Ik lees iets anders: “It should be pointed out that the design here seems to show a concept model, not a production model, so that will at least give BMW, Ducati, and Triumph a year or so before they have to worry about the KTM 790 Adventure hitting showroom floors.”Volgens Visordown komt hij echt op de Eicma als productiemodel.
Kun je een linkje plaatsen naar die tekst op visordown? Ik vind daar niets over de 790 Adventure (wel over de Duke 790).Volgens Visordown komt hij echt op de Eicma als productiemodel.
Welke schiltjes bedoel je ? Ff een foto ?Ik heb sinds een paar maanden een adv 1190.
Nog geen spijt van gehad.
Wel een setje schildjes laten monteren tegen de warmte.
Standaard wordt het zadel erg warm.
De schildjes zijn niet duur, laat deze voor aflevering monteren.
Deze heb ik laten monteren.
Materiaal kostte € 13.-
Montage wat meer
set :
air deflector kit seat
air deflector kit fan
retaining sleeve
collar screw.
foto is van een 1290, maar past dus ook op een 1190.
deze set dwingt de hitte naar beneden, daardoor heb je er minder last van.
[afbeelding]
... ik vraag me dan ook nog steeds tevergeefs af wat me bezielde toen ik nog een flinke hap bijbetaalde voor VERWARMDE zadels.....
Heeft me altijd al de meest overbodige accessoire geleken.
Kun je een linkje plaatsen naar die tekst op visordown? Ik vind daar niets over de 790 Adventure (wel over de Duke 790).
Ik heb een aantal jaren 990 Adventure gereden, met véél plezier!
Omdat mijn vrouw steeds vaker mee ging, deze verruild voor een Tiger Explorer.
Fijne motor om te toeren, mega comfortabel, maar geen optimaal ding om lekker offroad mee te gaan.
Nu loop ik steeds vaker over de 1190 Adventure na te denken.
Ik denk een perfect compromis.
Waar moet ik op letten bij aanschaf en wat zijn de valkuilen/zwakke punten etc?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Vond bij een garage opruiming deze SMT bagage rekken, zo goed als nieuw. PM bij interesse
[afbeelding]
Verkeerde groep geplaatst.
De jongens willen zich afscheiden van de echte mannen