KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Z Waar zijn die echte motorijders gebleven die naar benzine en zware schag stinken ,scheten laten bier zuipen ,olie klauwen en vet in het haar hadden ....

Knallen met dat kreng sporen trekken ,gaazz braaaaap :t

[break in modus]

Die hebben een 990...

[/break in modus]


*Iets met knuppel en hoenderhok :+
 
:Z Waar zijn die echte motorijders gebleven die naar benzine en zware schag stinken ,scheten laten bier zuipen ,olie klauwen en vet in het haar hadden ....

Knallen met dat kreng sporen trekken ,gaazz braaaaap :t

:?
Dat jij een scheet bier laat zuipen is heel bijzonder :Y Tis wel zonde, maar goed ieder z'n ding :P
 
Laatst bewerkt:
WIlde gok:

Iemand nog een radiator liggen voor de SDR (die die ook wilt verkopen).

Die van mij is linksboven gescheurd (bekend probleem) en daar al een keer gerepareerd.
Nu is die echt nog verder gescheurd. Lekt niet maar hangt nu wel uit balans aan de linker kant, gaat niet heel lang meer goed.

Update: contact gehad met Oranje Boom Radiateuren in Breda. Hij kan het maken en gaat ook verstevigingen aanbrengen.

Denk dat de gemiddelde SDR rijder zich geen zorgen hoeft te maken.
Bij mij komt het door de wheelies (met niet altijd een even zachte landing)
 
Laatst bewerkt:
Radiator heb ik niet maar wel een vraagje

Weet er iemand of er een dongle bestaat voor het tegen gaan van de foutmelding bij verwijdering van het voorlicht en dan vooral het led standlicht voor 1290superduker model 2015-2016??
 
Laatst bewerkt:
Ooih, _O-
Dont worry


Net het eerste ritje gemaakt en wat een ongelofelijke topfiets
Hij lijkt op een tuono maar dan op alle fronten net iets beter.

Wel twee vragen
-klopt het dat je in het menu de handsvatverwarmijng aan kan zetten terwijl ze koud blijven ( blijkbaar zit de optie er niet op)

En wat is een general failiare? En nog belangrijker, hoe krijg ik het weg?

Edit: ik heb mijn eigen vraag beantwoord
Als je de verwarming aanzet terwijl het er niet opzit krijg je de melding


Mooi man, die hv verwarming blijft een dingetje..... hahaha :+ , je gaat het nog missen straks op Dalp d'Huezzzzz...... :]
 
https://www.ebay.de/itm/KTM-1290-Super-Adventure-Wasserkuhler-Kuhler-gebraucht/391979146514?hash=item5b43c71d12:g:Pa0AAOSweW5Vcpwt

Normaal staan er wel meer op.
Thanks large! Dat zijn al veel schappelijkere prijzen
Maar goed zoals ik al zei, kan nog gerepareerd worden.

Echt fraai ziet het er niet uit trouwens :o
31895369_1948123625221574_7099016658894716928_n.jpg
 
je gaat het nog missen straks op Dalp d'Huezzzzz...... :]


:N eerder om de Grand Bonnet of de Mon Ventoux.
De Alpe d Huez ben je binnen 4 minuten boven, voor motor rijders geen ruk aan, of je moet ervan houden om in elke bocht een wielrenner tegen te komen die de bocht weer eens niet kan nemen.
 
Mooi man, die hv verwarming blijft een dingetje..... hahaha :+ , je gaat het nog missen straks op Dalp d'Huezzzzz...... :]

Het is niet erg dat het er niet opzit, wil het GS gehalte laag houden. Cruise control is al erg genoeg. ;)

Ik kom hem snel even showen
 
:N eerder om de Grand Bonnet of de Mon Ventoux.
De Alpe d Huez ben je binnen 4 minuten boven, voor motor rijders geen ruk aan, of je moet ervan houden om in elke bocht een wielrenner tegen te komen die de bocht weer eens niet kan nemen.

Zo kwam op de Stelvio...... oog in oog met een wielrenner |(
Daarom gaan wij de laatste jaren naar de Pyreneeen.......ook geen laserguns O-)
 
:N eerder om de Grand Bonnet of de Mon Ventoux.
De Alpe d Huez ben je binnen 4 minuten boven, voor motor rijders geen ruk aan, of je moet ervan houden om in elke bocht een wielrenner tegen te komen die de bocht weer eens niet kan nemen.

Snap die run op alpe d'huez ook niet. Er zijn daar nog talloze andere (veel) mooiere cols.
 
Geen paniek onze huisje ligt op de alpe dhuez, het echte rijden gebeurt zeker niet daar.


Paar jaar terug op een RCN camping gezeten met 7 man, daar 3 huisjes gehuurd, tegen over ons waren wat van die wielreners, mannen s'ochtens al helemaal hyper strak in het het pak aan het heen en weer aan springen, terwijl wij onze ogen nog open moesten doen. :Z
We een mooi schouwspel om dat te zien vertrekken als je aan een onbijtje zit.
De fietsen gaan mee de slaapkamer in. :X

Alpe du huez is leuk om een keer gezien te hebben,maar daarom heen liggen best leuke ander routes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan