Kwaliteit PUIG Wheelhugger

hornet46

MF veteraan
19 jul 2008
4.216
163
Wijchen
Hallo,

Mijn naam is Steve, en heb zins kort een honda hornet 2007.
En wil voor deze motor een wheel hugger aan schaffen van PUIG.
Nou is mijn vraag:
Heeft iemand ervaringen met dit merk?
En met de pasvorm/ kwaliteit ervan?

Het is een duits merk(degelijk denk ik dan).
Heb hier wel gezien dat mensen van SS, de kuipruit van dit merk hebben, maar kan weinig vinden over de wheelhugger.

Wil graag jullie meningen en ervaringen van dit merk horen.

Alvast bedankt

Steve
 
Het is een duits merk(degelijk denk ik dan).

Puig is een Spaans merk, van Alberto Puig voormalig coureur als ik me niet vergis.
Kun je gerust bestellen die hugger, wel eens gezien op een Kawa Z1000 paste goed!
Het is niet zoals die Chinese troep , wat dus voor geen meter past.
 
Mijn vrouw heeft er eentje op het nieuwe type CBF600SA (ze had er btw ook eentje op het oude type CBF600)

Pasvorm perfect, geen enkel probleem mee gehad. (de eerste zelfs laten spuiten in de orginele motor kleur)

Zit goed vast op 4 punten, nooit gescheurd oid.

Kortom, erg tevreden mee.
 
Ik heb zo'n (plastic?) hugger van Puig op m'n Hornet '03 gehad. Pasvorm was goed maar de Hugger was erg krasgevoelig. De achterveer kreeg minder rotzooi te verduren maar door de ge-integreerde kettingbeschermer had ik wel het idee dat deze juist meer troep te verwerken kreeg. Reinigen/smeren van de ketting vondt ik ook lastiger omdat je zo'n hugger er niet effetjes er makkelijk afhaalt zoals de standaard kettingbeschermer.

Ikzelf zou er zo niet eentje meer opzetten. :N
 
Laatst bewerkt:
ik heb een Puig kuipruitje, en het materiaal is goed.
Hugger zal ook van goede kwalteit zijn :Y
 
hee mensen.

bedankt allemaal voor jullie meningen.
ik kan er dus eentje bestellen met een gerust hart haha nogmaals bedankt, echt top gewoon zo een forum.

en sorry dat ik dacht dat het duits was in plaats van spaans.

bedank mensen

greetz steve
 
Terug
Bovenaan Onderaan