KTM SuperDuke 990 Deel 14

@Blasco, dit zijn ze, en toen ik ze vond stond er Hi-Q japan connector bij, waarschijnlijk heten ze dan toch anders
Gaat dat goed? Hoeveel ampère kunnen die aan? Dit zijn de Metri Pack 630 connectoren.
full
 
zit er trouwens wel goed uit zo'n Metri Pack connector, misschien zelf weer een keertje vervangen :P

waar koop je zoiets?
 
Laatst bewerkt:
Voor de Metri Pack 630: 14-12 AWG, dat is voor draad van 2 tot 5mm2. :t
Mocht je gaan bestellen, je kunt de kabelschoentjes en stekers ook los bestellen in de verschillende maten. Altijd handig als je er eentje verkeerd op de draad krimpt. :+
 
Laatst bewerkt:
Ach, het is meer de ervaring met alle elektrische problemen met mijn Aprilia. ;)
Ik zag dat KTM dezelfde connector gebruikt. Dat scheelt nu erg veel in uitzoekwerk! :+
 
Iemand hier interesse in een R zadel.

Beetje carbon achtig patroon en oranje aan de zijkant (zie mijn foto in de openingspost)
 
Zit niet extreem veel verschil in.

Weet niet of het comfortabeler is als het originele zadel?!

Doe maar een bod ;) ;p (via pb )
 
Zo, lekker dagje vandaag...

Eerste rit na groot onderhoud (kleppen controle, nieuwe bougies, olie, secundaire vlinderkleppen verwijderd, nieuwe mapping) dus was even afwachten. Loopt top nu, binnenkort nog open luchtfilter en RC8 kelken en dan de bank op en evt. wat map aanpassingen.

Ritje gemaakt naar Rockanje voor de KTM on tour dag, ritje gemaakt op de 790 en op de 1290GT.

Ervaringen..

790;
Echt een speelfiets, gooien en smijten en ding geeft geen krimp. Goed geluid, goede feel, fijne zit en duidelijke tellerpartij. Vermogen zit prima, wel op track modus zetten :)
Nadelen;
- schakelpedaal zit op irritante plak, voet naar binnendraaien om te schakelen.
- vering; verdiend de nodige aandacht want is standaard erg 'comfortabel'

1290:
Meer mijn ding, gewoon een lomp varken met heel veel en heel onnodig vermogen, heerlijk. Rijd in mijn beleving nagenoeg net zo goed als de 1290R alleen dan met kuip, alleen wel een erg brede tank.

Ondanks de regen en kou was het best een mooie eerste seizoensdag :]
 
ik wil mijn tom tom aansluiten.

Ik zie achter de koplamp 2 oranje kabels van een boxje

1x bruin

1x zwart/rood

1x rood geel


ben de handleiding al door aan het spitten, maar als iemand een snel antwoord heeft is dat natuurlijk fijn :)


staat op de kabels, alleen niet meer echt goed zichtbaar.....
 
Laatst bewerkt:
ik wil mijn tom tom aansluiten.

Ik zie achter de koplamp 2 oranje kabels van een boxje

1x bruin

1x zwart/rood

1x rood geel


ben de handleiding al door aan het spitten, maar als iemand een snel antwoord heeft is dat natuurlijk fijn :)


staat op de kabels, alleen niet meer echt goed zichtbaar.....

Bruin is Massa, rood geel is geschakelde plus en zwart rood is constante plus dacht ik.
Maar zoals altijd: meten is weten!
 
de oranje kabels komen van een relais af, iets van een oude accessoire dus (alarm misschien)

zit inderdaad op een van de 2 ingeprikt. Moet ik bij de stom stom nog een relais ertussen zetten of zijn de acc aansluitingen afgezekerd?

(thanx voor de tips mannen!)
 
Hoi,

Ik kom toch even terug op de bandenkeuze. Ik heb dit draadje ff doorgelezen maar kom niet tot een definitef antwoord (nooit waarschijnlijk...).

