KTM SuperDuke 990 Deel 14

Iemand toevallig nog een ombouwset liggen voor naar duo seat te gaan?
Dus inclusief accu bak etc (weet niet wat er allemaal nodig is?)
 
Ik wil mijn tweezitter set graag ruilen tegen een eenzitter set 👍 alles is in zo goed als nieuwstaat
 
@nampus , je nam zojuist de adviessnelheid van 60 km/u niet echt serieus op de oud-vossemeersedijk...

:+:+
FB-IMG-1593040749998.jpg

😇
 
Ik heb eindelijk mijn KTM weer kunnen repareren. Bleek achteraf dat ik de brandstofpomp niet goed genoeg terug gemonteerd had (na filterwissels), de twee snap-fits die het bovenste filter (en de drukregelaar) vast houdt was los geschoten. Duurde lang voordat ik daar achter kwam, ook omdat de TuneEcu brandstofpomp test “OK” was. Pas nadat ik de druk waarden (max druk en hoe lang de druk vastgehouden werd na contact uit) vergeleek met de waarden van mijn KTM EXC kwam de aap uit de mouw. Nu draait ie weer als vanouds :]
 

Bijlagen

  • 37544E09-F0C8-47C3-8E91-55BA255140D8.jpeg
    37544E09-F0C8-47C3-8E91-55BA255140D8.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 14
Ik heb eindelijk mijn KTM weer kunnen repareren. Bleek achteraf dat ik de brandstofpomp niet goed genoeg terug gemonteerd had (na filterwissels), de twee snap-fits die het bovenste filter (en de drukregelaar) vast houdt was los geschoten. Duurde lang voordat ik daar achter kwam, ook omdat de TuneEcu brandstofpomp test “OK” was. Pas nadat ik de druk waarden (max druk en hoe lang de druk vastgehouden werd na contact uit) vergeleek met de waarden van mijn KTM EXC kwam de aap uit de mouw. Nu draait ie weer als vanouds :]
Fijn denzell, dat het opgelost is.

Heeft iemand hier ervaring met sprint filters? https://www.sprintfilter.net/motorcycle/products/ktm/superduke-r-gt/404
Moet én betere filtering geven én betere airflow, maar heb er pas net voor het eerst van gehoord. Iemand die er wat zinnigs over kan zeggen en of de claims kloppen?
 
Fijn denzell, dat het opgelost is.

Heeft iemand hier ervaring met sprint filters? Sprint Filter Bike
Moet én betere filtering geven én betere airflow, maar heb er pas net voor het eerst van gehoord. Iemand die er wat zinnigs over kan zeggen en of de claims kloppen?
Ben je écht op zoek naar meer vermogen........ ga dan voor een vol Akra systeem.
Dan kom je aan circa 178 achterwiel pk.
En looptie gewoon erg goed.
 
Fijn denzell, dat het opgelost is.

Heeft iemand hier ervaring met sprint filters? Sprint Filter Bike
Moet én betere filtering geven én betere airflow, maar heb er pas net voor het eerst van gehoord. Iemand die er wat zinnigs over kan zeggen en of de claims kloppen?
Had daar ook al na gekeken. Maar te weinig informatie gevonden dus maat een K&N filter besteld
 
Haha, ja genoeg aan het vermogen hoor, wilde alleen het gemak van onderhoud en betere filtering van de lucht.
Heb het volle akra systeem al gekocht :o en daar zit een K&N filter bij. Dus in principe is dat helemaal prima. Maar zoals gezegd, als het de lucht beter filtert is het wellicht een goeie optie. Plus het onderhoud is super simpel, even afblazen en klaar al weer!
 
Dat is het plan idd. 1290 looks met een 990 rauwheid. Wilde ‘m verkopen en een 2020 1290 kopen, maar ben er toch nog niet helemaal klaar voor....
 
Dat is het plan idd. 1290 looks met een 990 rauwheid. Wilde ‘m verkopen en een 2020 1290 kopen, maar ben er toch nog niet helemaal klaar voor....
Gaaf! Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien! Weet je al wat je met de teller gaat doen?
 
Ja inderdaad! Dat is wel weer een beetje overdreven..
 

Bijlagen

  • 32DB8DE9-DAD3-4153-89DA-1F3B321A1FD7.jpeg
    32DB8DE9-DAD3-4153-89DA-1F3B321A1FD7.jpeg
    120 KB · Weergaven: 18
  • DD5160C9-C384-41D3-97A3-8340003BF383.jpeg
    DD5160C9-C384-41D3-97A3-8340003BF383.jpeg
    152,6 KB · Weergaven: 14
So! Dat is wel vet hoor! Je zal hem alleen lastig verkocht krijgen denk ik. Maar voor jezelf... wauw.
Maar ben je uiteindelijk niet net zoveel geld kwijt als een 1290?
 
Mijn accu is dood. Weet iemand een fatsoenlijke accu voor een fatsoenlijke prijs?
990 2005.
De accu die er in zat kost 167,- zag ik op internet. Een beetje overdreven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan