KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Ja dat dus, lijkt me ideaal. maar ik geloof idd dat dit onderdeel is van het performancepack van 400 Euro.
Worden wel dure telefoontjes dan want de rest heb ik niet echt nodig.
myride is een app die je dan ook kunt koppelen via bt voor navigatie zoals ik het begrijp
 
ik heb voorlopig nog geen enkele van de packs, enkel mijn gsm via bleutooth gekoppeld aan de sd, en kan wel opnemen en zien op het dashboard welke nummer er belt, maar (voorlopig) geen namen
 
Ja dat dus, lijkt me ideaal. maar ik geloof idd dat dit onderdeel is van het performancepack van 400 Euro.
Worden wel dure telefoontjes dan want de rest heb ik niet echt nodig.
myride is een app die je dan ook kunt koppelen via bt voor navigatie zoals ik het begrijp

En dan....... lekker met je telefoon bezig zijn terwijl je bezig bent met motorrijden 8)78)78)78)78)7
 
Mwoh, voor mijn werk zijn sommige telefoontjes erg belangrijk en de meeste niet.
Als ik met een blik op de dash kan zien welke categorie het is, dikke prima.
 
Ik zou het performance pack niet nemen voor de telefoon idd, maar zeer zeker wel voor de QS en het MSR. Ik ken geen aftermarket systeem dat zo goed werkt.
 
Juist,dat dus. Als ik storingsdienst heb kan ik thuis afwachten of lekker rijden en de telefoon in de gaten houden.
@blackbeast, het is dus mogelijk om een bluetooth verbinding te maken zonder pp
 
Juist,dat dus. Als ik storingsdienst heb kan ik thuis afwachten of lekker rijden en de telefoon in de gaten houden.
@blackbeast, het is dus mogelijk om een bluetooth verbinding te maken zonder pp

Dit is inderdaad mogelijk, we hebben dit direct bij de dealer gedaan, vorige zaterdag, wanneer ik hem ben gaan halen, stond nog wel op de oranje velgen in plaats op de afgesproken zwarte B|, maar die zouden ze veranderen wanneer hij binnen moet op 1000 km (zit al in de helft *O*).
Verbinding maken was direct gedaan, paar minuutjes, de gsm was al gepaird met mijn n-com systeem, heb ik niets aan moeten veranderen, enkel spijtige dat ik vond was dat ik wel een nummer zag verschijnen op het dashboard, maar geen naam, ook wel dik teleurgesteld dat bij de sd 1290 de navigatie niet kan worden weergegeven, zou alleen bij de adventures zijn blijkbaar, heb ik verkeerd gelezen voor ik hem besteld had :/.
Maar voor de rest zalig machien, zelfs nu nog gelimiteerd precies vinniger en scherper dan mijn 990 :]
 
Bedankt :), binnenkort eens werk van proberen te maken, heeft vandemorgend juist zijn regendoop gekregen door naar hier (werk) te rijden, ziet er nu niet uit B|
 
Ah, toptip. Precies waar ik op hoopte.
Ik ga binnenkort naar de dealer voor alle garantiegevalken en 23 updates. Daar zal de bluetooth ook wel bijzitten dan.
 
Laatst bewerkt:
Ah, toptip. Precies waar ik op hoopte.
Ik ga binnenkort naar de dealer voor alle garantiegevalken en 23 updates. Daar zal de bluetooth ook wel bijzitten dan.

neem aan van wel, ben er daarstraks nog geweest een daar hebben ze mij verteld dat voor 2017 de bleutooth/ktm my ride functie een betaalde extra optie was, hier iets van een 80€, en dat dit daarna standaard/gratis geïnstalleerd werd
 
1385581


Deze mag ook in de OP :)
 
t viel me gewoon op :D Hoe bevalt je open koppeling? Ziet er wild uit, maar ben altijd bang dat dat zwart of oranje niet goed kleurt bij de rest van de fiets
 
1385686
Deze mag ik van vorige zaterdag de mijne noemen, nu nog met stukjes en beetjes alles in het zwart zetten :9~, zwarte velgen zijn al geregeld, dan de zijspoilers nog (maar vrees dat die nog wat duur gaan zijn), en achteraf waarschijnlijk de tank laten wrappen of zo (denk goedkoper dan spuiten). andere uitlaat zal er ook nog wel van komen, maar weet nog niet wat, op mijn 990 stonden carbon Dominators, was ik wel content van :)
 
Bekijk bijlage 1385686Deze mag ik van vorige zaterdag de mijne noemen, nu nog met stukjes en beetjes alles in het zwart zetten :9~, zwarte velgen zijn al geregeld, dan de zijspoilers nog (maar vrees dat die nog wat duur gaan zijn), en achteraf waarschijnlijk de tank laten wrappen of zo (denk goedkoper dan spuiten). andere uitlaat zal er ook nog wel van komen, maar weet nog niet wat, op mijn 990 stonden carbon Dominators, was ik wel content van :)

Gefeliciteerd!! en ben benieuwd naar het eind resultaat;) mag ik vragen wat je met je oranje velgen gaat doen?
 
Gefeliciteerd!! en ben benieuwd naar het eind resultaat;) mag ik vragen wat je met je oranje velgen gaat doen?

Bedankt, de velgen gaan terug naar de dealer, sorry, :/, was op de originele offerte afgesproken dat er zwarte velgen onder moesten komen, maar dit waren ze vergeten te doen tegen dat ik hem ging ophalen.
Ze geen ze omwisselen voor zwarte als hij binnengaat na de eerste 1000 km
 
Bedankt, de velgen gaan terug naar de dealer, sorry, :/, was op de originele offerte afgesproken dat er zwarte velgen onder moesten komen, maar dit waren ze vergeten te doen tegen dat ik hem ging ophalen.
Ze geen ze omwisselen voor zwarte als hij binnengaat na de eerste 1000 km

Jammer maar wel top dat dat te regelen was. Veel plezier en veilige km.
 
Bekijk bijlage 1385686Deze mag ik van vorige zaterdag de mijne noemen, nu nog met stukjes en beetjes alles in het zwart zetten :9~, zwarte velgen zijn al geregeld, dan de zijspoilers nog (maar vrees dat die nog wat duur gaan zijn), en achteraf waarschijnlijk de tank laten wrappen of zo (denk goedkoper dan spuiten). andere uitlaat zal er ook nog wel van komen, maar weet nog niet wat, op mijn 990 stonden carbon Dominators, was ik wel content van :)

Gefeliciteerd.
Mooie SDR :9~
 
...enkel spijtige dat ik vond was dat ik wel een nummer zag verschijnen op het dashboard, maar geen naam...
Misschien had je hier al naar gekeken maar ik had hetzelfde probleem totdat ik op mn telefoon (iphone) bij Bluetooth > KTM Superduke op het info rondje te klikte en aanvinkte om contacts te syncen. Nu staat er netjes naam en nummer in beeld.
 
Misschien had je hier al naar gekeken maar ik had hetzelfde probleem totdat ik op mn telefoon (iphone) bij Bluetooth > KTM Superduke op het info rondje te klikte en aanvinkte om contacts te syncen. Nu staat er netjes naam en nummer in beeld.

hoop echt dat het zo simpel is :), nu nog eens kijken om de audio info van de mp3's ook via het dashboard te laten lopen, straks na het werk nog wel eens wat mee spelen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan