KTM valt zomaar uit ???

Gdg

MF'er
24 apr 2019
47
7
Ik was vandaag met 30 graden lekker aan het rijden de motor was aardig warm ik rijd gwn 50 in zijn 3e versnelling hoor ik een zacht plofje leek wel uit de uitlaat te komen toen viel de motor zomaar uit ff stilgestaan en weer gestart voor de rest geen gekke geluiden. Wat zou dit kunnen zijn ? Heeft iemand dit ook gehad ik maak me wel zorgen nu.het gaat om een KTM exc 450 4t uit 2015 met 186 uur.
 
Laatst bewerkt:
Zomaar uitvallen lijkt vaak electronisch bobine of de aansturing.
Je zou je motor stationair kunnen laten lopen dat je ong de zelfde situatie na kan bootsen en kijken of het weer gebeurd.
Het zou met de hitte te maken kunnen hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: Gdg
Zomaar uitvallen lijkt vaak electronisch bobine of de aansturing.
Je zou je motor stationair kunnen laten lopen dat je ong de zelfde situatie na kan bootsen en kijken of het weer gebeurd.
Het zou met de hitte te maken kunnen hebben
Kan goed dat het door de hitte komt had flink getreden het is ook erg warm mischien dat het gewoon een waarschuwing was
 
Das niet zomaar, het blijft immers een ktm.
Beta kopen is de beste oplossing.
Haha heb hier te maken met een beta fan zijn goede motoren maar KTM is ook goed spul waarschijnlijk is er niks aan de hand en kwam het gewoon door het warme weer. KTM is niet overwoestbaar net als een drz, Honda crf ik wist dit ook toen ik hem kocht. Over beta kan ik niks zeggen want heb er nooit een gehad. Het lijken we wel goede motoren voor een leuke prijsje
 
Denk dat het niet zoveel met het warme weer te maken heeft. Aangezien ik en mede anderen ook enduros en alles met deze temperaturen rijden.

Het kan zoiets simpels als een slechte benzine pomp zijn. KTM staat er wel bekend om dat deze nog wel eens de geest willen geven.

Voor de rest neem ik aan dat je wel braaf je luchtfilter goed ingevet houdt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gdg
Denk dat het niet zoveel met het warme weer te maken heeft. Aangezien ik en mede anderen ook enduros en alles met deze temperaturen rijden.

Het kan zoiets simpels als een slechte benzine pomp zijn. KTM staat er wel bekend om dat deze nog wel eens de geest willen geven.

Voor de rest neem ik aan dat je wel braaf je luchtfilter goed ingevet houdt.
Lucht filter is gewoon ingevet ik wacht gewoon af of het vaker gaat gebeuren denk ik
 
Lucht filter is gewoon ingevet ik wacht gewoon af of het vaker gaat gebeuren denk ik. Miss is ie een klein beetje droog. De motor ziet nooit zand want staat op sm wielen. Hoe kan dit er mee te maken hebben ? Mij vader dag een miss fire ofzo. Je hoorde ook een zacht plofje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan