Kuidelen en uitlaat VFR400 NC30

Tukkertje

Die hard MF'er
25 aug 2006
289
0
Nijverdal
Geachte lezer,

Voor mijn NC30 project ben ik op zoek naar kuipdelen en een originele uitlaat.

Bij voorkeur originele kuipdelen krassen maken niet zo veel uit mooiste is natuurlijk dat ze 1 op 1 overgezet kunnen worden maar spuiten kan ik zelf dus dat hoeft de hele wereld dan niet te kosten *D (op de stickers na dan).

Mocht u in bezit zijn van kuipdelen een originele uitlaat of misschien andere onderdelen en deze in de verkoop willen doen, dan verneem ik dat graag.

Met belangstelling zie ik uit naar de reacties.

Groeten Tukkertje
 
Zal niet meevallen, onderdelen zijn idd. schaars...
Ik heb hier weleens een foto voorbij zien komen van en NC30 met een racekuip (van n RVF) en xenon lampje.
Volgens mij minolta kleuren van de motoGP. zo vet, nooit zoiets gezien! :9~
Origineel wordt t toch niet meer als je gaat spuiten en stickers zijn denk ik net zo schaars, lees PEPERDUUR....

edit.
nog ff gezocht.. zoekfunctie... NC30 minolta..... voor inspiratie ff checken :o
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de suggestie. Origineel gaat inderdaad niet meevallen |( maar zoek nog wel verder want het kuipwerk van tyga is wel mooi maar niet hetgeen ik zoek.
 
Hartelijk dank voor de suggestie. De VFR club was me inderdaad al bekent en denk dat ik het daar ook maar eens probeer.

auctions.yahoo.co.jp lijkt mij nog het beste moet alleen nog iemand vinden die Japans kan :?
 
Heb alle kuipdelen wel compleet echter de onderkuipdelen zowel links als rechts heb ik moeten repareren en ben daarom nog steeds op zoek. Kuipdelen zijn nu aan de buitenzijde wel strak alleen de binnenzijde niet. Tevens heb ik heel graag de HRC kleuren willen hebben en misschien als ik de handen kan leggen op een complete kuipdelen set en tank dat ik er toch een setje kuipdelen in HRC kleuren bij spuit.

Een uitlaat heb ik gevonden en reeds betaalt moet alleen komende week afwachten of die beste Engelse verkoper hem ook daadwerkelijk opstuurt.
 
Kan je nog aan een setje originele NC30 kuipwerkdelen helpen (NC30 topkuip, linker- en rechter middenkuipdelen, een rechter onderkuipdeel en een origineel NC30 kuipruit. Een linkeronderkuipdeel mogelijk ook nog). Indien je interesse in hebt, dan is het beste om even 'n mailtje te sturen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan