KTM SuperDuke 990 deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje: zit er bij jullie een slangetje aan het uiteinde van de benzine tank bij de benzinepomp bij mij zit hetoverloopslangetje aan de voor kant en aan de achterkant niet ,maar als je de tank omhoog zet loop er wel benzine uit

klopt zit geen slang op aan de achterkant

hier mijn tank vanuit pomp gezien , hier zie je de twee kanalen lopen in de tank (het rood is de tankdop op zijn kop dan )
full
 
Laatst bewerkt:
Hoe denken jullie dat ik de stickers op de achterkant het beste kan (laten) maken?

Wellicht met wrap folie, of toch laten maken bij een of ander grafisch centrum/drukkerij?
Vragen aan bobt (thijs) die zit in de plakkers...
 
Gents, wil morgen aan de slag met Tune ECU. Volgens vorige eigenaar zit er nu een akra mapping op, maar vind de motor in z'n 1 en 2 nog altijd erg bokkig.

Vragen (waarschijnlijk al 1000 maal eerder gepost, maar toch!):
-Welke map kan ik het beste laden? Heb alleen Leo slip-ons. Zie op Superduke.net door de vele maps het bos niet meer. ;) Gaat mij er vooral om dat de Duke in 1ste en 2de versnelling bij lage toeren een stuk minder bokkig wordt.
-Verder nog dingen die ik aan / uit dien te vinken?
-Lijkt mij het beste om van de map die nu op de ECU staat eerst een backup te maken via Tune ECU?
-15 minuten reset...yes, or no? Maakt het trouwens uit of dit met killers erin gedaan wordt? Vind het nogal aso om de motor 15 minuten te laten lopen zonder de killers, maar weet niet of dit handig is i.c.m. de 15 minuten reset...

Thanks maar weer! :)
 
@Top Shotta:
Map die ik aanraad:
-Akra Smoothend Map

-Backop maken van de mapping die er nu op zit is zowiezo verstandig en naar mijn weten vraagt TUNE ECU daar zelf al om.

-15minuten reset zowiezo doen.
Je hoort de motor dan alles in stellen, want hij wisselt wat van toerental.

Met of zonder DB.
Hoe rijdt je normaal gesproken zou ik zeggen en ga daarvanuit.

Rijdt je altijd zonder DB Killers, dan ze eruit halen.
Zitten er altijd in dan er ook lekker in laten zitten.

Wil je het echte bokkige er uit halen zou je ook nog naar een andere tandwielverhouding kunnen kijken.
dat heeft meer effect dan alleen Tune ECU.
 
Gisteren maar eens begonnen met een voorbeeld te plakken. Krijg zo een goed idee van hoe het er uiteindelijk uit moet gaan zien;
ac6hzr.jpg




Vervolgens vandaag de stickervellen binnen gekregen waarmee de uiteindelijke stickers gemaakt gaan worden :)
xdig4z.jpg
 
Thanks voor de input! Smoothened akra map geladen en 15 minuten reset gedaan. Morgen stukje rijden en kijken of ik verschil merk. :)
 
Kon het niet laten en net nog een stuk wezen rijden. Wow, wat een verschil!! :o

Aan/uit reactie zo goed als weg en bij gas open is het blok véél feller! *D
 
vandaag eindelijk kunnen proefrijden , na benzinefilter wissel lijkt wel een ander blok mega verschil hij loopt geweldig ! dus wissel die troep op tijd jongens !

helaas vreugde van korte duur kom ik thuis zie ik dit , nu heb ik wel mijn kvs dop eraf gehad en geknoeid nog nagespoeld met water , dus ik hoop dat het er gewoon restjes opgewaaid zijn .

uit mijn overloop kwamen ook een paar druppels .

( heb m wel op z,n flikker gegeven )
full
 
Wat is da?

Trouwens wie heeft ook alweer dat rits reparatie keitje van de action hier gepost?
Ik trek net dat dingie van mijn Arie ness kangaroo speelpak kapot.
 
Wat is da?

Trouwens wie heeft ook alweer dat rits reparatie keitje van de action hier gepost?
Ik trek net dat dingie van mijn Arie ness kangaroo speelpak kapot.

volgens mij was dat nampus die dat poste

@Denuff, hoop dat het idd resten zijn en niet dat je een lekage hebt.
Ik heb vanmiddag de nieuwe radiator dop erop gezet en op het eerste oog lijkt het goed.
morge ff een lange rit naar het zuiden van het land maken en dan maar eens kijken.
 
Wat is da?

Trouwens wie heeft ook alweer dat rits reparatie keitje van de action hier gepost?
Ik trek net dat dingie van mijn Arie ness kangaroo speelpak kapot.

Dat was ik idd.
IMG_20140821_153238_zpskuyv8gd3.jpg

Kost 80 cent, ligt bij de naaigerei en dergelijke meestal. Anders even vragen in de winkel.
 
Kan iemand mij vertellen waar ik de smoothned mapping kan vinden voor 05 sd? Ben al mijn opgeslagen pagina's kwijt..ben met tankombouw bezig en beurtje en wil meteen even andere mapping proberen.
 
Jaaa gevonden . Bedankt voor de tip

Top! Ideale dingen zijn het!

Vandaag aan de waterpomp begonnen. Was ook hard nodig, binnenkant van mn motobox zag er zo uit:
IMG_20141011_120007_zpsthofleii.jpg

-O-
Tegenvaller was vooral dat de keerring die er in zat compleet vastgerot zat in het koppelingsdeksel. En de zitting van die keerring zat vol met pitting, is dermate ernstig dat ik een nieuw koppelingsdeksel ga bestellen. Kan die pitting er wel uitschuren/polijsten maar dan zit die keerring te ruim en heb ik binnen no time weer mayo in mn airbox. Dus meteen maar goed doen.
 
Laatst bewerkt:
Pfieuw dat is een tegenvaller zeg. Hopelijk valt het mee financieel gezien.
 
nee motor gepoets en nog niet mee gereden daarna , kan niet zien waar het vandaan zou komen, dus hoop dat het tussen de lamellen van radiator zat en gewoon knoei was die ik gemorst had en ertussen uit is gewaaid.

komen vast nog wel een paar mooie dagen voor te testen......



@namp wat een troep in die airbox , heb de mijne afgedopt en een losse breather (carter ontluchting) dus zou het zijn kan ik het meteen zien.
 
Heeft iemand de boutjes van de passagier voetsteunen over. ik ben de mijne kwijt en het zijn nogal aparte bouten geloof ik?
 
Vrijdag nieuwe radiator dop opgehaald en erop gezet.
En helaas verlies ik nog steeds KVS. Alleen nu is het
wel duidelijk waar lijkt mij.
Olie lampje blijft branden na het starten en het tikken is niet echt minder geworden.
Dus binnenkort maar weer naar de garage brengen.
Gelukkig gebeurt dit wel aan het einde van het motor seizoen ipv halverwege:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan