Staat echt heel mooi. Als je die vlakken van je tank door laat lopen op de stukken waar de 'luchtinlaten' zitten.. Erg mooi.
Ja 50 + he hahaIk ben een proefrit aan het maken met de xj-met-kuip. En dat bevalt goed. Geen lawaai. Minder wind en minder kou. Ik ben ook geen 25 meerBekijk bijlage 1340940Bekijk bijlage 1340941Bekijk bijlage 1340942Bekijk bijlage 1340943
Toch wel denk ik. Als ik lees 50+ en die ophangpunten er nog niet af zijn, dan worden dat wellicht de bevestigingen voor de knielappen. Ver in de vorige eeuw hadden we in de winter ook van die slabben om je benen 'warm' te houden. Ach, weinig nieuws onder de zon.Die beslissing is nog niet genomen.
Tegen de tijd dat ik een dekje over de benen wil, hoop ik dat de TRX toch wel rijdend isToch wel denk ik. Als ik lees 50+ en die ophangpunten er nog niet af zijn, dan worden dat wellicht de bevestigingen voor de knielappen. Ver in de vorige eeuw hadden we in de winter ook van die slabben om je benen 'warm' te houden. Ach, weinig nieuws onder de zon.Vind het wel heel strak zoals die kwastert het weer voor elkaar heeft.
Je mag wel eens een schilder naar dat kapje boven de deuren laten kijken.Ik heb een schadekuip van een FZR600 op de kop getikt. Wat moderners is ook mooi, maar dan gelijk ook weer duur. Want het blijft niet bij een kuip, er moet ook een ruit, en een koplamp in.
En aan die FZR spullen kon ik redelijk schappelijk komen.
Het wordt wel een stuurkuip, want als ik de kuip aan het frame bevestig, dan kom ik niet weg met de stuuruitslag.
Verder wordt het een winteroutfit. Het is de befoeling dat ik 'wahlweise' kan gaan rijden. Zomers met de Buell outfitt, 's winters met de FZRkuip!
Bekijk bijlage 1337159