KTM SuperDuke 990 Deel 14

Dag heren,

Kan iemand mij misschien helpen met het volgende?
Ben halverwege de eerste (test)rit van het seizoen en sta nu stil bij een tankstation omdat mijn batterij lampje ging branden. Verder rijd hij prima. De (gloednieuwe) accu is helemaal leeg, dus ik vermoed dat hij de afgelopen 20km niet heeft bij geladen. Heb even de spoiler eraf gehaald om te zien of ik iets obvious kan vinden en ik tref inderdaad een los kabeltje aan, met twee groene draadjes. Weet iemand waar deze hoort?

Andere suggesties zijn welkom!

|( [afbeelding]

Die hoort op de rechterpool ( de - pool) van de accu te zitten, en is ws ook de reden van je lege accu :+
 
Laatst bewerkt:
Top! :t
Heb je je SuperDuke ondertussen al op Zweeds kenteken?
 
Laatst bewerkt:
Haal ook gelijk die bruine connector uit elkaar om schoon te maken met contactcleaner.
Die smurrie gaat ook in de connector zitten. Laad je nieuwe accu nog beter bij! :t
 
Kwam vanochtend op marktplaats een tourruitje tegen voor de Ktm, lag toevallig bij mij in de buurt, voor een nette prijs, dus net even opgehaald.
kskdFEz.jpg

Ben benieuwd of het veel verschil gaat maken.
Vind het origineel mooier, maar voor tripjes naar Assen en dergelijke is een beetje meer windbescherming niet verkeerd.

Hij had ook nog een tanktas liggen mocht er nog iemand op zoek zijn:
ktm 990 superduke tanktas
€ 60,00
≥ ktm 990 superduke tanktas - Accessoires | Koffers en Tassen - Marktplaats.nl
 
Laatst bewerkt:
Kwam vanochtend op marktplaats een tourruitje tegen voor de Ktm, lag toevallig bij mij in de buurt, voor een nette prijs, dus net even opgehaald.
[afbeelding]
Ben benieuwd of het veel verschil gaat maken.
Vind het origineel mooier, maar voor tripjes naar Assen en dergelijke is een beetje meer windbescherming niet verkeerd.

Hij had ook nog een tanktas liggen mocht er nog iemand op zoek zijn:
ktm 990 superduke tanktas
€ 60,00
≥ ktm 990 superduke tanktas - Accessoires | Koffers en Tassen - Marktplaats.nl
Welkom bij de kaketoeclub *O* :+
 
Goede vondst!

Ik ben wel aan de beurt deze week... temperatuur indicatie ging voorbij max vanmiddag. Beetje aangerommeld en heb geconcludeerd dat de thermostaat sensor net onder de radiateur dop niet meer werkt...

Afspraak gemaakt om vrijdag m in te voeren overigens.
 
Ben benieuwd of het veel verschil gaat maken.
Vind het origineel mooier, maar voor tripjes naar Assen en dergelijke is een beetje meer windbescherming niet verkeerd.

Na lang aankijken vind ik het tourruitje wat mooier, balans is dan mooi op de motor... Maar goed gevonden :)
 
Kwam vanochtend op marktplaats een tourruitje tegen voor de Ktm, lag toevallig bij mij in de buurt, voor een nette prijs, dus net even opgehaald.
[afbeelding]
Ben benieuwd of het veel verschil gaat maken.
Vind het origineel mooier, maar voor tripjes naar Assen en dergelijke is een beetje meer windbescherming niet verkeerd.

Hij had ook nog een tanktas liggen mocht er nog iemand op zoek zijn:
ktm 990 superduke tanktas
€ 60,00
≥ ktm 990 superduke tanktas - Accessoires | Koffers en Tassen - Marktplaats.nl

Nice!

Persoonlijk vind ik de SD mooier met dit ruitje dan met 't korte ruitje..
 
windbescherming :P

Zelfs met mijn 1.70 kan ik me daar niet achter verschuilen. Verwijt het wel grotendeels aan dat ik z'n beest ben :D
 
Klaar voor het importeren, met veel dank aan nampus voor de originele verlichting. Wordt er niet mooier op... ook maar even extra reflectoren erop want daar worden ze erg blij van. M’n ogen bloeden bij dit aangezicht... dB killers ook nog... wat een armoede!
 
Kwam vanochtend op marktplaats een tourruitje tegen voor de Ktm, lag toevallig bij mij in de buurt, voor een nette prijs, dus net even opgehaald.
[afbeelding]
Ben benieuwd of het veel verschil gaat maken.
Vind het origineel mooier, maar voor tripjes naar Assen en dergelijke is een beetje meer windbescherming niet verkeerd.

Hij had ook nog een tanktas liggen mocht er nog iemand op zoek zijn:
ktm 990 superduke tanktas
€ 60,00
≥ ktm 990 superduke tanktas - Accessoires | Koffers en Tassen - Marktplaats.nl
Hangt er van af hoe lang je bent. Ik zit er heerlijk achter.
 
Goedenavond,
Weet toevallig iemand hier waar ik de uitlaat klem en pakking kan bestellen voor de SD. het gaat om de klem net voor het Y stuk bij de eind dempers.
Zoek met al twee dage rot op het net maar KAN het niet vinden.
Ik heb trouwens ook zo een ruitje gekocht voor als ik langere ritjes ga rijden en bij mij help het goed met me 1.65
 
Goedenavond,
Weet toevallig iemand hier waar ik de uitlaat klem en pakking kan bestellen voor de SD. het gaat om de klem net voor het Y stuk bij de eind dempers.
Zoek met al twee dage rot op het net maar KAN het niet vinden.
Ik heb trouwens ook zo een ruitje gekocht voor als ik langere ritjes ga rijden en bij mij help het goed met me 1.65

pknegqC.jpg

Bedoel je nummer 30?
Daar zit geen pakking, partnummer van de klem is: 61005052000
Als je de klem bedoelt van de achterste bocht met die grafietpakking, dat is nummer 20 op de foto. Partnummer: 61105051000 en die grafietpakking is partnummer: 58405005001

Onderdelen kan je bij je Ktm dealer bestellen, of via motopabst of ktm-versand.de
Er zijn verschillende webshops die Ktm onderdelen kunnen leveren.
 
[afbeelding]
Bedoel je nummer 30?
Daar zit geen pakking, partnummer van de klem is: 61005052000
Als je de klem bedoelt van de achterste bocht met die grafietpakking, dat is nummer 20 op de foto. Partnummer: 61105051000 en die grafietpakking is partnummer: 58405005001

Onderdelen kan je bij je Ktm dealer bestellen, of via motopabst of ktm-versand.de
Er zijn verschillende webshops die Ktm onderdelen kunnen leveren.
Super bedankt Nampus. Het gaat inderdaad om nummer 30. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan