kutkutkut

Heb je nu heel mijn posthistorie door zitten spitten? Of kon je je die post nog gewoon herrineren?

Ach ja, die mensen moeten er ook zijn hè.

Niet proberen van het onderwerp af te dwalen, bij deze een waarschuwing voor je flauwe manier van posten zoals ge-etaleert in dit topic, het lijkt me duidelijk dat niemand daarop zit te wachten, als je daar problemen mee hebt mag je mailen, nog weer doorzeuren in dit topic = tijdelijke ban.

on-topic, please.
 
De actie van de TS is een defensieve actie lijkt me, en er is ook geanticipeerd. Had hij niet uitgeweken dan had hij zelf in de kreukels gelegen, zo'n auto komt toch hard aan.

Hulde daarvoor.

Ook al is de verzekeringskwestie wel klote!
 
Wat heeft een kut hier nou mee te maken?laat staan 3? |(


omdat ie flink genaait is door de koekblikker.... daarom!



sterkte met de afhandeling kerel, gelukkig valt het lichamelijk nogal mee..

was het die zelfbouw opgeboeuwd met 'nieuwe' Z1000 delen?? ;( ;(
 
Spijtig voor de unieke moto van TS, gelukkig is de lichamelijke schade achterwege of tot een minimum beperkt gebleven.

Ik ga dit topic niet kapen, maar dit lijkt mij een ongeval "manoeuvre van de ANDER"
 
Sterkte gozer,gelukkig weinig lichamelijke schade.

heb 3 maanden geleden een soortgelijke situatie meegemaakt,bij mij liep het goed af stond 1 meter voor die lul z,n bumper stil.

En boos wordt je pas als je hartslag onder de 200 komt en je wat kunt zeggen,maar dan is zo een loser al weg.

nogmaals sterkte
 
Terug
Bovenaan Onderaan