KTM SuperDuke 990 Deel 14

Kan iemand mij vertellen / laten zien hoe ik de kap achter moet demonteren / monteren?
Alvast bedankt! :D

adf3hz.jpg
 
Kan iemand mij vertellen / laten zien hoe ik de kap achter moet demonteren / monteren?
Alvast bedankt! :D

[afbeelding]

Zadel eraf.
En dan zit er in de undertray, links onder het zadel aan de zijkant een hendeltje.
Als je deze omhoog trekt kun je de kuip er zo afhalen.

Wel ff het achterlicht los koppelen als ie er helemaal af moet.
 
Vraagje, heeft iemand een goed idee wat betreft mijn spiegel?
Het glas is kapot gegaan, verder is deze nog prima.
Spiegel: Rizoma Elisse

10i8941.jpg
 
boys, ik had gereageerd om in venlo die proefritjes te maken op een 790 en een 1290.

Alleen krijg geen definitieve reactie, hebben jullie deze wel gekregen voor jullie gingen testrijden?
 
Ik heb de bevestiging al een tijdje terug (13 maart) ontvangen.
Gereserveerd staan op 13 mei:
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1090 ADVENTURE R
boys, ik had gereageerd om in venlo die proefritjes te maken op een 790 en een 1290.

Alleen krijg geen definitieve reactie, hebben jullie deze wel gekregen voor jullie gingen testrijden?
 
Vandaag met de Ktm op de testbank geweest na t onderhoud en de mods, mooie uitkomst met een afr tussen de 12 en 13 dus ben tevreden :)

Brandstof probleem is ook opgelost dus we kunnen los.. Nou 't weer nog :/
 
READY TO RACE!
Je inschrijving is verzonden en wordt verwerkt!

Je inschrijving is pas definitief nadat je per e-mail een definitieve bevestiging hebt ontvangen. Vanwege de enorme toestroom aan inschrijvingen kan dit een aantal dagen duren!

20 april en nog niks binnen.....
 
READY TO RACE!
Je inschrijving is verzonden en wordt verwerkt!

Je inschrijving is pas definitief nadat je per e-mail een definitieve bevestiging hebt ontvangen. Vanwege de enorme toestroom aan inschrijvingen kan dit een aantal dagen duren!

20 april en nog niks binnen.....

Deze even een mail sturen .
Ursula.Slotemaker@ktm.com
 
Vandaag met de Ktm op de testbank geweest na t onderhoud en de mods, mooie uitkomst met een afr tussen de 12 en 13 dus ben tevreden :)

Brandstof probleem is ook opgelost dus we kunnen los.. Nou 't weer nog :/

Meer info? Welke mapping, mods, ook alweer? Waar ben je geweest en wat was je kwijt?
 
Meer info? Welke mapping, mods, ook alweer? Waar ben je geweest en wat was je kwijt?

Omdat je 't zo lief vraagt :+

Testbank: Jeroen vd Meer in Uithoorn
Kosten: 60 euro
Mapping: Akra SDR '08 Smoothened (Uitgezet; 02 sensors, SAS, EPC)
Mods:
- ITG luchtfilter
- Sas verwijderd
- Secondary flies verwijderd (afgedopt)
- O2 sensors uitgezet
- RC8 inlaatkelken
 
Haha, en ondanks alles toch een heel lief antwoord :x

Maar thnx voor de info. Onze SDRs zijn op de rc8 kelken en 2nd flies vergelijkbaar, stemt me weer gerust... En thnx voor de tip, misschien maar eens in Uithoorn kijken.
 
Haha, en ondanks alles toch een heel lief antwoord :x

Maar thnx voor de info. Onze SDRs zijn op de rc8 kelken en 2nd flies vergelijkbaar, stemt me weer gerust... En thnx voor de tip, misschien maar eens in Uithoorn kijken.

Ja je kan er vanuit gaan dat die van jou dan ook redelijk staat afgesteld, waarschijnlijk wat te rijk omdat er minder extra lucht in het mengsel wordt gezogen dan bij mij, en je kan altijd beter te rijk rijden dan te arm :)

Ik kan je aanraden om hem bij Jeroen op de bank te zetten, neemt zijn tijd ervoor, doet goede meting en licht zaken graag toe :Y
 
Zondag gaan Folkmar en ik weer ff weg op de SDR's, dus als iemand aan wil haken...

Is gewoon een ritje dus geen meeting of whatever, tempo is dus ook vrij voor eenieder maar er wordt uiteraard bij iedere afslag van de route op elkaar gewacht.

Route overigens nog nader te bepalen maar er is een kans dat de lekdijk erin voorkomt O-) :+
 
Lijkt me weer mooi om een ritje te maken :) Ik laat het last minute even weten!! Afhankelijk van weer en andere plannen.
 
Zondag gaan Folkmar en ik weer ff weg op de SDR's, dus als iemand aan wil haken...

Is gewoon een ritje dus geen meeting of whatever, tempo is dus ook vrij voor eenieder maar er wordt uiteraard bij iedere afslag van de route op elkaar gewacht.

Route overigens nog nader te bepalen maar er is een kans dat de lekdijk erin voorkomt O-) :+

Lekdijk doet t altijd goed :] vooral dat stuk waar je niet mag komen _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan