KTM SuperDuke 990 Deel 14

Heeft iemand ervaring met Metzeler Racetec banden? De M9RR beviel super maar zijn alweer aan vervanging toe en ik ben op zoek naar iets nieuws. Ik heb het vreemde idee opgevat om niet dezelfde set weer te kopen, dus daarmee vallen de M7RR, M9RR, S22 en de hele Pirelli lijn zo’n beetje af :]
Michelin Power GP....... bevalt me wel
 
Heeft iemand ervaring met Metzeler Racetec banden? De M9RR beviel super maar zijn alweer aan vervanging toe en ik ben op zoek naar iets nieuws. Ik heb het vreemde idee opgevat om niet dezelfde set weer te kopen, dus daarmee vallen de M7RR, M9RR, S22 en de hele Pirelli lijn zo’n beetje af :]
Al eens de Michelin Power GP geprobeerd....... erg fijne band.
 
Na 4 jaar veel plezier mee te hebben gehad de superduke verkocht en heb ik nog liggen een carbon fmf apex uitlaat.
mocht iemand nou intresse hebben daarin dan hoor ik dat!

Gr pieter
 
Hey mensen!

even een amateurs vraagje: :P
Duke heeft eventjes stilgestaan, accu leeg |(nou wist ik dat de accu die er nu in zit toch al niet veel meer was dus ik dacht ik bestel gelijk maar een nieuwe accu..

mijn vraag, volgens mij zit de accu onder de motor? zegmaar vlakbij het voorwiel? moet er veel gesloopt worden om erbij te komen of valt dat mee?

Gr sander
 
Hey mensen!

even een amateurs vraagje: :P
Duke heeft eventjes stilgestaan, accu leeg |(nou wist ik dat de accu die er nu in zit toch al niet veel meer was dus ik dacht ik bestel gelijk maar een nieuwe accu..

mijn vraag, volgens mij zit de accu onder de motor? zegmaar vlakbij het voorwiel? moet er veel gesloopt worden om erbij te komen of valt dat mee?

Gr sander

Hey mensen!

even een amateurs vraagje: :P
Duke heeft eventjes stilgestaan, accu leeg |(nou wist ik dat de accu die er nu in zit toch al niet veel meer was dus ik dacht ik bestel gelijk maar een nieuwe accu..

mijn vraag, volgens mij zit de accu onder de motor? zegmaar vlakbij het voorwiel? moet er veel gesloopt worden om erbij te komen of valt dat mee?

Gr sander
Kinspoiler eraf,
En dan zit aan de linkerkant de accu achter een klepje. Paar kabelclips losklikken, miss wat tyraps los, en dan zit dat klepje met 2 schroeven dacht ik.
Klepje weg en dan kan je bij de accu.
Ik vond het altijd wel meevallen.
Het is iets meer werk dan als hij onder het zadel zou zitten, maar het is ook niet dat je 10 minuten aan het sleutelen bent om bij de accu te komen.
 
foto? en prijs?
Vraagprijs 400 euro

Zorg meteen dat je er een sterke accu in zet, heb m zelf meerdere keren moeten vervangen. Die 990 blokken starten vrij zwaar rond💪
 

Bijlagen

  • IMG_20220809_205832.jpg
    IMG_20220809_205832.jpg
    387,1 KB · Weergaven: 31
  • IMG_20220809_205820.jpg
    IMG_20220809_205820.jpg
    258 KB · Weergaven: 30
  • image-01-10-2022_15-59-34-16.jpg
    image-01-10-2022_15-59-34-16.jpg
    208 KB · Weergaven: 31
Hij heeft ongeveer 1 maand stilgestaan, zou geen probleem moeten zijn haha. En dit is al de tweede keer dat ie leeg is :+

Dacht nou ben ik het zat, koop een nieuwe accu _O-
 
Kinspoiler eraf,
En dan zit aan de linkerkant de accu achter een klepje. Paar kabelclips losklikken, miss wat tyraps los, en dan zit dat klepje met 2 schroeven dacht ik.
Klepje weg en dan kan je bij de accu.
Ik vond het altijd wel meevallen.
Het is iets meer werk dan als hij onder het zadel zou zitten, maar het is ook niet dat je 10 minuten aan het sleutelen bent om bij de accu te komen.
Dank u! Kan ik er morgen als de nieuwe accu er is mee aan de slag
 
Hij heeft ongeveer 1 maand stilgestaan, zou geen probleem moeten zijn haha. En dit is al de tweede keer dat ie leeg is :+

Dacht nou ben ik het zat, koop een nieuwe accu _O-
Is je laadcircuit nog wel in orde?
Spanningsregelaar wil het ook wel eens begeven.
En de dynamo heb ik ook al eens voor uh zien komen volgens mij.
 
Is je laadcircuit nog wel in orde?
Spanningsregelaar wil het ook wel eens begeven.
En de dynamo heb ik ook al eens voor uh zien komen volgens mij.
Zal morgen even doormeten.. Wat zijn een beetje normale waardes?

En zijn er betere alternatieven ipv een standaard spanningsregelaar?
 
Zal morgen even doormeten.. Wat zijn een beetje normale waardes?

En zijn er betere alternatieven ipv een standaard spanningsregelaar?

Betere alternatieven voor de spanningsregelaar zullen er vast zijn, maar daar ben ik nooit echt ingedoken. Eerste wat in me op komt is een mosfet spanningsregelaar.
 
Kinspoiler eraf,
En dan zit aan de linkerkant de accu achter een klepje. Paar kabelclips losklikken, miss wat tyraps los, en dan zit dat klepje met 2 schroeven dacht ik.
Klepje weg en dan kan je bij de accu.
Ik vond het altijd wel meevallen.
Het is iets meer werk dan als hij onder het zadel zou zitten, maar het is ook niet dat je 10 minuten aan het sleutelen bent om bij de accu te komen.
En ik zou niet besparen op de nieuwe accu. Gewoon erin stoppen wat aangeraden wordt (Yuasa YTZ14S) of beter. Ik heb er weleens op bespaard en daar heb je meteen spijt van. Het blokje draait nogal zwaar rond zoals gezegd.
 
En ik zou niet besparen op de nieuwe accu. Gewoon erin stoppen wat aangeraden wordt (Yuasa YTZ14S) of beter. Ik heb er weleens op bespaard en daar heb je meteen spijt van. Het blokje draait nogal zwaar rond zoals gezegd.
Yuasa YTZ14S er net bij mij nieuw ingezet, zal mij benieuwen hoe lang die mee gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: SvR
Voor wat betreft de TPS. Ik ga het proberen.
 

Bijlagen

  • F41433DB-BCD3-45E5-9D74-75A7E3A814AD.jpeg
    F41433DB-BCD3-45E5-9D74-75A7E3A814AD.jpeg
    137,4 KB · Weergaven: 43
Ja, hij heeft dit seizoen overleefd dmv wat contact spray in de sensor maar hij moet eigenlijk vervangen worden. Als ik m dan toch vervang kan ik net zo goed eerst proberen schoon te maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan