KTM SuperDuke 990 Deel 14

Nieuwe brandstoffilter set gemonteerd en ook overig klein onderhoud bijna gereed.

Vraag hoeveel olie moet er bij tijdens een wissel? Er staat in de handleiding 2,5 liter. Dit zit er in maar ik zie helemaal niks in het peilbuisje. Deze heb ik ook vervangen omdat die lek was dus wellicht zit gaat hier iets mis. Ik wil graag even zeker zijn van de hoeveelheid 😃 thanks
 
Als hij warm is en recht staat moet er olie in je peilbuis zitten, ik dacht altijd dat er 3 of 3,3 in ging.
Ik vulde altijd 3 liter, dan peilen, en eventueel bijvullen.
Maar handboek zegt 2,5 inderdaad. Vreemd 🤔
 
Weer gelukt
 

Bijlagen

  • 1A244DEF-4B37-4B2E-B2DA-6686C756F237.jpeg
    1A244DEF-4B37-4B2E-B2DA-6686C756F237.jpeg
    214,1 KB · Weergaven: 51
Mijn 2005 kan ik vandaag of morgen weer ophalen. Beurt gehad en wat parts gemonteerd

Puig Stuureind Spiegels
Barracuda SQ-LED B-Lux knippers (staafjes met knightrider effect, dont judge me)
Daytona heated grips (met interne controls, op het handvat, dus geen los kastje)
R&G tail tidy
2 Valdoppen (de onderste komen nog)

Dus dan lijkt ze weer een stukje frisser :)
 
:W binnenkort ktm ff voorzien van olie en dan weer lekker rijden :] na kleine 10 jaar uit elkaar met vriend/man .... maarrrr, boel(huis ed) bijna op de rit weer dus binnenkort weer tijd om lekker bochtjes te pakken *O* :9
 
kleine update
F1 lampje uit . had een sas delete kit besteld maar was lege dongle (zelf ook niet opgelet)🤓
Zojuist de goeie gekregen probleem opgelost

Akra mapping stond er al in 🙃
Dus ze staat weer klaar voor het aankomende seizoen
 
Gisteravond ook weer mijn eerste rondje gereden voor het seizoen. Ik denk dat de motor ongeveer 7 maanden stilgestaan heeft, maar de motor sloeg vrijwel direct aan en gedroeg zich voorbeeldig de gehele rit :]:9~ Het valt me sowieso op dat de motor supernetjes loopt. Ik hoor mensen weleens over knallen etc., maar die van mij loopt echt heel 'smooth'. Uiteraard wel wat bokkig onderin, maar als je goed gasgeeft heb je daar niet zoveel last van :)

Nu met kids en vele andere hobby's is het best zonde dat ik er zo weinig op rijd, ergens overweeg ik wel om te verkopen...
 
Iemand die dit probleem herkent of de oplossing weet?:

Mijn superduke houd zwaar in bij hoge toeren. (Als ik rijd, in elke versnelling) bij de +- 6500 toeren komt ie gewoon niet verder en stottert ie. Met koppeling in kan ik hem wel gewoon tot in de toerenbegrenzer gassen.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor jullie antwoord
 
Terug
Bovenaan Onderaan