KTM Superduke 990 hangout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier heb je hem.

Foto-AX3DKOIP-D.jpg


heeft wel iets
 
p.s niet op zijn zadel letten

Lol, je bent duidelijk geweest.
Mij lijkt het echt lekker zitten.

Luchtfiltermod = snorkel eruit en de zijkapjes open zetten door er M8 moeren tussen te zetten. Besproken op ktmforum.eu en schijnt goede resultaten te geven. Wil ik even uitproberen en na de grote beurt de PCIII erop.
 
Nog een vanuit een andere hoek,

zumo002.jpg
.

gewoon een van de boutjes van de koplampbehuizing
thats it.
 
Rock on dude!
[afbeelding]


(vertel je dan op het werk dat je naar Marco Prostato bent geweest voor de goede orde :+ ?)

Fast als we dit weekend nog gaan rijden..mischien kunnen we dan een OP in elkaar gaan zetten :Y
Of Wuppie moet er heeeel veel zin an hebben?
(maar heb gezien zijn afrukwekkende avatar een hard hoofd in een flitsende OP ;) )

Yooooh Brothâh, goed plan, morgen ff knallen?


full
 
Rock on dude!
[afbeelding]


(vertel je dan op het werk dat je naar Marco Prostato bent geweest voor de goede orde :+ ?)

Fast als we dit weekend nog gaan rijden..mischien kunnen we dan een OP in elkaar gaan zetten :Y
Of Woppie moet er heeeel veel zin an hebben?
(maar heb gezien zijn indrukwekkende avatar een hard hoofd in een flitsende OP ;) )

Ouch.. '( 1-1 ;)
Ik vind een avatar gewoon niet nodig O-)

FF zonder gekheid, zou wel willen maar de kans dat jullie et beter kunnen is ruimschoots aanwezig dus ik heb alle vertrouwen in jullie :Y
;)
 
Ik wil er best 1 voor je maken en opsturen hoor.... stuur maar een PBtje als je intresse hebt....

Bovenstaande bevestiging, was voor mij geen optie. Als ik zonder domdom rij dan wil ik er niks meer van zien... Tevens wil ik volledig zicht hebben op mijn cockpit


@badtzmaru

ik heb je gepoogd te pm'en
hoor graag van je
 
Hey, Ik ben sinds januari in het bezit van naar mijns inziens,de beste motorfiets ooit gemaakt. N sd'tje gekocht in England er de barre wintermaanden mee getrotseerd en klaar voor meer.
Maar euhm,ik zou graag die kentekenhouder verwijderen,maar valt er dan nog mee te rijden als de weg nat ligt of hang je dan vol slijk? Ik zie dat hier sommigen ervaring mee hebben,dus help !
grts


bladeren eens terug het gaat geregeld of het flapje en de mogelijke aanpassingen
 
Wat betreft navigatie-aansluiting;

[afbeelding].


simpel, 1 boutje
:)



brummeister

is dat de LSL voor de > '07

past hij of moest je toch je stuuruitslag beperken??

ik heb op de beurs met hyperpro staan praten
Hyperpro heeft geen standaard stuur demper kit voor de SD
maar hyperpro zegt dat hij eenvoudig een ondermontage kan maken
moets alleen ff langsrijden
zowel alphen als werkendam is > 1/2 uur dus dat ga ik doen
 
Laatst bewerkt:
brummeister

is dat de LSL voor de > '07

past hij of moest je toch je stuuruitslag beperken??

ik heb op de beurs met hyperpro staan praten
Hyperpro heeft geen standaard stuur demper kit voor de SD
maar hyperpro zegt dat hij eenvoudig een ondermontage kan maken
moets alleen ff langsrijden
zowel alphen als werkendam is > 1/2 uur dus dat ga ik doen

_______________________________________________________________


Nee , het is niet het 07-model.
De afstandsbus moet voor het 07-model hoger zijn i.v.m. de hogere tank.
Deze bus ( op de foto duidelijk te zien ) heeft LSL mij nagestuurd ( 70mm i.p.v. 55mm )
Ook de bevestiging op de tank moet die 15mm bij, maar daar heb ik zelf wat voor verzonnen.
De stuuruitslag is links wel wat beperkt, maar keren op de weg deed ik voornamelijk vroeger tijdens autolessen ;)

lsl001.jpg
.
 
_______________________________________________________________


Nee , het is niet het 07-model.
De afstandsbus moet voor het 07-model hoger zijn i.v.m. de hogere tank.
Deze bus ( op de foto duidelijk te zien ) heeft LSL mij nagestuurd ( 70mm i.p.v. 55mm )
Ook de bevestiging op de tank moet die 15mm bij, maar daar heb ik zelf wat voor verzonnen.
De stuuruitslag is links wel wat beperkt, maar keren op de weg deed ik voornamelijk vroeger tijdens autolessen ;)

[afbeelding].


je hebt een punt
 
maar hyperpro zegt dat hij eenvoudig een ondermontage kan maken
moets alleen ff langsrijden
zowel alphen als werkendam is > 1/2 uur dus dat ga ik doen

Zou lekker naar Alphen gaan dan...! Vragen naar Bas zwarte krullen... Hij heeft zeker verstand van zaken! EN als je het lief vraagt of tegen een kleine vergoeding, wil hij misschien ook je andere vering wel even instellen, zodat hij perfect voor jou rijwensen en gewicht is afgesteld...!
 
brummeister

is dat de LSL voor de > '07

past hij of moest je toch je stuuruitslag beperken??

ik heb op de beurs met hyperpro staan praten
Hyperpro heeft geen standaard stuur demper kit voor de SD
maar hyperpro zegt dat hij eenvoudig een ondermontage kan maken
moets alleen ff langsrijden
zowel alphen als werkendam is > 1/2 uur dus dat ga ik doen

Blijf er wel bij of kijk achteraf goed je motor na.
Bij mij waren de tank en veerpoten gekrast na pasmaken van een stuurdemper op mijn Speed Triple B|
De tank zag ik direct en die werd bij een buurman spuiter zo goed mogelijk gepolijst :/ maar de voorpoten kwam ik later pas achter.
Ik zeg niet dat het knoeiers zijn of dat ze altijd schade maken, maar een gewaarschuwd mensch.......................................... ;)
 
Nog een vanuit een andere hoek,

[afbeelding].

gewoon een van de boutjes van de koplampbehuizing
thats it.


ola gps boyz, hebben jullie al de nieuwe garmin 660 gezien, lijkt mij een mooie vervanger van mijn 2720, mis nl het op een terrasje klooien en een muziekje + telefoongesprekje (als ik mn maaten weer eens los heb gereden ;-)

gaat er straks zuper uitzien met mn mooie tankbol die custommade gemaakt is :P door batzmaru

hoe doen jullie dat met de zumo als ie niet is aangesloten, blijft de houder dan op de fiets, of zit er een handig stekkertje op????
 
Laatst bewerkt:
Oh ja Woppie, de OP wordt niks als Fast en ik het moeten doen..
De vorige was niet spannend genoeg volgens sommige, maar veel meer kan ik er niet van maken want ik weet ook niet hoe je meerdere foto's in één post plakt.

En om nou foto's van iedereen van deze hangout met zun brommert op een rij te gaan zetten....ik weet het niet hoor!

Dus aan jou de eer, en als je het volgende er in zet heb je de meeste beginners vragen gedekt!

Verschillen superduke vóór 2007 met die van vanaf 2007:

-Radiaal gemonteerde remklauwen

-Aangepaste cylinderkop met dieper liggende bougies, en een nieuwe snellere ecu. nieuwe katalysatoren en luchtinjectie in de uitlaten vanwege de euro 3 norm.

- Iets lager benzine verbruik.

-tankinhoud van 15ltr naar 18,5

-balhoofdhoek van 23,5 naar 23,9 graden.

-Voorvork zwaardere veer. zo ook de schokdemper een zwaardere veer kreeg.

- Nieuw dashboard.

Zo Wopmeister, niet zeggen dat je het van mij hebt, dan zeg ik niet dat ik het uit de MOTOR heb gequote (tevens bronvermelding O-) ) en dan ben JIJ de man!

Who's the man????
YOU THE MAN! :}
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ja ja ondanks het slechte weer een partly wetrace gereden met Fast.

Mijn grote vriend heeft zijn hoofd de afgelopen week gebroken over een leuke rit door de betuwe.

Het begon met een tijdsoverschreiding mijnerzijds daar ik mij niet zelfstandig in mijn nieuwe Alpinestars S-moto overalletje gewrongen kreeg.
Na wat hulpeloos gespring kwam gelukkig mijn vriendin thuis, zodat ik een helpende hand kreeg ook mijn schouders in het pak te krijgen.

Aangekleed en wel koers gezet richting het afgesproken punt, onderweg spotte ik nog een motoragent die zich op een vreemde plek langs de Rijn ophield, gelukkig bleef hij daar en hoefde ik hem niet te vernederen op een bochtig stukje weg.

Fast was al aanwezig en we zijn onderweg gegaan over de betuwse binnen en buiten wegen.
Zoals altijd reden de sportieve motorrijders ons tegemoet, en kwamen we er geen tegen op ons pad om een stukje mee op te blêren.

De verzorging van de inwendige mensch geschiede deze maal langs een dijk bij Ravenswaaij ofzo.
Ongevraagd werd ons een verhaal over een motorrijder die veel te hard gereden moet hebben verteld, en hoe ie in het prikkeldraad zat gedraaid na de bocht te hebben gemist..(iemand van hier? vroegen wij ons af)
Naast dit werden er, en dit moet gezegd worden heerlijke hamburgers geserveerd met dito frites, echter door de muziekkeuze bleef de fooi steken op 5 euro.........cent
Tsja dan moet je maar geen Bonnie st claire draaien, en ondanks ons luide "Bohoóónie" geschal bleven de carnavalskrakers maar komen |(

Toen we weer buiten kwamen, met volgevreten pens en pensje _O- ....jawel
Regen -O- maar de rit was uitgestippeld dus zou gereden worden!
Het tempo was geheel uit de race, en toen ik Fast bij het stoplicht in zijn helm loerde zag ik waarom...rode natte wangetjes, tsja dáár gaat een mens niet sneller van rijden, en omdat er nog Turksstof in zijn koele nieuwe helm zit had hij zijn oude botsmuts op,mét donker vizier zónder klep dus met helm dicht rijden was geen optie.
Eindelijk kon ik ook eens voorrijden, en Fast volgde dan toch weer gestaag.
(oranje kappen zijn goed te volgen tussen de natte wimpers door denk ik)

Ondanks mijn verkleumde gestel ben ik blij deze tocht mee te hebben gemaakt, het is telkens weer een vlucht uit de kille werkelijkheid van alledag.
Dit jaar rij ik nog superduke :Y


full
 
Laatst bewerkt:
Ah Siddie, ik probeer wel wat hoewel ik weinig vertrouwen in een goede afloop heb...
Kan altijd nog terug vallen op jouw sublieme voorbeeld *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan