Ah filmpje gevonden over die draadjes achter je koplamp.... zij gebruiken hem voor de gps, maar voor je mistlampies kan ie ook natuurlijk.
Bij de lampjes zit een schakelaar voor op je stuur en als je de lampjes over je contact schakelt kan je dat schakelaartje altijd op on laten staan. Zodra je je hok start of contact maakt, branden ze dan altijd lijkt me. Appeltje eitje....
Nu nog ff die knaken ophoesten.
En het is officieel reeds lente.... zucht...
Net nog effe nagekeken; de 1090 R heeft de zelfde naloop (123 mm),
wielstand (1.580+/-15mm.)
Bodemvrijheid (250mm.) en
zithoogte (890 mm.) als de 1290 super adventure R.
Het zou lekker zijn als de wielen van de "gewone" 1090 adventure in de 1090 adventure-R zouden passen.......
De "gewone" 1090 adventure;
Naloop 120 mm.
Wielstand; 1.560+/-15mm.
Bodemvrijheid; 220mm.
Zithoogte; 850mm.
Dus zou de 1090-R met de wielen van de "gewone" 1090 adventure voor ruim 5cm. en achter ruim 2,5cm. lager worden. Toch eens bij KTM informeren of dit past.
Dus zou de 1090-R met de wielen van de "gewone" 1090 adventure voor ruim 5cm. en achter ruim 2,5cm. lager worden. Toch eens bij KTM informeren of dit past.
Proficiat en welkom... waarmee reed je voorheen ?
Dus zou de 1090-R met de wielen van de "gewone" 1090 adventure voor ruim 5cm. en achter ruim 2,5cm. lager worden. Toch eens bij KTM informeren of dit past.
Net nog effe nagekeken; de 1090 R heeft de zelfde naloop (123 mm),
wielstand (1.580+/-15mm.)
Bodemvrijheid (250mm.) en
zithoogte (890 mm.) als de 1290 super adventure R.
Het zou lekker zijn als de wielen van de "gewone" 1090 adventure in de 1090 adventure-R zouden passen.......
De "gewone" 1090 adventure;
Naloop 120 mm.
Wielstand; 1.560+/-15mm.
Bodemvrijheid; 220mm.
Zithoogte; 850mm.