KTM topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hè ik vraag er om :P
Er worden geen goederen aangeboden zonder vraag ernaar op dit moment dus niks aant handje :)
Heb wel echt een standaard nodig, pittig lastig zonder :P
 
Is dat een beetje betrouwbaar ebay?
Snap daar nooit iets van lijkt altijd alsof ze je zoekopdracht automatisch in de titel zetten :p
Geen idee van wie ik dan iets koop..

Kan je die standaarden er zo op klemmen of moet je gaan boren oid?
 
die standaarden zijn gewoon plug and play als je een orginele EXC hebt, En het bevestegingspunt er nog gewoon op zit.

En er is niets veiliger dan aankopen doen op ebay. Dat is veiliger dan MP.
Alleen moet je er vaak wel wat langer op wachten. En je moet ff een paypall account maken. [of je moet een creditcard hebben]

Ik maak altijd als ik wat moet hebben gewoon geld over via ideaal naar mijn paypal rekening. En dan kan je daarmee gewoon alles kopen wat je wilt. Ook geen gezeik met andere landen ofzo.

[Had dat eerst ook hoor dat ik dat maar vaag vond, Maar sinds ik weet hoe dat werkt, En hoeveel dat KAN schelen, Doe ik het meeste op Ebay. ligt een beetje aan wat uiteraard]

Als je ergens vragen mee hebt mag je ze ook via PM sturen blijft t topic een beetje ON-topic ;)
 
denk dat er veel meer wielen uitwisselbaar zijn dan menig persoon weet, enkel heb je een goede frezer nodig die maatwerk kan maken :p
 
Weet iemand of een set supermotard wielen van een 620 duke in een ktm 520 passen de vooras Is kleiner achteras past wel

Volgensmij past dat niet, lc4 heeft een bredere achterbrug. Asmaten zijn vooraan sowieso anders meen ik. Mits je andere vorkpoten (van een lc4) erin steekt.
Als de naaf van het achterwiel smaller is dan een originele van een 520 zou je het kunnen proberen passend te maken dmv busjes die je op maat maakt of laat maken..

Mijn mening: wachten totdat je een passende set tegenkomt, bespaard je een hoop gedoe...
De sm specialist in Holten heeft wel enkele setjes voorradig, waarvan twee van mij!
 
denk dat er veel meer wielen uitwisselbaar zijn dan menig persoon weet, enkel heb je een goede frezer nodig die maatwerk kan maken :p

Al lijkt een (CNC) draaier mij een betere optie :9

Mocht je een tekening nodig hebben van de bussen oid, dan kun je mij ff een berichtje sturen met een schets die ik dan in autocad/ inventor of solidworks zet. Hangt er wel ff van af hoe ik zit met tentamens!
 
Heb nog wel een set onder de motor (KTM exc 525 06) zitten. Heeft mij vorig jaar bijna 2k gekost :X Heel weinig km's mee gereden. Nog geen 1000km op de banden zitten.
Beringer remmerij (Pomp en klauw). Mocht je interesse hebben doe dan maar een pb. Richtprijs 1550,- En jah de set is van goud :+
 
Heb ook nog een setje van 1.5jaar oud liggen.
Oranje naven, dikke rvs spaken en zwart geanodiseerde randen. Prima banden, en een zwevende 320mm remschijf, met 4 zuiger radiale brembo klauw, inclusief pomp etc.

Gewoon plug en play allemaal dus, 650,-. pm voor info.
Setje is echt nog heel mooi
 
Heb ook nog een setje van 1.5jaar oud liggen.
Oranje naven, dikke rvs spaken en zwart geanodiseerde randen. Prima banden, en een zwevende 320mm remschijf, met 4 zuiger radiale brembo klauw, inclusief pomp etc.

Gewoon plug en play allemaal dus, 650,-. pm voor info.
Setje is echt nog heel mooi

Nette prijs, ben je zo kwijt voor dat geld. Beter dan die set van hierboven. ;)
 
De rechter kering van mijn voorpoot is vandaag gesprongen. Alle olie eruit.

Ktm 530 van 2008 met zwarte poten.

Wat kost het ongeveer om een setje voorpoten te laten reviseren?
En brengen jullie dan de losse poten of de hele brommert naar de shop?

Wie weet er een goede (niet te dure) verenboer in de omgeving van Flevoland?
 
De rechter kering van mijn voorpoot is vandaag gesprongen. Alle olie eruit.

Ktm 530 van 2008 met zwarte poten.

Wat kost het ongeveer om een setje voorpoten te laten reviseren?
En brengen jullie dan de losse poten of de hele brommert naar de shop?

Wie weet er een goede (niet te dure) verenboer in de omgeving van Flevoland?

Die poten schroef je er toch binnen 10 minuten uit? Hoef je je motor ook niet mee te zeulen en scheelt weer arbeidskosten van de monteur.
revisiekosten geen idee, ik doe het altijd zelf.
 
Iemand met ervaring wat betreft tandwielverhouding op een KTM 300 supermotard..? Heb nu 13-44, momenteel een 13-48 erop gemonteerd maar dit moet ik nog steeds testen... Als iemand tips heeft hoor ik dit graag, dan bestel/ koop ik wat tandwielen zodat ik dat ter plaatse kan vervangen! 13-44 is in ieder geval perfect voor weggebruik..

12017668_10206198430258777_8164039733417136604_o.jpg
 
De rechter kering van mijn voorpoot is vandaag gesprongen. Alle olie eruit.

Ktm 530 van 2008 met zwarte poten.

Wat kost het ongeveer om een setje voorpoten te laten reviseren?
En brengen jullie dan de losse poten of de hele brommert naar de shop?

Wie weet er een goede (niet te dure) verenboer in de omgeving van Flevoland?


Ongeveer 70 euro als je met losse poten komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan