KTM SuperDuke 990 Deel 14

Dank!

Heb KTM shop.nl gebeld, hun bestellen het bij de fabriek op dat nummer. Heb ik er meteen 2, mocht het nog ooit gebeuren. Dit weekend maar even onderhoud doen en originele filter terug plaatsen, volgende week dan pas weer rijden.
 
Heren,

Ik wil mijn SD gaan verkopen. Hij is van 2009 met 28.000 km op de teller. Is 5000.- een normale vraag prijs.?
image-28-06-2019_20-20-36.jpg
image-28-06-2019_20-20-11.jpg
20190601_143723.jpg
 
Weet het niet, heb het idee dat de sd's die nu op marktplaats staan er al best een tijdje op staan.
Kijk bijvoorbeeld naar de sdr van Bas, die kreeg hem voor 6500 nog niet verkocht terwijl er ook sdr's voor 7500 en meer op mp staan.
Heb het idee dat de prijzen aan het zakken zijn door de toename van aanbod tweedehands 1290's.
Op zich niet gek, de prijzen zijn al heel lang erg hoog vind ik.
Kocht mijn 2007 sd met 20k km's eind 2010 voor 8k.
Weinig afschrijving in 9 jaar
 
Heb je prive berichtje gestuurd met mijn aanschaf prijs van zojuist gekochte 2007 met 23dkm. Rottweiler filter en akra.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels verkocht:
Carbon hielplaatjes , Carbon luchtfilterafdek plaatjes , Carbon tandwiel afdekking

Nog te koop

Originele ktm voorbok
Originele ktm achterbok samen 160 euro
Carbon achterspatbord 85 euro
Carbon voorspatbord van akraprovic 135 euro
Carbon ketting beschermer 60 euro
R&G zwarte bescherming voor de radiateur 50 euro
 
Vandaag kwam ik naast een 990 te staan bij een verkeerslicht.
Man wat blaft zo'n 990 toch :9 Ik blijf het jammer vinden dat ze de 990 uit productie hebben gehaald ;(
 
Goede morgen heren, het is al weer even geleden dat we in de voorzomer spraken over de SuperDuke rit van 2019.

Er zijn een aantal heren welke in tussen hun geliefde SD hebben verkocht, Ook zijn er een aantal die juist nieuw zijn op het forum en pas recentelijk hun SD hebben aangeschaft.

Deze Superduke Meeting en rit staat gepand op zondag 25 Augustus 2019.
Graag even een heads up voor iedereen die nog mee kan, wilt en gaat.

Is er nog iemand die een leuke route heeft voor deze dag? Omgeving utrecht. ( midden Nederland )
Uur of 10 centraal verzamelen, 10:30 vertrekken voor een rondje rijden (+-120km) rond het middaguur een lunchstop, en afsluiten met een beetje slap ouwehoeren en sterke verhalen voor iedereen weer zijn eigen weg gaat.

Hieronder nog 1 maal de datumprikker ( event beschikbaarheid aanpassen )

Ik ben zelf even een paar dagen op de motor weg naar de Belgische Ardennen van 13 t/m 15 aug.
 
Goede morgen heren, het is al weer even geleden dat we in de voorzomer spraken over de SuperDuke rit van 2019.

Er zijn een aantal heren welke in tussen hun geliefde SD hebben verkocht, Ook zijn er een aantal die juist nieuw zijn op het forum en pas recentelijk hun SD hebben aangeschaft.

Deze Superduke Meeting en rit staat gepand op zondag 25 Augustus 2019.
Graag even een heads up voor iedereen die nog mee kan, wilt en gaat.

Is er nog iemand die een leuke route heeft voor deze dag? Omgeving utrecht. ( midden Nederland )
Uur of 10 centraal verzamelen, 10:30 vertrekken voor een rondje rijden (+-120km) rond het middaguur een lunchstop, en afsluiten met een beetje slap ouwehoeren en sterke verhalen voor iedereen weer zijn eigen weg gaat.

Hieronder nog 1 maal de datumprikker ( event beschikbaarheid aanpassen )

Ik ben zelf even een paar dagen op de motor weg naar de Belgische Ardennen van 13 t/m 15 aug.
Was graag een keer meegereden, maar heb deze dag ook al een andere toertocht in mijn agenda staan.
 
Ik kan niet meer mee, ben dan een weekend weg met vader en broer naar de classic tt van gedinne.
 
Ben bang dat het niet druk gaat worden, voordeel is wel dat je met een klein clubje lekkerder rijdt dan met een groep van >10 man
 
Wellicht dat de onderdelen die hieronder staan omcirceld versleten zijn waardoor het pookje in de 6e versnelling vast komt te zitten.....

Bekijk bijlage 1409492
Het ziet er naar uit dat je best eens gelijk zou kunnen hebben, probleem met hetzelfde onderdeel is dat de lasnaad scheurd.

Word in ieder geval sleutelen
Dat is spijtig Bob!
Heb nog niet vaak versnellingsbak problemen voorbij zien komen hier.

Nou ik heb het spul losgehad , geen spoor van slijtage of gescheurde lasnaad , schakelt prima heb het nog wel gereconstrueerd, en bleef weer beetje plakken in zen 6 , maar kan niet ontdekken waarom . Mischien zit het toch in de transmissie.
Het zit weer in elkaar , en ga er maar gewoon ermee rijden .
 
Nou ik heb het spul losgehad , geen spoor van slijtage of gescheurde lasnaad , schakelt prima heb het nog wel gereconstrueerd, en bleef weer beetje plakken in zen 6 , maar kan niet ontdekken waarom . Mischien zit het toch in de transmissie.
Het zit weer in elkaar , en ga er maar gewoon ermee rijden .
Vreemd 🤔
 
Allemaal even goede vrienden.

Als iedereen dan zijn datumprikker aan zou willen passen. (sommige al gedaan zie ik):]

Ik zou evt kunnen maar moet al een dik stuk rijden om daar te komen.. zoals ik eerder zei; ik sta op twijfel. Ik kijk de dag aan. Ik wil de prikker best op niet aanwezig zetten als dat makkelijker is? Dan heb je een prikker met mensen die zéker komen?
 
Iemand nog interesse in originele ktm bokjes ? Voor en achter. Heb de bonnen er bij. De sd heeft er 1 x opgestaan Ivm bandenwissel. Zijn gekocht eind maart dit jaar bij de dealer
Mogen weg samen voor 160 euro
 

Bijlagen

  • 449032F6-48AC-4777-B9B1-1F047F096338.jpeg
    449032F6-48AC-4777-B9B1-1F047F096338.jpeg
    278,9 KB · Weergaven: 7
Goedenmiddag ,heeft hier nog iemand een leuk setje uitlaten liggen ter vervanging van de originele dempers van mijn 2006 sd?
☝️Het geluid van deze is toch echt niet om aan te horen🙉
 
Terug
Bovenaan Onderaan