Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ooit een keer gehad ja, was een drama en stond op het punt om die bout door te slijpen toen ik ineens weer beweging in de schroef kreeg... Gelukkig maar. Sindsdien heel voorzichtig met die schroeven.
Vooral die in de achterste punt, en voor aan de onderkant die direct in de tank gaan.
Als je die te vast draait heb je kans dat de moer loskomt van je tank. En dat is ellende.
Zie bericht van NampusTerechte vraag
Het olie-lampje ging branden. Vervolgens rechtop met lopende motor in het transparante buisje aan de linkerkant min/max gekeken. Het niveau liep van midden naar net onder het minimum.
Als de motor draait brandt het olie-lampje trouwens niet.
Ik heb altijd (autorijles lang geleden) begrepen dat als het olielampje brandt, je zsm naar de kant moet en de motor moet uitzetten. Ik was dus wat huiverig om er daadwerkelijk op te rijden om de motor op te warmen.Zie bericht van Nampus
Het olielampje brandt altijd als je de motor op contact zet en nog niet start. Het moet na het starten uit gaan wanneer er voldoende oliedruk is opgebouwd. Het heeft dus in directe zin niets te maken met het oliepeil. Wanneer het lampje gaat branden tijdens het rijden dien je zsm te stoppen inderdaad. Overigens is de oliedruksensor een bekend zwakker puntje bij de superduke. De sensor zit net achter een van de koelwaterslangen en die slang kan het gaan branden van het lampje ook beïnvloeden.Ik heb altijd (autorijles lang geleden) begrepen dat als het olielampje brandt, je zsm naar de kant moet en de motor moet uitzetten. Ik was dus wat huiverig om er daadwerkelijk op te rijden om de motor op te warmen.
Dat zal ik dan vandaag alsnog even doen en even opnieuw kijken.
Ok dan! Voor niks olie besteld en niet gereden! Bedankt voor deze ontzettend basale maar belangrijke info voor mij als noobHet olielampje brandt altijd als je de motor op contact zet en nog niet start. Het moet na het starten uit gaan wanneer er voldoende oliedruk is opgebouwd. Het heeft dus in directe zin niets te maken met het oliepeil. Wanneer het lampje gaat branden tijdens het rijden dien je zsm te stoppen inderdaad. Overigens is de oliedruksensor een bekend zwakker puntje bij de superduke. De sensor zit net achter een van de koelwaterslangen en die slang kan het gaan branden van het lampje ook beïnvloeden.
Als je op marktplaats bij (db-killers opmaat)Een heel andere vraag: heeft iemand nog db killers voor akrapovic over? Zaten er niet bij en heb geen zin in boetes. Anders probeer ik het via een ktm dealer
Thanks! Ik kijk ook daar nog even naarAls je op marktplaats bij (db-killers opmaat)
Intik dat vind je als t goed is iemand die ze maakt voor elke uitlaat
Mocht je niks vinden maar heb er geen ervaringen mee
Ik zie op dit forum aardig wat bekeuringen voorbij komen, en die zijn niet niks, incl rijontzegging gewoon geen zinPersoonlijk rijd ik al tien jaar zonder DB killers nooit opmerkingen gehad
Dat niet..... wel een 1290ROla,
Ik ben in de markt voor een 990 super duke. Heeft iemand, of weten jullie iemand, die zijn super duke van de hand doet?
Thnx!
Dat zoek ik niet... Toch bedanktDat niet..... wel een 1290R
Toen bij pajic gekocht voor de hexa akra dempers. Zonder DB killers is het niet legaal.Ik heb even zitten kijken (en luisteren ) naar de uitlaten. Op de akrapovic uitlaat staat het volgende kenmerk: e1 0569 m-hr00105.
Ik begreep van de ktm dealer dat zij alleen af fabriek db killers kunnen bestellen en dat ik dat eenvoudig kan zien. Hoe werd me alleen niet uitgelegd haha. Maar goed…
Ik zie geen reden om aan te nemen dat het geen af fabriek uitlaat is (zijn volgens mij geen slip-ons). Kan iemand dit bevestigen? Google bood geen uitsluitsel.
Ik zie dus ook het keurmerk terugkomen. Is dan het geluid gekeurd met db killers? Of is het (om boetes te voorkomen) uberhaupt niet nodig om db killers te plaatsen?
Zijn dezelfde uitlaten als onder mijn superduke.Ik heb even zitten kijken (en luisteren ) naar de uitlaten. Op de akrapovic uitlaat staat het volgende kenmerk: e1 0569 m-hr00105.
Ik begreep van de ktm dealer dat zij alleen af fabriek db killers kunnen bestellen en dat ik dat eenvoudig kan zien. Hoe werd me alleen niet uitgelegd haha. Maar goed…
Ik zie geen reden om aan te nemen dat het geen af fabriek uitlaat is (zijn volgens mij geen slip-ons). Kan iemand dit bevestigen? Google bood geen uitsluitsel.
Ik zie dus ook het keurmerk terugkomen. Is dan het geluid gekeurd met db killers? Of is het (om boetes te voorkomen) uberhaupt niet nodig om db killers te plaatsen?
Bedankt voor je verhaal!Zijn dezelfde uitlaten als onder mijn superduke.
Ik heb destijds bij Superpole 2 opmaat DB killers laten maken voor 75 per stuk.
Deze klinken iets zwaarder als originele killers.
Ben er een keer in Duitsland mee staande gehouden en mocht doorrijden toen ze zagen dat er killers inzaten (algemene controle, geen db meting).
Collega rijd met volledig systeem, maar dan met originele killers en die is nog een stukje stiller.
Ik zit zelf te twijfelen om de mijne weg te doen voor originele, want als we tegelijk worden aangehouden is het wel te zien dat de mijne niet origineel zijn. Dus mocht je interesse hebben
Artikel nummer 61005099104 dan zeker?Kleine update voor geïnteresseerden Uitlaten blijken slip-ons te zijn. Heb nu 2 officiele db-killers besteld a 30€ per stuk, prima!
Heb er een staan, mag wel weg tegen een goed bodOla,
Ik ben in de markt voor een 990 super duke. Heeft iemand, of weten jullie iemand, die zijn super duke van de hand doet?
Thnx!
Je doet hem snel weg zo te lezen. Je hebt hem pas sinds begin juli..Heb er een staan, mag wel weg tegen een goed bod