Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind dat zwarte deel van de tank wel heel erg groot maar er zit wel een dubbele 320 schijf met radiale klauwen op.En is dit de SM-versie van KTM zelf?
(Afbeelding)
Waar vind ik hier meer info over op het netEn is dit de SM-versie van KTM zelf?
(Afbeelding)
Zie hier voor meer info. (is alleen wel een Italiaanse site!)Waar vind ik hier meer info over op het net
Voor dit beest wil ik mn SP gerust 4 sale zetten
nope, ktm komt ook met een 950sm(-ish)Die van KMS-Racing is toch wel effe bruter hoor.
KMS_Racing is een SM, die van KTM is een Duke
Ik vraag me dan toch af hoe Hunter en KTMax dat dan doen. Die rijden naar eigen zeggen 225kmh op een 950 adventure met allroad banden met binnenbanden.nope, ktm komt ook met een 950sm(-ish)
probleem met de kms is o.a. de banden/wielen. 200+ met een binnenband kan wat tricky zijn. Hopenlijk kunnen ze een mooi spaakwiel fabrieken die geen binnenband behoeft, anders gaat het idd teveel de duke kant op.
Ik vraag me dan toch af hoe Hunter en KTMax dat dan doen. Die rijden naar eigen zeggen 225kmh op een 950 adventure met allroad banden met binnenbanden.
mischien dat de bandenmaat iets uitmaakt?Ik vraag me dan toch af hoe Hunter en KTMax dat dan doen. Die rijden naar eigen zeggen 225kmh op een 950 adventure met allroad banden met binnenbanden.
Vergeet niet dat een 17 inch velg veel sneller draait dan een 21. Ook worden wegbanden veel warmer.mischien dat de bandenmaat iets uitmaakt?
op een SM zitten natuurlijk veel dikkere banden dan op de adventure.
bmw heeft het ook opgelost voor de GSBij racefietsen heb je velgen waar spaken inzitten, en toch kunnen er tubeless banden op.
Weet effe niet meer precies hoe dat systeem in elkaar zat, maar de velg aan de binnenzijde was gewoon dicht.
zal wel soort coating zijn ofzo...of een soort 'dubbele bodem' ..
Die tubles banden voor op de racefiets hebben eigenlijk een verkeerde benaming. Er zit wel een binnenband in maar die kan er niet uit. De buitenband loopt helemaal over de binnenband heen. Deze banden vallen ook niet in de velg maar zitten er op geplakt. Als je ze lek rijd dan zijn ze wel te plakken. je moet dan aan de binnenkant (waar ze mee op de velg zitten)de naad los snijden en dan kan je de binnenband eruit halen om hem te plakke. daarna kan je de buitenband weer hechten met naald en draad.Bij racefietsen heb je velgen waar spaken inzitten, en toch kunnen er tubeless banden op.
Weet effe niet meer precies hoe dat systeem in elkaar zat, maar de velg aan de binnenzijde was gewoon dicht.
Wie weet waar ik vette supermotard filmjes kan downloaden