Binnenkort gaan we naar Zandvoort en ik ben op zoek naar een goeie band voor op mijn superduke op dat baantje.
En om maar een voorbeeld te geven, nu liggen er Corsa Rosso's onder waar ik niet erg van onder de indruk ben.

Ik heb de volgende vragen
Rijden jullie achter met 180/55, 180/60 of met 190/55?
Doen Supercorsa's het op dit varken?
Hebben jullie zelf ervaring/voorstel welke bande het beste is?

Alle info of antwoorden (nou ja ... een beetje redelijke dan) is welkom :+
 
de oranje kabels komen van een relais af, iets van een oude accessoire dus (alarm misschien)

zit inderdaad op een van de 2 ingeprikt. Moet ik bij de stom stom nog een relais ertussen zetten of zijn de acc aansluitingen afgezekerd?

(thanx voor de tips mannen!)

Die aansluitingen hebben elk een eigen zekering: geschakelde is zekering 8, constante 12v is zekering 9 (zekeringen onder je zadel)
Allebei afgezekerd met 10 amp.

Hoi,

Ik kom toch even terug op de bandenkeuze. Ik heb dit draadje ff doorgelezen maar kom niet tot een definitef antwoord (nooit waarschijnlijk...).

Binnenkort gaan we naar Zandvoort en ik ben op zoek naar een goeie band voor op mijn superduke op dat baantje.
En om maar een voorbeeld te geven, nu liggen er Corsa Rosso's onder waar ik niet erg van onder de indruk ben.

Ik heb de volgende vragen
Rijden jullie achter met 180/55, 180/60 of met 190/55?
Doen Supercorsa's het op dit varken?
Hebben jullie zelf ervaring/voorstel welke bande het beste is?

Alle info of antwoorden (nou ja ... een beetje redelijke dan) is welkom :+

Denk dat vrijwel iedereen hier met 180/55 rijdt.
Bedoel je met Corsa Rosso deze band?

Zo ja, wat beviel hier niet aan?
Heb ze er ook onder gehad maar waren toch prima plakkers, en deden het in de testen ook altijd erg goed op circuit.
 
de oranje kabels komen van een relais af, iets van een oude accessoire dus (alarm misschien)

zit inderdaad op een van de 2 ingeprikt. Moet ik bij de stom stom nog een relais ertussen zetten of zijn de acc aansluitingen afgezekerd?

(thanx voor de tips mannen!)

Op mijn OEM tomtom aansluiting zat een eigen smeltveiligheid...
 
Hoi,

Ik kom toch even terug op de bandenkeuze. Ik heb dit draadje ff doorgelezen maar kom niet tot een definitef antwoord (nooit waarschijnlijk...).

Binnenkort gaan we naar Zandvoort en ik ben op zoek naar een goeie band voor op mijn superduke op dat baantje.
En om maar een voorbeeld te geven, nu liggen er Corsa Rosso's onder waar ik niet erg van onder de indruk ben.

Ik heb de volgende vragen
Rijden jullie achter met 180/55, 180/60 of met 190/55?
Doen Supercorsa's het op dit varken?
Hebben jullie zelf ervaring/voorstel welke bande het beste is?

Alle info of antwoorden (nou ja ... een beetje redelijke dan) is welkom :+

Als je van corsarossos niet onder de indruk bent ,zal je naar een zachte compound supercorsa moeten . Buitenkant corsarosso is al zelfde compound als sc1 supercorsa meen ik

De rosso 3 komt ook al wel in de buurt claimt pirelli.

Er is nu ook een corsarosso 2 uit zal ook wel verbeterd zijn.
 
hoe gek rij jij wel niet dat je supercorsa's nodig hebt :P

pilot power, is voor mijn opa stijl meer als zat XD
 
Terug
Bovenaan Onderaan