KTM SuperDuke 990 Deel 14

Vanmorgen met duke naar het werk.... dzzzzzzjjt ..... accu dood, zal wel te koud zijn.
Vanavond ff doormeten, zal wel beetje oud aan het worden zijn :P
Vervolgens de Nuda gepakt dus, niks te klagen :+
 
Laatst bewerkt:
Dat is eigenlijk het beste :) gewoon proberen!
:^
De hedendaagse banden van de grotere merken zijn eigenlijk prima voor gewoon gebruik :Y Voor een dagje circuit rijdt ik zelf liefste met supercorsa's, niet dat ik ze nodig heb met mijn tijd maar daar heb ik toch veel (meer) grip mee :Y
Zit gewoon tussen de oren eigenlijk.
 
Voor de liefhebbers; Folkie en ik gaan zaterdag een ritje doen over de Lekdijk.
Wie wil kan aansluiten, let wel het is geen georganiseerde rit o.i.d. dus we gaan gewoon lekker rijden en zien wel wat de dag brengt :-)

Voor wie interesse heeft, dit wordt (vooralsnog) de route.
[afbeelding]
Ik ga zondag naar Nordkirchen. Lekker stukkie rijden vanuit hier :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Mijn accu is volgens mij ook dood, na de winter wou die niet meer lekker aan.

Dus accu aan de lader en vervolgens gemonteerd en starten en lopen. Nu maandje (als het dat al is) later wilt die weer niet aan.
Accu slecht denk ik..... (had hem misschien ook beter aan de druppellader moeten gooien van de winter.... luilak)

welke accu raden jullie aan? en misschien goedkoop adres?
 
Goedemiddag mede Duikers,

Mijn naam is Robin, 26 jaar en woon in Alphen aan den Rijn.

Eerste 2 cilinder en ben er helemaal weg van. Overgenomen van een liefhebber en dat is overal aan te zien.

Heb alleen een vraag waar wellicht iemand mij mee kan helpen

Met name over de ecu. Is er iemand met een apparaat om dit aan te passen naar rijden met open systeem?

Zit nu een db killer in maar haal ik er graag uit.

Geen idee of dit dan nodig is om het aan te passen ?

Groet Robin
full
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag mede Duikers,

Mijn naam is Robin, 26 jaar en woon in Alphen aan den Rijn.

Eerste 2 cilinder en ben er helemaal weg van. Overgenomen van een liefhebber en dat is overal aan te zien.

Heb alleen een vraag waar wellicht iemand mij mee kan helpen

Met name over de ecu. Is er iemand met een apparaat om dit aan te passen naar rijden met open systeem?

Zit nu een db killer in maar haal ik er graag uit.

Geen idee of dit dan nodig is om het aan te passen ?

Groet Robin[afbeelding]

Welkom Robin! De SuperDuke van Nikos overgenomen zo te zien! Nette fiets!
De mapping kun je aanpassen met het programma tuneEcu, is gratis software, je hebt alleen een kabeltje nodig, die zou je misschien van iemand uit de buurt kunnen lenen. Of zelf aanschaffen, is erg handig om te hebben, je kunt er bijvoorbeeld ook foutcodes mee uitlezen.
Kabel:
TUNE ECU DIAGNOSTIC CABLE LEAD + KTM ADAPTOR - REMAP YOUR KTM BIKE 690 990 1190 | eBay

Software: TuneECU_Start

Vandaag motor klaargemaakt voor een weekendje Eifel, Duitsland.
DB killers erin, bagage rekje gemonteerd, navigatie weer up2date, olie bijgevuld, banden opgepompt, ketting gesprayd en natuurlijk even gewassen.

Zin in! Beloofd mooi weer te worden :D

[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er netjes uit! *D veel plezier in Duitsland! :]
 
Goedemiddag mede Duikers,

Mijn naam is Robin, 26 jaar en woon in Alphen aan den Rijn.

Eerste 2 cilinder en ben er helemaal weg van. Overgenomen van een liefhebber en dat is overal aan te zien.

Heb alleen een vraag waar wellicht iemand mij mee kan helpen

Met name over de ecu. Is er iemand met een apparaat om dit aan te passen naar rijden met open systeem?

Zit nu een db killer in maar haal ik er graag uit.

Geen idee of dit dan nodig is om het aan te passen ?

Groet Robin[afbeelding]

Ik heb zon kabel liggen (in bruikleen van Folkie) dus je kunt ff langsrijden als je wilt.

Zondag ben ik thuis vooralsnog, of je komt morgenochtend en rijd gelijk mee met t ritje :)
 
Goedemiddag mede Duikers,

Mijn naam is Robin, 26 jaar en woon in Alphen aan den Rijn.

Eerste 2 cilinder en ben er helemaal weg van. Overgenomen van een liefhebber en dat is overal aan te zien.

Heb alleen een vraag waar wellicht iemand mij mee kan helpen

Met name over de ecu. Is er iemand met een apparaat om dit aan te passen naar rijden met open systeem?

Zit nu een db killer in maar haal ik er graag uit.

Geen idee of dit dan nodig is om het aan te passen ?

Groet Robin[afbeelding]

wat bazzaz zegt, morgen mee een mooi ritje over de dijk en je kan gelijk de kabel lenen :+
 
Die van mij loopt ongeveer net zo mooi mét als zonder dB killers. Zou het gewoon even proberen.
 
WTF, vandaag doekje er af, starten, no problem....
yes, toch problem.... dashboard doet niets, behalve background verlichting.

Iemand idee??
 
Vandaag de SDR ingeruild op een Speed triple 1050. Ik ga weer terug naar mn roots...

Heb ik in de verkoop...

1x tune ecu kabel (odb stekker en ktm stekker), 2 tientjes

1x origineel R zadeltje (kleine beschadiging, ideaal om te laten vermaken bij een zadelboer), 2 tientjes

1x KTM stekkertje voor tune ecu (dus zonder odb), 7,50.
 
Terug
Bovenaan Onderaan