Toen ze pas op de markt waren , heb ik er ook eens een proefrit op gemaakt.
Vond het blok erg bokkig......nog erger dan de eerste SuperDukes.
Maar de zithouding met je rechterpoot tegen de uitlaat is toch ook niet echt fijn.... en het hangen op je polsen ???
In vergelijking met de SDR1290...komtie een hoop koppel te kort.
Misschien komen ze nu eens met het nieuwe V4 blok in een naked ???
Hebben toch echt een gat in de markt laten liggen ??
Zullen het allemaal eerst wel eens bekijken denk ik. Zit ook niemand te wachten op een V4 naked die 20.000 of meer moet gaan kosten. Als ik zo kijk naar een vervanger voor de SDR zit ik ook wel snel vast, dan komt een Tuono in aanmerking maar die zijn gewoon pokkeduur & dan stopt het lijstje vrij snel. De MT10 Sp, maar zelfde verhaal en vind em te braaf uitzien
MOTO MORINI CORSARO 1200
Die dan ?
Oh...wat zoek je dan precies?Nee dank je, bah
Oh...wat zoek je dan precies?
Als ik dat eens wist
De keuze is echter beperkt als je de SDR op zijn minst wilt evenaren
een boxer heeft 2 drifstangen op 1 kruktap, een V heeft 2 drijftdangen op 2 kruktappen, niet hetzelfde dus.
Kan me bijna niet iemand voorstellen, die spijt heeft wanneer die op een superduke rijdt :O
wat een kanon is dat,
Ik ken wel iemand L . . . . . . . . . . . T
Gezien het feit dat zelfs KTM Oosterrijk het(nog)niet weet, zal het nog wel wat langer gaan duren dan de 5 weken die hij nu al weg is.
Vanmorgen de dealer maar eens gebeld, waren ze net bezig met van uit oosterrijk in de ecu te komen, lukte ze niet (weet niet of het later wel gelukt is), is een nieuwe "contactslot" (800euro)op gekomen, dat gaf als resultaat dat ie nu niet meer van het stuurslot af wil.
Dealer heeft er al 8 uur tijd in gestoken.
Koop je ook een motor van €19080, uitlaat €2100,voor XX euro's aan alle software derop.
Man man man, wedden dat het straks echt iets kleins was