KTM SuperDuke 990 deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aanbod in nederland is er eigenlijk niet. Dus vrij lastig om te ontkomen aan een creditcard of PayPal.

Beetje oranje voor Koningsdag O-) :
IMG_20150412_144349_zps6fuf06lu.jpg
 
Bedankt voor de link, zover was ik al maar hoopte op een NL website ipv. Creditcard paypal betaling
Paypal vind ik wel ok, weinig risico imo. Als je het niet vertrouwt zet je gewoon telkens het bedrag wat je moet betalen op je pp rekening
Als je speciale onderdelen/aftermarketspul wilt hebben dan kan je vaak paypal gebruiken
 
Afgelopen zaterdag even bij de Pitstopdag van Ten Kate in Nieuwleusen geweest.

Veel moois gezien:

28wjm9d.jpg


nv16x5.jpg


169m1ds.jpg




En een nieuw pak gekocht :Y

28oxzd.jpg
 
Ik vraag me altijd af hoe de werkplaats daar er op een normale werkdag uitziet. Hoop mijne ooit ook zo schoon te hebben :9~
 
Hallo allen.
Ik breek even in op jullie topic ivbm een vraag over de duke.

Momenteel rijd ik op een z1000 uit 2010.
Ik kwam daarvoor van een vtr sp2. En het knaagt toch om weer 2 cilinder te rijden.

Kunnen jullie me iets vertellen over het gebruik van een 990 sd r. Uit 2010

Mvg
 
Veel meer fun dan een 4 in lijn. 30 kg lichter dan je z1000 met ongeveer evenveel vermogen.
Volgehangen met topcomponenten, brembo, wp.
Wel iets gevoeliger voor onderhoud dan de gemiddelde japanner helaas. Maar niets ernstigs. Als je het netjes bij houdt valt dat heel erg mee vind ik zelf.
 
Dat is goed om te horen.
Hoe is benzine verbruik. Mijn z heeft tank 15 liter en na 190 km moet ik tanken. Mijn sp2 was ook zo iets. Al reed ik daar rustiger mee.
 
Wat nampus zegt :).
De SD leeft meer dan een 4 in lijn. Het brandstof verbruik moet je niet van schrikken.
18,5 liter en ik haal er ongeveer 175/190 km uit. Heb zelf een 2007 model geen R.
 
Rij 140 km op 12 liter tank, zo net op pop circuit in Lelystad gereden. Dan word de 140km hem niet meer _O-

Niet te druk maken over verbruik, staan tankstation's zat in NL :Y
 
Laatst bewerkt:
Al moet ik toegeven dat op de snelweg het wel mee valt, moest laatst helaas een lang snelweg stukken en haalde daar richting 1:19. Waar het bochtig begint te worden ga ik ook terug richting 1:12 :]
 
Nou dat scheelt ni veel met mijn z. Haha en uu snelweg proberen we te vermijden.
Morgen proefrit maken. Ik ben benieuwd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan