Ook nog op ca 3000 toeren.Wat is laag in toeren? 2000 of nog lager?
Herken het niet....... wel zoals al gezegd met koude motor het slaan van de ketting meestal op een klinkerweg of drempel.
Zal er morgen nog eens goed op letten.
nee, daar heb ik geen last vanSchokt de motor dan ook ?
Er is een recall voor de brandstofpomp...
nee, echt onderin de bak
Hier iemand die toevallig de comfort zadels wil verkopen of een koffer set? Voor de 1050.
Zijn de koffers van de 1050,1090,1190 en 1290 eigenlijk allemaal uitwisselbaar?
Goedemorgen allemaal.
Ik ben aan het rondkijken voor een 1190.
Nu zijn ze er met en zonder elektronische vering, wat geniet de voorkeur, ik lees en hoor verschillende dingen er over , kwa prijs maakt het weinig uit
Wat vinden jullie?
pas 4000km gelopen. Idd even melden via de emailLijkt mij niet normaal, bij mij geen geklak. Wat heeft ie gelopen? Heb je een quickshifter?? Vond wel dat na de 15k beurt het schakelen (nog) soepeler ging. Door nwe olie waarschijnlijk. Maar dat heeft niks met jouw geklak te maken. Zou het niet laten zitten en ff vast leggen dat je het op tijd gemeldt hebt, als je dan later stukken krijgt heb je iets om op terug te grijpen
Goedemorgen allemaal.
Ik ben aan het rondkijken voor een 1190.
Nu zijn ze er met en zonder elektronische vering, wat geniet de voorkeur, ik lees en hoor verschillende dingen er over , kwa prijs maakt het weinig uit
Wat vinden jullie?
Wel of geen esa.
Is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Ik heb bewust gekozen voor de 1190r, deze heeft geen esa.
Omdat ik in de praktijk vrijwel nooit de vering aanpas.
Hooguit 1x per jaar met de vakantie.
En als het er niet op zit kan het ook niet stuk.
Ook nog op ca 3000 toeren.
Let er maar eens op, ik hoor het graag
Vooral op een klinkerweg.Je rijdt dan op een mooie vlakke weg?
Vanmorgen er speciaal op gelet maar hoor niets geks.
Enkel als ik de drempels pak.
Vooral op een klinkerweg.
Als jij drempels neem heb jij het dus ook
De 790 Adventure. Geen idee of dit echt de definitieve versie is, maar hij ziet er tamelijk af uit. Zou die al op de EICMA worden gepresenteerd? Ben erg benieuwd naar de specs. Wel wat jammer dat het blok en vooral de cilinders zo verstopt zitten achter plastic. Ik hou er wel van dat je veel van de techniek van een motor gewoon kunt zien. Verder een heel mooi fietsje. Meer op off-road dan op puur straatgebruik gericht zo te zien.
\[edit] Volgens asphaltandrubber.com is het een concept, en nog geen productiemodel, maar wordt ie verder uitontwikkeld om pas in 2019 op de markt te komen. Say Hello to the Trail-Shredding KTM 790 Adventure
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De 790 Adventure. Geen idee of dit echt de definitieve versie is, maar hij ziet er tamelijk af uit. Zou die al op de EICMA worden gepresenteerd? Ben erg benieuwd naar de specs. Wel wat jammer dat het blok en vooral de cilinders zo verstopt zitten achter plastic. Ik hou er wel van dat je veel van de techniek van een motor gewoon kunt zien. Verder een heel mooi fietsje. Meer op off-road dan op puur straatgebruik gericht zo te zien.
\[edit] Volgens asphaltandrubber.com is het een concept, en nog geen productiemodel, maar wordt ie verder uitontwikkeld om pas in 2019 op de markt te komen. Say Hello to the Trail-Shredding KTM 790 Adventure
Ik heb de 690 Enduro R voor erbij (off road).
Maar ik zie niet meteen welke meerwaarde de 790 kan hebben als je reeds een Adventure hebt...
Ik bedoel, waarvoor kan je deze motor inzetten, dat de Adventure niet aankan... ?
Vermoedelijk is de 790 zuiniger, wendbaarder en nog meer fun met rijden.
Dus een leuke aanvulling om de kilometers te delen met de SA.
De SA blijft dan als wintermotor en ritten met duo, de 790 zou dan de zomerse dagelijkse motor kunnen zijn.
Maare dat zegt iemand die ook nog een GS heeft langs zijn SAS?
Bij mij zou het niet naast, maar in plaats van zijn (ik heb er ook al een Triumph Daytona 675R naast voor het gooi en smijtwerk op het circuit). Ik merk dat ik met de 1090 Adventure even veel, zo niet meer lol heb als met de Superduke 1290R die ik vorig jaar had, of met de 1290 Adventure S die ik een paar keer heb getest. Ik kan me best voorstellen dat ik - als klein licht mannetje (1.70m, 65 kg) - met een stuk lichtere, op straatgebruik gerichte 790 Adventure met toch minimaal 100 pk vermogen nog vlotter uit de voeten kan dan met mijn huidige 1090 (die ik overigens geweldig vind). Zeker qua manoeuvreren op hobbelige campingveldjes en bij het parkeren in de schuur ed. Daarbij komt dat wij geen lange reizen meer hoeven te maken op de motor: onze bikes gaan in de camperbus, we rijden heel relaxed naar een mooi motorgebied, en daar kunnen we ook makkelijk met een lichtere all-road toe.Ik heb de 690 Enduro R voor erbij (off road).
Maar ik zie niet meteen welke meerwaarde de 790 kan hebben als je reeds een Adventure hebt...
Ik bedoel, waarvoor kan je deze motor inzetten, dat de Adventure niet aankan... ?