kutkutkut

tijdje geleden iets vergelijkbaars meegemaakt.. tegenliggende auto op mijn weghelft in een natte bocht zonder uitwijkmogelijkheden.. wonderlijk genoeg heb ik haar niet geraakt (wel het asfalt).. had ik achteraf beter wel kunnen doen (voor de verzekering dan, niet voor mijn gezondheid :? ) ...

sterkte d'r mee!

hopen dat je snel weer :] :] :]
 
Ai, da's klote... hoe was je verzekerd? gelukkig ben je zelf ok, succes met de afhandeling '(
:^ en alle anderen... Succes met de afhandeling en blij te lezen, dat je in ieder geval niet zoveel lichamelijke schade hebt, dat je nooit meer kunt lezen.
 
Vorig jaar iets vergelijkbaars meegemaakt, maar dan op een rotonde.

Was ik even blij dat ik een rechtsbijstandsverzekering had!
 
hij was idd hoog getaxeerd, gebouwd door jeryyT ja. clou zit m alleen in het feit dat de taxatiewaarde niet de waarde is die ze uitkeren, heb ik begrepen.wslk issie ook niet total loss

ik heb alleen een stuk of 5 gekneuste ribben en een enorme blauwe plek op mn dijbeen. er waren verder geen getuigen bij.

:?

Misschien een domme opmerking, maar als je motor zo hoog getaxeerd wordt, kan je hem toch ook verzekeren voor dat bedrag? Dus als ie total is, krijg je toch het verzekerde bedrag terug? Ik weet niet precies hoe het werkt dus vraag het maar, leer ik nog wat :Y

mits all-risk natuurlijk ...
 
-O- Krijg even een deja vu. Bij mij waren er wel getuigen en is de schade uitgekeerd. Sterkte met de kneuzingen en blauwe plekken en het herstellen van je motor.

En schenk maar geen aandacht aan de losers die meteen roepen, dat je met defensief rijgedrag alle problemen voorkomt. Ze moeten eerst zelf een keer op hun muil gaan, voordat ze snappen dat er soms geen redden aan is.

Het overkwam mij nl in een bocht waar ik rustig met ongeveer 80 doorging (meestal overigens 140 tot 160 :X )
 
Hopelijk krijg je toch wat centen van een of andere verzekeraar.
Het blijft evenzogoed knap balen als je motor in barrels ligt, daar niet van....

Succes met het weer netjes maken van je fiets en daarna weer :]
 
Ontkennen dat hij niet op jouw weghelft reed... ik zweer het als hij dat tegen mij zou vertellen dan had ik hem denk ik zijn nek omgedraaid...

Veel succes en sterkte toegewenst, ik hoop dat het goed komt..
 
Maatje van mij laatst hetzelfde...week uit voor iemand van links die zat te bellen en hem niet zag.. |( ...en dus ook vallen.... hij heeft direkt foto's genomen en filmpje gemaakt met mobiel, en die vent een verklaring laten ondertekeken dat ie em niet gezien had. En hij heeft uiteindelijk toch geld gehad van de verzekering...maarja motor is total loss, deuk in het frame enzo... maarja we gaan em van de winter wel weer ok maken...leuk projektje.... :)
 
vanmiddag onderuit gegaan. moest voor iemand uitwijken die op mijn weghelft reed (tegemoetkomend) en knalde zo de bosjes in. mijn super de mooie, gave, volledig zelfgebouwde streetfighter is niet meer!!!!!!!!!!!!
die andere gast ontkent dat ie op mijn weghelft reed, dus wordt een welles nietes verhaal
'( '(

dit is zwaar k*t man.

wees maar blij dat je het er zelf leefend van af heb gebracht :}

1 ex baas cq toekomstig directeur van mij heeft zo,n geval
niet overleefd.en z,n vrouw die achterop zat heeft daarbij
n been verloren.

frontaal op n auto die op de verkeerde weghelft links ging voorsoorteren


maar neemt niet weg dat dit weer n ongelijke strijd wordt
om wat van de verzekering te kunnen vorderen.
 
Een directe collega van me heeft vandaag van de verzekering te horen gekregen dat hij alles vergoed krijgt, na een maanden durende strijd.

Tijdens slecht weer reed hij op een voorrangsweg. Een auto komt van rechts, stopt, en rijd daarna toch een stukje door. Op die auto ligt een ladder, die steekt dus aan de voorzijde nog wat uit. Mijn collega schrikt en remt zich onderuit. Motor totall.

Een toevallige voorbijganger maakt meteen foto's van de situatie, meteen na de val. De auto, en zeker de ladder, zijn al een stukje op de voorrangsweg. Meteen daarna is de politie ingeschakeld en die hebben proces-verbaal opgemaakt.

Deze foto's zijn de basis voor de uitspraak van de verzekering, in combinatie met het proces-verbaal. Zonder deze foto's zou het een welles/nietes verhaal geworden zijn. En zelfs met deze foto's duurde het al maanden.

Ik vermoed dat zonder foto's de zaak voor hem verkeerd zou zijn afgelopen. En mijn collega is nogal vasthoudend, dat zal ook wel enige invloed gehad hebben.

Moraal: foto's van de situatie ter plaatse kunnen zeer nuttig zijn, en met veel typen mobiele telefoons kunnen ze gemaakt worden, denk daaraan als je zelf bij een ongeval betrokken bent, of je bent getuige van een ongeval.
 
Zonder getuigen en met een ontkenning van de tegenpartij ben je helaas nergens! ;(
Mits aan de sporen of met foto's aangetoond kan worden hoe het ongeluk heeft plaatsgevonden.
Ik hoop wel dat je allrisk verzekerd bent!
 
Laatst bewerkt:
Zonder getuigen en met een ontkenning van de tegenpartij ben je helaas nergens! ;(
Mits aan de sporen of met foto's aangetoond kan worden hoe het ongeluk heeft plaatsgevonden.
Ik hoop wel dat je allrisk verzekerd bent!
eigenlijk zou dus iedere motor standaard een camera op de tank of op de helm moeten hebben. Voor het geval dat het ooit fout gaat heb je iig bewijs...
Waar moet het heen met deze wereld? B|
Het liefst zou je dit soort mensen 's-nachts eens even uit hun bed gaan lichten, maar ja, je mag geen eigen rechter spelen :X

Sterkte iig!
 
Je zou zeggen dat iedereen begrijpt dat je op een rechte weg (was 't eigenlijk een rechte weg?) niet voor je lol de berm/bosjes in rijdt...
Misschien toch werk voor je rechtsbijstandsverzekering (als je die hebt)?

Anyway: Sterkte.
Die gekneusde ribben zijn ook geen pretje weet ik uit ervaring.
-O-


En laat de azijnzeikers maar lullen... :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan