Kost wel wat, maar dan heb je ook wat. Nou ja, valt nog wel mee hoor, vergeleken met KLIM. Jas kost 850 euro, en broek iets van 650, maar kreeg er 10% af, dus het hele setje voor ruim 1300 euro.Mooi!
Kost dat?
Ik heb goretex in mijn klim pak, daadwerkelijk 100% waterdicht, en na 4 jaar dagelijks rijden nog steeds zeer goede staat. Wel duur
Ik besloot te kopen omdat die ktm jassen altijd zo lek als een mandje waren, fijn dat ze nu wel voor kwaliteit kiezen!
Lees graag je review tzt
Nieuw motorpak gehaald vandaag. Uit de Powerwear catalogus 2018, de KTM Alpinestars Managua GTX techair (airbag voorbereid) met Gore-Tex laminaat. Nooit meer langdurig met een nat kruis op de motor of met een uitlekkend pak in een wegrestaurant. Tenminste dat is de verwachting. Nu maar zien of al die mooie beloftes ook bewaarheid worden. Vind hem in elk geval wel mooi, en hij zit perfect.
[afbeelding]
Revit sucks inderdaad en kostte ook uiteindelijk meer dan € 1.200 , nadat alle protectoren gekocht waren.
Na een week losten reeds een paar stiknaden, maar ik kreeg geen nieuwe broek... werd gewoon gerepareerd....
Nooit meer... ik hou dus jouw pak in gedachten, want is nog mooi, ook !
Nieuw motorpak gehaald vandaag. Uit de Powerwear catalogus 2018, de KTM Alpinestars Managua GTX techair (airbag voorbereid) met Gore-Tex laminaat. Nooit meer langdurig met een nat kruis op de motor of met een uitlekkend pak in een wegrestaurant. Tenminste dat is de verwachting. Nu maar zien of al die mooie beloftes ook bewaarheid worden. Vind hem in elk geval wel mooi, en hij zit perfect.
[afbeelding]
Nieuw motorpak gehaald vandaag. Uit de Powerwear catalogus 2018, de KTM Alpinestars Managua GTX techair (airbag voorbereid) met Gore-Tex laminaat. Nooit meer langdurig met een nat kruis op de motor of met een uitlekkend pak in een wegrestaurant. Tenminste dat is de verwachting. Nu maar zien of al die mooie beloftes ook bewaarheid worden. Vind hem in elk geval wel mooi, en hij zit perfect.
[afbeelding]
Ik had het nog niet eens gezien/gemerkt, maar die zitten er inderdaad gewoon standaard in.Ga je geen spijt van krijgen.
Ik rij al 8 jaar met een Dane Proshell Goretex pak rond, en nog steeds droog. Zeker als je wel eens kampeert is het ideaal spul, is zo droog na een bui.
Dat met die protectoren is wel een dingetje...maar daar hebben meerdere merken 'last' van. Ik weet niet of er ook borstprotectoren in passen? Bij mijn Alpinestars zomerjas is de bevestiging daarvan wat knullig, dus had ik afgelopen vakantie regelmatig wat extra rugprotectie.....
Ik had het nog niet eens gezien/gemerkt, maar die zitten er inderdaad gewoon standaard in.Weliswaar van die tamelijk zachte, geperforeerde CE1 protectoren (van hetzelfde spul dat ook op de rug zat), maar toch, het zit erin. Kan ik altijd nog een paar CE2 protectoren inzetten natuurlijk (als ik de jas dan nog aankan, want die zijn doorgaans wel wat dikker).
Je hebt gelijk. In de gebruikersinformatie bij het pak staat inderdaad dat de protectoren voldoen aan de CE norm EN1621-1:2012. Nu zijn er in die recentere normering 2 niveaus opgenomen, en mijn protectoren vallen dan wel weer in niveau 2 (binnen de CE1 norm). Volgens de code op mijn knie- (zie foto) elleboog- en schouderprotectoren geven ze gemiddeld minder dan 16 kN door. Een CE 2 protector moet gemiddeld onder de 9 kN blijven, met een maximum van 12 kN bij een enkele impact.Die schuimrubberen zooi doet niet veel kwa bescherming, dus gaat er bij mij gelijk uit voor fatsoenlijke protectoren. Overigens denk ik dat alleen rugbeschermers level2 zijn, borst/elleboog/schouder is allemaal level1 (google effe EN1621)
Nieuw motorpak gehaald vandaag. Uit de Powerwear catalogus 2018, de KTM Alpinestars Managua GTX techair (airbag voorbereid) met Gore-Tex laminaat. Nooit meer langdurig met een nat kruis op de motor of met een uitlekkend pak in een wegrestaurant. Tenminste dat is de verwachting. Nu maar zien of al die mooie beloftes ook bewaarheid worden. Vind hem in elk geval wel mooi, en hij zit perfect.
[afbeelding]
Je hebt gelijk. In de gebruikersinformatie bij het pak staat inderdaad dat de protectoren voldoen aan de CE norm EN1621-1:2012. Nu zijn er in die recentere normering 2 niveaus opgenomen, en mijn protectoren vallen dan wel weer in niveau 2 (binnen de CE1 norm). Volgens de code op mijn knie- (zie foto) elleboog- en schouderprotectoren geven ze gemiddeld minder dan 16 kN door. Een CE 2 protector moet gemiddeld onder de 9 kN blijven, met een maximum van 12 kN bij een enkele impact.
Niet heel transparant, de manier waarop dit wordt gecommuniceerd en uitgelegd in de marketing van motorpakken.
[afbeelding]
Ook een mooi pak, en Stadler komt altijd erg goed uit de vergelijkingstesten. Tja, hoe het uitpakt met warm weer is nog even afwachten. Maar wij gaan de laatste tijd met het busje naar het zuiden dus ik kan ook makkelijk een extra doorwaaipak meenemen.Deze dus:
[afbeelding]
Je kunt hem redelijk strak aansnoeren met de riempjes, maar het valt niet helemaal uit te sluiten dat bv de mouwen iets verdraaien als je over de weg schuift. Maar dan hebben de protectoren al wel de hardste klap opgevangen (hoop ik).Zit zo'n pak eigenlijk wel strak genoeg dat bijvoorbeeld elleboog protectoren op hun plek blijven zitten als je valt?
Je kunt hem redelijk strak aansnoeren met de riempjes, maar het valt niet helemaal uit te sluiten dat bv de mouwen iets verdraaien als je over de weg schuift. Maar dan hebben de protectoren al wel de hardste klap opgevangen (hoop ik).
Het wordt waarschijnlijk wel een 1190... bankrekeningtechnisch gezien...