?
Koppen en nokkenassen gevonden en komen eind volgende week binnen.
Naast nieuwe pakkingen, wat moet er nog meer vervangen worden en/of wat is aan te raden?
Ik woon in Den Haag en ga naar Zwartebroek voortaan.Mannen mijn KTM 990 SM is weer toe aan groot onderhoud en ik ben verhuisd.
Hebben jullie nog aanraders voor onderhoud in regio Leiden?
En zit er hier in de regio (randstad) een WP vering specialist om daar specifiek is een onderhoudsbeurtje van uit te voeren of kunnen de reguliere zaken dit ook prima? Motor heeft +-43000 gelopen.
En ze is weer thuis!Voor niemand interessant:
Morgen KaThyM weer ophalen bij Brouwer!
Wat hebben ze allemaal gedaan dan? Flinke rekening...En ze is weer thuis!
Bijna € 2800,- lichter. Maar ze spint als nooit te voren.
Koppakking was lek.Wat hebben ze allemaal gedaan dan? Flinke rekening...
Dit komt door niet de juiste doplengte als je de kopbouten los of vast draait die krengen zitten vast . (Heb het ook bij 1290 , licht weggevijld en gepolijst)Die paar mm2 aan oppervlak zijn verwaarloosbaar, ik zou het gewoon glad maken, dat is met alu niet zo moeilijk. Zou me meer afvragen hoe dit is gebeurd en of er nog andere schade aan zit.
1 op 15? Goddamn! Op de snelweg met 100 zeker? Ik haalde dat echt nietVandaag de smr op een dyno gehad. En boekte goede resultaten.
Dit zijn achterwiel pk’s volgens de beste man.
Vind het vrij veel. Zonder gekke motor aanpassingen. Maar het verklaard nu wel waarom er 10L benzine in 150km op is.
Binnendoor, 80 wegen, dijken, dorpen. Alles behalve snelweg1 op 15? Goddamn! Op de snelweg met 100 zeker? Ik haalde dat echt niet