Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

appeltje eitje, zelfs ik kan het. Klein gaatje boren in carbon (wat er vroeger standaard zat) verder is alles gelijk gebleven.
Wel erg mooi die zwarte akra, snap niet waarom dat zo lang heeft moeten duren.
 
Mooie 1 April grap zeg die weersverwachting....alleen in het oosten van het land wat regen

Nou ja ik heb wel zin in de zomer, weekje Zwarte Woud geregeld, kan ik weer dit soort plaatjes schieten.
 
Laatst bewerkt:
Niemand ervaring met doorsteken vorkpoten van een SM-T?

Wat ik me afvraag ? waarom wil je een goed sturende motor veranderen met het risico dat het er op achteruit gaat ipv op vooruit ?

Maar zou zeggen probeer het ! en zet je ervaring hier neer voor anderen .
 
Gaaf al die vakantiefoto's!
Is er al veel te lang niet van gekomen hier, met 2 jonge kids.
Dinsdag naar Japan, heb ik wel een paar dagen een multistrada klaarstaan, duffe fiets natuurlijk, maar wat een land
 
Hierbij de mijne tijdens vakantie op de gothard!
Gelijk m'n eigen voorstellen; Ik ben Christophe Beldjoudi en nu nog woonachtig in het prachtige Middelburg. Al 2 jaar in het bezit van deze mooie sm990 van 2008 (alleen nu ff niet zo blij, waarschijnlijk,m'n spanningsregelaar kaduuk).
 
Niemand ervaring met doorsteken vorkpoten van een SM-T?

Voor wat het waard is. Ik heb dit een aantal jaren geleden laten doen bij een vtr1000 firestorm. Ik woon in de buurt van Mile Pajic, een monteur en voormalig racer op hoog niveau. Hij heeft vorkpoten doorgestoken en de vering opnieuw afgesteld. Ik kreeg een sterk verbeterde fiets terug. Neutraal sturend, niet meer wijd lopen uit de bocht en meer stabiliteit. Kennis van zaken is heel belangrijk. Het trucje zelf doen lijkt niet zo moeilijk, maar 1 mm verschil kan al veel uitmaken. Ik zou naar een specialist gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.